Hacamat olanların yorumları?

Arkadaşlar hacamat yaptıran var mı acaba faydasını net bir şekilde gördünüz mü

M
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
88
88 CEVAP

Evet. Çok memnunum. 6yıl diabet2 hastasıydım ilaçlarım kesildi çok şükür

R

gecmis olsun. Hangi bolgelerinize yapildi? Kac sefer?

Duygu Zorbay 2 yıl

Her bakımdan faydalı bir tedavidir. Kılcal damarlardaki tüm kirli kanı atıp, bedene şifa veriyor

V

Evet gordum bilhassa bel agrisinda ilk hacamatta gordum vesile olandan allah razi olsun Haccam Muhammet

F

Usta fıtık mı var dı beliniz de

Kenann Güllüce 2 yıl

Fitik mitik bilmem agri vardi

Fatih Bambal 2 yıl

O gitti cehenneme direk olsun

Fatih Bambal 2 yıl

Fatih Bambal geçmiş olsun bel ağrısı için ilk hacamatta fayda gördünüz yani

Kenann Güllüce 2 yıl

Tabi ki

Fatih Bambal 2 yıl

İlkgünden itibaren etkisini gördünüz mü.. Yaptrdıktan sonra günlük yaşamda sıkıntı oluyor mu... Birde yapılırken ağrı fln oluyo mu bnları cvplarsanız cok sevirim

M

Valla abi tek sikinti Haccam Muhammet i ariyorsun ya giden dakikalar 3 5 artik neyse baska da sorun yok

Fatih Bambal 2 yıl

Ilk gunden etkisi goruldu Gunluk yasamda sikinti gorulmedi Hani totodan igne fisekliyorlar ya en buyuk agri aci oyle

Fatih Bambal 2 yıl

Kardeşim netten izledim brz vakumlamaya baslayınca kanlar dolmaua baslıyo eti kndine dopru cekıyo o anda acu oluyo mu

Mehmet Sevaioğlu 2 yıl

Orda hic aci yok emin ol

Fatih Bambal 2 yıl

Tek aci cizigi atarken hissedersin ona da ne kadar aci denirse tabi

Fatih Bambal 2 yıl

Bennn
Sirt ve boyun agrilarim gecti. Hersene yaptirmaya calisiyorum.

B

ben her 6 ayda yaptiridim. Simi 3 ayda yaptiriyorum! Normali bahar ve sonbaharda yapilmali .

Nurcan Tokbay 2 yıl

Hacamat ta iyi sülük te suluk biraz kaşıntı yapıyor çektirdi ama şükür iyiyim hacamati her zaman yaptırıyor um

Y

Sülük ne için peki diz agrıları mu

Mehmet Sevaioğlu 2 yıl

Sülük kirli kanı emiyo yararlı enzim salgılıyor bir nevi kök hücre tedavisi yapıyor

Zinet Üzgüç 2 yıl

Hacamata göre daha mı etkilidir

Mehmet Sevaioğlu 2 yıl

Ben sirtima yaptım çok iyi geldi

Yıldız Bakar 2 yıl

Hacamatta önce tarama hacamatı yani sırtan 5 ayrı noktaya yaplyo gelen kanın rengine kıvamına göre tedaviye devam ediyolar sülük gereklıyse onlar yönlerdiliyo ben dizime sülük yaptrdm çok iyi geldi şimdi bazı hastanelerde hacamat yapıyor gidin görüşün merak ettklerinızi öğrenin uzmanından

Zinet Üzgüç 2 yıl

Bu arada bnde astım var buna faydasunı görür müyüm

M

Astım için Kombucha cayi için Allahın izniyle şifa olur

Şahande sönmez 2 yıl

Hacamatla şifa buldum kalp hastasıydım ilaçları bıraktım hiç bir ilaç içmiyorum elhamdulillah 3 ayda bir hacamat yaptırıyorum

Ş

Aradan en az üç ay mı gecmesi gerekıuo

M

Ben araştırdım Osmanlı Padişahları 6 ayda bir yaptirirmis ben 3 ayda bir yaptırıyorum şifa oluyor elhamdulillah çünkü bu zamanda yediğimiz içtiğimiz her şey GDO lu zehirli bunu ancak hacamatla atar vücut

Ş

Evet çok faydalıymış

H

Efendimizin sünneti lakin bir kere de ben faydasını görmedim düzenli yaptırmak lazım galiba

E

Bende geçen hafta ilk kez yaptırdım. Şöyle ifade edeyim sırtınızda ağır bir yük vardırda zorlukla taşırsınız ve yere bıraktığınız an rahatlarsınızya işte öyle birşey. Bir ay sonrada 1 kupa kafama diğerlerinde tekrardan sırtıma yaptıracam. Acı çok az sadece çizerken sinek ısırığı gibi bir şey korkmayın .

