Fem dershanesine gitmiştim askeri okul mülakatından elenir miyim?

Beyler 2015 tarihinde fem dershanesine gitmistim 10.sinifta derslerim kötü diye 2. dönemi birakmistim sevmedigim icin sozlude elenirmiyim benim hakkimda herseyi bilebilirlermi ki komutanlar yalan soylesem olmaz

I
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
13
13 CEVAP

Hakkında her türlü bilgiye sahipler gittiğin okullan dershaneler 17-25 aralıktan sonra gitmişsin sorun olabilir.

E

8 .sinifta gitmistim 8 sinifta gityim desem neolur

Ibrahim Bjasso 2 yıl

8. siniftata gitmistim

I

Ben 2011 de anafene gitmiştim bi dönem sordular söyledim o dönem fetö olduğu belli değildi dedim sözlüden geçtim.

E

2013 te gittim desem

Ibrahim Bjasso 2 yıl

ozaman feto diyorlarmiydiki

Ibrahim Bjasso 2 yıl

2015 yani fetö döneminde sıkıntı olabilir.

E

Sakın yalan söyleme bilgisayar önlerinde ve senin ne zaman hangi okul ve derhanelere gittiklerini biliyorlar ve özellikle soruyorlar.

E

kardesim 2 kere gittigimi bilebilirlermi

I

Sana bir soru sorucam fetö senin için ne?

E

turkiyeyi dış guclerin desteğiyle içten yıkan bir teror orgutudur

Ibrahim Bjasso 2 yıl

Orda sorduklarında ne düşünüyorsan açık şekilde söyle

Emre Şenova 2 yıl

Fetö bir terör örgütudur bunun doğru yanlış olup olmadığını sorman hata

Emre Şenova 2 yıl

icimden geleni sayacam puskurecem amk

Ibrahim Bjasso 2 yıl

Püskürme seviyeli açık net ve doğru konuş komutanların kararına göre.

Emre Şenova 2 yıl

Kardeşim 8. Sınıfta okuldaki fem sınavına girmiştim mulakatta onu bile sordular

E

elendinmi

Ibrahim Bjasso 2 yıl

Yok kardeşim elenmedim

Erol Eskitürk 2 yıl

Orda senin herseyini biliyolar ne deyecen diye soruyolar yalan soylersen direk elenirsin

E

17-25 aralıktan sonra gittiysen sıkıntı dostum

K

evet baskan sonbahar ayinda yazildim yalan yok

Ibrahim Bjasso 2 yıl

ne için gitiğini söyle vs vs vs sorun çıkmaz bu kadar dert etme dersin derslerim kötü filan doğrusu neyse onu söyle geç komutanlar anlar zaten.

E

Kardeş sen söylemeden bile hangi dershaneleri gittiğin mülakat komisyonunda ortada bi adam var Albay onun önündeki bilgisayardaki herşey çıkıyo. Sn gittiğini söyle

H

Bnm arkadaşım söyledi elediler

T