Fotoğrafçılık için Canon 700d fotoğraf makinesi nasıldır?

Fotoğrafçılıkla ilgilenen arkadaşları buraya alabilir miyim ?
Canon 700d almayı düşünüyorum ilk makinem olacak tavsiye eder misiniz yoksa önce şunu al diyeceğiniz bi model var mı? Şimdiden teşekkürler
reflerim sıra sizde

Yavuz Köskü
Y
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
24
24 CEVAP

Hocam alma 700d. O paraya 60d-7D gibi daha üst model bulabilirsiniz
Tavsiye isterseniz sony ürünlerini inceleyin derim. Sony Canon ve Nikon u epeydir geride bıraktı..

Battal Nacar
B

tavsiyeniz için teşekkür ederim hocam sağolun

Yavuz Köskü 2 ay

Sony A6300 için ne dersiniz?

Gökhan Arıca 2 ay

İkinci el xxd xd serisi alın. Hayyam pasajı gelin bakın alın. Sıfır almayın

İsmail Erdensoy
İ

dostum yanlış anlaşılmasın ama güvenli midir? İstanbulu pek bilmiyorum da

Yavuz Köskü 2 ay

Bugune kadar bütün ekipmanı oradan aldım sıfır ikinci el makine lens

İsmail Erdensoy 2 ay

Eyvallah dostum o zaman bu hafta sonu bi uğrayayım pasaja

Yavuz Köskü 2 ay

Makro foto, nova fotoğraf tavsiye ederim

İsmail Erdensoy 2 ay

xd diye gülüyosun zannettim.

Mert Rdpl 2 ay

Ikinci el al kesinlikle. Uzun uzun sebeplerini yazmaktan biktim bak baska onerenler de var

Kamil Ozgun
K

2. eli almanın haklı sebeplerini sebeplerini biliyorum az çok ama ne kadar güvenli olur onu bilemiyorum

Yavuz Köskü 2 ay

Kardeşim ben giriş seviyesi nikon d3200 almıstım gecen yıl 1800 tl verdim makinadan memnunum ama keşke 2. El temiz üst düzey fullframe makina alsaymısım diyorum üst düzey makina almanı öneririm pişman olmamak adına
Ayrıca nikon canona göre daha fazla shutter ömrüne sahip ancak alt sınıf lenslerde Canon fiyatı daha uygun

Ufuk Boz
U

eyvallah dostum sağolasın. İlk makinem olacağı için 18-55 lens canon yeterli daha sonra nikona geçmeyi düşünüyorum 2. el almak için tavsiye edebileceğin yher var mı?

Yavuz Köskü 2 ay

malesef türkiyede yok, benim bir arkadasım irandan almıstı iranda fotograf makinası expertizi varmıs makinanın arızası vs varmı asagı yukarı piyasası ne bunları söylüyorlarmıs, birilerini bulabilirsen iyi olur 18-135 kit lensten asagı süşme derim bir kere al tam al şimdiden ışığın bol olsun kardesim

Ufuk Boz 2 ay

eyvallah kardesim sagolasın

Yavuz Köskü 2 ay

Shutter kac olmali mesela burada 7d onermisler bende 1500 2000 ayiricam gibi makine+lense 2.el daha ust model cok daha iyi olur gibi ama 2.elde shutter onemliymis sanirim ne kadari idealdir ?

Enes Buldu 2 ay

Shutter önemli doğrudur ama 30.000 shoot idealdir 2. Elde

Ufuk Boz 2 ay

Ne kadar az 0 olursa o kadar iyidir. Uzun süreli kullanım için mark serisine yönelebilirsin ancak biraz prof olman lazım o makineler için

Arif Raş
A

yarı profesyonel bakıyorum ilk basta o yuzden fazla ucmak istemedim

Yavuz Köskü 2 ay

7d gayet iyidir o zaman hiç yoktan pro olana kadar kullanabileceğin bir makine. Ayarları biraz fazla. Eğitim alarak hızlıca öğrenebilirsin veya deneme yanılma yöntemide güzeldir

Arif Raş 2 ay

5 bin yazıyor oğlum 7d için

Yavuz Köskü 2 ay

Mark serisine de bi bak istersen

Arif Raş 2 ay

çok para bro en fazla 2 binim var

Yavuz Köskü 2 ay

Başlangıç için çok çok iyi bi makine

Rahman Görüceli
R

700d özellik olarak da biraz iyi sanki

Yavuz Köskü 2 ay

baya iyi kaldıkı başlangıç için düşünüyorsun. Adam 700d ile açık hava düğün fotosu çekiyo