E

izleyince korkunc duruyo brz peki kafadan nie yaptırypsynyz onun ne faydası olacak

Mehmet Sevaioğlu 2 yıl

Asıl ana merkez o Mehmet bey. Çıkanları görseniz iyili yaptırmışım dersiniz .

Esen Gdk 2 yıl

Mehmet bey izlemeyin unutkanlık yapar hacamat kanına bakmayın

Şahande sönmez 2 yıl

Kafadan hacamat beyin detoksudur temiz kan sirkülasyonu saç dökülmesi migren nazar sihir depresyon vs hastalıklara şifadır

Şahande sönmez 2 yıl

Hadi ya hiç bilmıyodum nasıl yapılıyo die bakmıstım bakmayayım bidaha kafadan yaptrmak için saçları kesmek gerekıyo mu

Mehmet Sevaioğlu 2 yıl

Bende 2 kez yaptırdım. İlkinde pek bişey anlamadım. 2.sinde bayağı farkettim. Boyunda düzleşme sertlik sinirlerde yıpranma vardı. Mutfağı bile toparlarken omuzum sırtım çok ağrırdı. Şuan ağrım yok desem yeri. Resmen boyun ve omuz çevremden yük kalktı. Başımda hafifledi. Ablamın migreni vardı. Ayın 2-3 günü işe gitmez hastanelik olurdu. Kafadan 2 kez yaptırdı. 1 ay olacak yaptıralı çok iyi hiç ağrısı tutmadı. Annemin omuzda ağrı uyuşması ve karnında beze yara gibi birşey vardı geçti. Şifası bariz belli. Tek sorun çok pahalı olması. Bu işte ticarete döküldü maalesef

E

Pahalı haklısınız ben pazarlık yapıyorum

Şahande sönmez 2 yıl

2 kuruş bile indirtemedik ailece yaptırdığımız halde

Elif Hiç 2 yıl

Allah insaf merhamet versin ya Hu ne diyeyim

Şahande sönmez 2 yıl

Pahalı derken ne kadar ücretini sormadım hiç

Mehmet Sevaioğlu 2 yıl

Bizimki 3 kupada atsa 7 de atsa seans başına 60

Elif Hiç 2 yıl

Hacamatın faydası anlatılmaz yaşanır hem yapıyorum hem yaptırıyorum

M

Ankara'da bildiğiniz güvenilir bir yer, kişi var mı? Balgatta hastane buldum ama.

Z

Bildiğim kadarıyla ankara da hacamat bina si var ordan belge alıp geliyorlar hacamat merkezi demişlerdi

Meryem Mysanthrope 2 yıl

Nerede?

Zarif Koç 2 yıl

Dr. Suat Arusan’ın kliniğinde hacamat yapılıyor diye biliyorum.

Gökçe Çelik 2 yıl

Evet ben romatizma ve bel fıtığına iyi demedim yaptirin

A

Bel fıtığına iyi hemen herşeye iyi

A

Hacamat bazen ağrılı bp
bölgeye uygulanır. Ama ozellikle pis kan birikim için uygulanır. Bir nevi vücuttaki taksimleri atmak için. Ama ehil ellerde yapılması lazım. Aksi halde hem enfeksiyon kapma hemde damara gelme ihtimali var.

A

Kesinlikle tavsiye ederim

E

Bugunde bana dediler bunu cocugum epilessi hastasi yaptir biseyi kalmaz dediler dogrumudur acep

M

Faydası olur Allahın izniyle yaptırın kafaya sülük te attirin yaşına uyarsa

Arzu Zehir 2 yıl

Yasi 7yasinda isallah

Makbus Başdoğan 2 yıl

Bir kaç tane küçük atılabilir

Arzu Zehir 2 yıl

Ailecek yaptırın. Sara, cinle alakalı olabiliyor. Kuran dinletip tepkisini ölçün. Çaresi var.

Metin Saklı 2 yıl

30-45 dk

Metin Saklı 2 yıl

Evet evet çok iyi geldi
Migrenim iğne vurulmadan geçmezdi çok şükür azaldı ve hafif geçiyor artık

Ş

Benim annemin kollarında kistler var çok kötü doktor bıçak vurulmasın demiş yoksa her yere yayılır demiş hacamatın faydası olurmu acaba çünkü kollarındaki kistler ağrı yapıyo

S

Kist doktor zararsız demiş ama ontane felan var adı beze imiş

S

Vitiligoyada iyi gelirmi acaba

S

Sülük yapıyorlar vitiligo için

Elif Özkantv 2 yıl

Harcamatı da vitiligosu olanlar sadece baş bölgesinden yaptırabiliyorlar diye okumuştum

Elif Özkantv 2 yıl

ayy baş bölgesi ürkütücü nasl ypliyor ya

Sema Köprübaşı 2 yıl

Sema Köprübaşı asla degil. Alsinda hic acimayan bolge kafa...

Nurcan Tokbay 2 yıl

Hemen yaptırın herşeye faydalı

A

mehmet can

C

Ben yaptirdim gercektem mucize gibi tekrar gunun gelmesini zor bekliyorum

Ş

Kime yaptırypsynyz doktor mu kndisi

Mehmet Sevaioğlu 2 yıl

Sulykte 6aptirdim sulugunde cok buyuk faydasi var

Ş

Hatta ben hacamat yaptirirken bi arkadasta goz cevresine suluk yapistirdi faydasi varmi defigimde gozluk kullanmayi biraktim artik dedi... Eger sorunu olan varsa bilginiz olsun arkadaslar

Ş

1 kere sülüklemi gözlükten kurtuldu

Meral şen 1 yıl

Sunnettır yaptırdım cok faydalı ankradaysan yardımcı olurum

Y

Eyw abi uşakta yasıyorum sağolun

Mehmet Sevaioğlu 2 yıl

Bende hacamat yapiyorum arkadaşlar evet hacamat sifadir şifa Allahtandir buna kalben inanmak cok önemlidir... Yalniz 1 defa da şifa beklemek olmaz düzenli şekilde saglik durumunuza göre yapmak uygundur...

A

Astım için sırttan mı yaptrmak gerekıypr yine

Mehmet Sevaioğlu 2 yıl

İlk kez yaptiranlar icin özellikle sirttan yapilan tarama hacamati uygun oluyor

Ayşe Aykanat 2 yıl

Yeriniz nerde bende istiyurum

Ewina Kpc 2 yıl

İstanbul Bahçelievler deyim

Ayşe Aykanat 2 yıl

Ayşe hmm özelden tlf yazarmısınız

Cahide Büyükbayram 2 yıl

Kesinlikle Allahın izniyle sifaya vesiledir.. Ben yaptırdım ilk tarama hacamati.. Sonra üç noktadan başıma yaptırdım migren ataklarim çok çok aza indi... Mutlaka yaptırın yıllarca ilaç fayda vermedi ama hacamat iyi geldi. Anamdan yeni doğmuş gibi oldum.. Ama düzenli aralıklarla yaptırmak gerek.. Birde dedikleri doğru bazılarında tek seferde değil 2. 3. Seferde etki edebilir.. Bırakmayın. ..

A

Her yaptırdığımda resetleniyorum. Anlatmaktan ziyade kişinin yaptırıp yaşaması lazım. Sabaha kadar anlatsam bitiremem

M

Cünkü. Müptela olmuşsunuz.. Jiletci müslümcüler gibi

Emine Türkeri 2 yıl

Istanbulda avrupa yakasında varmı bildiginiz iyi yapan biri hacamatı

A

Arzu hanim ben Avrupa yakasindayim ama hangi semttesiniz siz ben Bahçelievler deyim...

Ayşe Aykanat 2 yıl

Sarıyerdeyim

Arzu Aytin 2 yıl

Bana uzak kaliyor ama isterseniz o tarafta olan hocalarimizdan yönlendirebilirim...

Ayşe Aykanat 2 yıl

Tabi adres numara verirseniz sevinirim nerede yapıyorlar

Arzu Aytin 2 yıl

Yarin bilgi veririm insaAllah Arzu Aytin hanim saat gec oldugu icin hocalarimiza ulasmam mümkün degil şu an...