Rahman Görüceli 2 ay

haha bakalım kısmetse alacam bu makineyi

Yavuz Köskü 2 ay

Yanlış anlaşılmasın ama o çeken fotoğrafçının hizmet kalitesinden kaynaklı biraz

Ayberk Taskan 2 ay

hele birde 18*155 mercek kullanırsan yemede yanında yat zira kendi orjinal mercegi fazla detaylı degil

Yasin Ücesoy
Y

Ikinci el alinmasınin avantajı nedir?,öneriler bu yönde de

Ayşe Eskiocak
A

İkinci el alınmasını tavsiye etmiyorum. Yere düşmüs olabilir. Fotoğraf çekim ömrü bitmiş olabilir vs bi sürü sıkıntı yaratabilecek konu var.

Arif Raş 2 ay

Sağlam kişi Veya mekan bulunursa 2.el alınır. Sıfır ile arasında %50 fark oynuyor. O %50 farkı lense yatırım yapmak gerek başlangıç icin

Battal Nacar 2 ay

Bunları ben de dikkate alacaģim teşekkürler

Ayşe Eskiocak 2 ay

Hayyam pasajı aldığında 6 ay garanti veriyor ve shutter sayısına bakıp alabilirsiniz

İsmail Erdensoy 2 ay

aşşa yukarı 450 tl cik

Yasin Ücesoy
Y

Canon 700d giris icin ideal bi makine. Daha da fazla üstünü almaya gerek yok. 700d de 10 15 ayar varsa ust modellerinde 60d 70d gibi modellerde 20 25 ayar var. Bu da makineyi öğrenmeni zorlar. Gider otomatik modda cekersin. Onda da iyi makine almamin bi faydasi yok yani. Ilk kez alacaksan 700d sana fazla fazla yeter. Lense para harcarsin. Lens onemli. profilime ya da intagrama bakabilirsin cogu 600d ile cekilmis fotograflar.

Ikinci el almani tavsiye ederim. Giris makinesi icin cok kurcalayacaksin. Biraz makineyi yipratabilirsin. Sifir almanin mantığı yok. Arkadaslarindan anlayan varsa gidin 2. El makine bakin. Makineyi ogrendikten sonra ust modele gecmek hem hemem hemen 3 5 asagi ayni fiyata satarsin hem paran gitmez fazladan.

Parayi lense yatir

Eren Yankı
E

bende makinalarda parayı lense yatırma konusunda hem fikrim

Yasin Ücesoy 2 ay

eyvallah dostum sağolasın istanbulda 2. el alabileceğim bi yer var mı tavsiye etsen

Yavuz Köskü 2 ay

Ankara da tanıdığın varsa yardımcı olmaya çalışırım. Hayyam pasajinda tolga Aras var. Ankaradan sorunsuz alışveriş yapıyoruz kendisi ile

Battal Nacar 2 ay

Hayyam pasaji bu is icin ideal. Simdi ortalama makineleri(600d 700d gibi) hevesle alan insan var. Fotograf cekcem para kazancam guzel fotoğraflarım olacak gibi vs hevesle aliyorlar. Isler umdugi gibi gitmeyince 1 2 ay sonra hevesleri geçiyor evde sagda solda duruyor sonra satiyorlar. Bu yuzden giris seviyesi makinelerde temiz makine bulmak daha mümkün. Gezin bol bol gezin. Birilerinde temiz makine vardir mutlaka

Eren Yankı 2 ay

İstanbula gidecem bu hafta sonu. Hayyam pasajına da uğrayacağım. Bi gezeyim neler var diye. Tolga aras ı bulup uğrayayım o zaman

Yavuz Köskü 2 ay

700d kullanıyorum. Su anda yorumari inceleme firsatim olmadi ama ben su kadar bahsedeyim. Benimde ilk makinem hala onu kullaniyorum. Ama oncesinde canonun bastan sona bircok modeliyle cekim yapma sansim oldu ve ust seri bir makine alamayacaksan (bkz: MarkII) fazlasiyla yetero bence

Mert Yurtall
M

Eyvallah kardeşim sagolasin:))

Yavuz Köskü 2 ay

650d al geri kalan parayi lense yatir derim noktayı koyarim.