Ayşe Aykanat 2 yıl

Ben yaptırdım ve çok faydasını gördüm Allah’a sonsuz şükürler olsun.

G

Sunnettir faydasız olsa Allahın peyganberi yaptırırmıydı

D

Evet ben yaptırdım, boyun düzleşnesi ve boyun fıtığım var 5 ay boyunca hiç ağrım olmadı. Önümüzdeki ay Allah nasip ederse tekrar yaptıracağım. Birde manevi bir huzur veriyor insana biiznillah.

M

Melis hanim aynı hastalık bendede var ama benim ağrılar boyundan başıma vuruyor gün içinde sürekli baş ağrısı yaşıyorum ben.. Nerede yaptirdinz ogrenebilirmiyim bide sizdede baş ağrıları oluyormuydu geçtimi onlarda

Zuhal Çeşitcioğlu 2 yıl

Boyun duzlesmesi için kaç kupa yaptirdiniz acaba? Ben sülük attirdim ama pek fayda göremedim.. Ama suda varki ehli degildi yaptirdigim kişi.. Acaba ondanmi fayda goremedim.. Ama migrenime çok iyi geldi. .

Abaybal Elet 2 yıl

Zuhal Çeşitcioğlu hanım ; Benimde baş ağrılarım vardı, hatta o kadar şiddetli oluyorduki gözüme de vuruyordu. Mr, emg, muayene, fizik ve beyin cerrahisi gördü ilaç veriyorlar ilacı bırakınca gene aynı. Yaptırdıktan tam 5 ay sonra biraz biraz başladı ağrılarım. Aslun senede 2 defa yaptırmak lazım 6 ayda bir felan. Kesinlikle tavsiye ediyorum. İzmirde evlere gelip yapan bir haccam hanım var ona yaptırdım.

Melis Narinoğlu 2 yıl

Abaybal Elet boyun kısmına 1 sırta 3 bel 2 birde belin biraz aşağısına 2 kupa koydu diye hatırlıyorum. Zaten kupadan kan akmıyor, jöle gibi bir kan çıkıyor çok şaşırıyor insan. Resmen sırtımdan ağırlık kalkmış gibi hissettim.

Melis Narinoğlu 2 yıl

Izmir'de hacamat yspan yer vsr mi?

N

Izmir hhacamat yazin goggle amcaya

Kuşgöz Kokulu 2 yıl

Ordan bulmak kolay. Ben tavsiye edilen denenmis bir yer varsa diye sormak istedim.

Nilüfer Karabekir 2 yıl

izmirde yaptırmadım. Manisa ve salihlide yaptırdım

Kuşgöz Kokulu 2 yıl

Ben İzmirde bir bayan var yaptırdığım. Her keze gitmiyor, mağlum bu işlerin yarısı inanmak biiznillah. Ama isterseniz görüşün belki gelir.

Melis Narinoğlu 2 yıl

Kafadan hacamat yaptirirsan aninda farki gorursun. Inanilmaz zevkli birsey. Anlatamam. Hacamattan sonraki 3-5 saatimi... Mutlaka yaptir.

K

Kafadan derkenn saci kesiyorlarmi

F

Bende zaten sac yok ama kesmeden yapanlar varmis ama mantigim pek almiyor. Belki kisaltiyorlardir. Ben sirt omuz kafa dizlerim haric her yerden yaptiriyorum keyfe keder senede 2 defa. Abarti olacak ama 15 gunde 1 kafadan yaptirasim geliyor.

Kuşgöz Kokulu 2 yıl

Kesmeden de yapan oluyor saçları joleleyerek birbirine yapistiriyorlarmis

Seda Ataşen 2 yıl

migren için süper bir şey. Kesmeden yapıyorum.

Şeyda Sahınkesen 2 yıl

özel bi rahatsızlıktan dolayı hacamat olan yakınım ilaç kullanmadan rahatsızlığından kurtuldu doktor bile şaşırdı tavsiye ederim

S

Seda hanim hastalığı ne

Sevilay Bağır 2 yıl

Yumurtalıklarin da kist vardi

Seda Ataşen 2 yıl

Neresine yaptı teşekürler canım cevap verdi için

Sevilay Bağır 2 yıl

Karinami yaptı beldemi

Sevilay Bağır 2 yıl

Arkadaşım yaptırıcam ama fayda etmicek biliyorum dedi. Ve migreni için yaptırdı. İllaki bikaç güne tekrar yaşıycam dedi. 6 ay rahat etti. Tabiki anlatmadığıda kimse kalmadı sanırım. Bende yaptırdım bebek için. 1 ay sonrada bebeğimizin olacağını öğrendik.