Fatih İskenderoğlu
F

Aslında

com-opgufhw6d7j0hc0cr768.jpg

Baha Posta
B

Benim ilk makinem 700d halen araştırıyorum bu fiyata alınabilecek daha güzel daha kullanışlı bi makine yok şiddetle tavsiye ederim. 60d yi de kullanan biri olarak işlemcisi çok ağır 700d den şaşma

Aziz Yavas
A

Eyvallah dostum

Yavuz Köskü 2 ay

Canon nikon 4-5 seri kullandım ama 650d en iyisi bana göre başlangıç için çok iyi. Sıfır alma paranı elinde tut. İkinci El 4-5k shutter temiz bulabilirsiniz. Tam öğrendiğinizde ff cihaza geçip iyi de bi lens alırsanız tamamdır. Tabii bu arada teknikleri kullanımı öğrenmen lazım.

Hasann Altnbaş
H

hasann şu shutter olayını nasıl öğreniriz? Ben kendi makinaminkini öğrenmek istiyorum da

Aziz Yavas 2 ay

http://Mycountshutter.com/ a cihaz ile çektiğin son fotoğrafı yükle belli olur

Hasann Altnbaş 2 ay

Adres yanlış olabilir Google dayıya shutter öğrenme yaz bulursun

Hasann Altnbaş 2 ay

Tamam dostum eyvallah

Aziz Yavas 2 ay

Shuttercount sanirin

Enes Buldu 2 ay

Yeni başlayanlar için 500D 550D 600D öneriyorum ben. Ve ikinci el almanızı öneririm. Sanırım hayyam pasajı vardı Avrupa yakasında orada kendiniz gidip görüp alabilirsiniz

Rana Batımı
R

teşekkür ederim arkadaşlar çok sağolun

Yavuz Köskü
Y

yavuz bende istiyorum bi tane

Marif Varıcı 2 ay

bakalım abi beraber ben hafta sonu geciyorum istanbula

Yavuz Köskü 2 ay

Benim gelme sansim yok malesef sen bak haber edersin banada

Marif Varıcı 2 ay

tamamdır abi ben baktığım gibi haber ederim sana

Yavuz Köskü 2 ay

60d+sigma 30mm1.4 tamron 17.50 2.8 gayet isini gorur brom. Fiyat araligin nedir.

Şahin Küçükköse
Ş

Tartışmasız 7d

Ayberk Taskan
A

5dm3

İsmail Erdensoy
İ

Bütçe max. 2000 tl ymiş

Ayberk Taskan 2 ay

O zaman klasik 5d

İsmail Erdensoy 2 ay

Lens le destekleyemeyecek ki yine de bir tane 50mm alabilir sonradan her yeni lenste en az 1500 tl verecek gibi 6d ve mark3 kullanıyorum evet ff farklı ama ilk aşamada çok fazla olmaz mı lens açısından

Ayberk Taskan 2 ay

Olsun lensler evladiyelik sonuçta.

İsmail Erdensoy 2 ay

ben ilk bakinanın canon olmasına karşıyım . nedeni ise canon lensleri birbirine uyumlu degil nikon al kafan rahat etsin ..

Sakıp Nisam 2 ay

Dur yapma. Uyusturucu batagindan beter bu isler

Mete Türkmemetoğulları
M

Bizimde daha doğrusu eşimin de ilk makinesi 700d ve çok memnun tavsiye ederiz.

Yekta Tahsin
Y

fotoğraf makineleri canon ve nikondan ibaret değil ben sony slt-a35 kullanıyorum. Aynı fiyata alacağın bir çok makineden daha iyi dış çekim konusunda. Bence sadece tek markaya sabitlenme. Teknosa bimeks gibi marketlere gidip dene makineleri. Sirkecideki pasajlarda hayyam pasajında dolaş biraz sor soruştur. Belki 2. el bulursun temizinden.

Sündüs Küçükköken
S

Aynen bende a77 kullanıyorum. Çok çok memnunum. Bence sony i dikkate alın. Canon-Nikon Sadece İsmi var. Sony candır.

Battal Nacar 2 ay

Canon-nikon un ikince piyasası çok daha aktif., lens yelpazeleri çok daha geniş ve sony e göre daha ucuz olaya öyle baktığımızda pentax gibi bir marka da var

Ayberk Taskan 2 ay

Nikon D5200 alabilirsin ilk aşamada, pişman olmazsın

Yasin Demet
Y