A

Gozunuz aydin cok guzel bi haber gercekten. Bebek icin nereye yapiliyo hacamat. Bi arkadasim var onunda olmuyo ona tavsiye edeyim hacamati

Filiz Bağci 2 yıl

Bel ortasına yapmıştı

Ayşe Ozdeniz 2 yıl

Bende su hastalik bu hastalik var diye yaptirmaniza gerek yok. Deriden cikan o kani 1 defa gorseniz diyeceginiz sey sudur: Bu pis kan benim bedenime kim bilir ne zararlar verir. Benim kanim sigara kokuyor hesabini yapin koyu kirmizi bir kan. Igrenc bir kan vucudumdaki tum toksik maddeler disariya atilmasi icin o pis kanin icinde biriktirilmis.

K

Abi nasıl anlattın öyle bu saatte yaptırasım geldi inan

Mehmet Sevaioğlu 2 yıl

Kim yapiyor peki bunu?

Okan Kapuağasi 2 yıl

Kan verirken bile igreniyorum ve çok uzuluyom

Sonem Karay 2 yıl

Google amcaya ilinizi ve yanina hacamat kelimesini ekleyin yeter

Kuşgöz Kokulu 2 yıl

Araştırma hastanelerinde D e var artık

Mery Bolca 2 yıl

Diz ağrıları için yaptırıp şifa gören var mi

N

diz ağrısı için tavsiye ederim

Şeyda Sahınkesen 2 yıl

Diz bilek parmak butun kemiklerim inanilmaz agriyodu 3 ayda bir yaptiriyorum ve cok rahatliyorum

Filiz Bağci 2 yıl

Bel fıtığınız var mıydı?

Metin Saklı 2 yıl

Evet iki tane. Belim tutulmus durumdayken gittim hacamattan uc gun sonra duzeldim. Diger agrilarim ertesi gun gecmisti.

Filiz Bağci 2 yıl

Evet var vücut rahatlıyor bir çok rahatsızlıklar fayda sagliyor

Ü

Hacamat olmak için hasta ya da rahatsız olmaya gerek yok, Hacamat hastalıklarda ve hastalık öncesinde yapılması gereken en önemli koruyucu ve tedavi edici bir yöntemdir, tıbbi Hacamat hastalık anında sünnet Hacamat ise ayın belli günlerinde ehil uzman kişiler tarafından yapılması gereken bir tedavi yöntemidir,
Hacamat, sülük ve Mizaç eğitimi veren uzman doktorumuz vardır. Kursa katılanlara sertifika veriliyor.

S

Ben yaptırdm bel fıtıgı için bizimki biraz acemi işi oldu faydasını gördüm eskisi kadar agrımıyor bi daha yaptıracam

M

Sinüzit migren kas ağrıları çok tu ilaç yanıt vermiyor du. Hacamat iyi geldi. İki ay arayla oluyorum

M

Denizli de hacamat yapan varmı bildiğinz

Ş

Kesinkes faydası görülüyor ve hatta rahatsızlığınızı veya hastalığınızı çoğu kere tamamen iyileştiriyor....

S

Slm arkadaşlar bu hacamat dediginiz dua ile ilgilimi yoksa bir ilacımı bilgilendirin tşk ederim

K

Hacamat vücutta deri altına biriken toksin, kirli kanın kupa tekniği ile hafif cizikler atılarak kesme teknigidir sunnettir peygamber efendimiz miraca çıktığında ögretilmistir tıpta bunu kabul etti

Sibel Kafkas 2 yıl

Çok tşk ederim allah razı olsun bilginiz için

Kader Balcin 2 yıl

Avrupa yakasında Kendisi cerrah olan doktor yapıyor başakşehirde kliniği var

N

Ankara da yaptıran var mı??? Temiz güvenilir yer

R

Doğal hayat kliniği diye bir yer var. Ben her ikisini de yaptırdım faydasını görmedim, belki hastalık serine göre değişebilir. Benim hastalığım anlilozon spontolit di.

Nevin Turaçlar 2 yıl

Evet bende doğal hayat kliniğinde yaptırıyorum 6 ayda bir. Hacamattın faydasını görmek için öncelikle düzgün beslenmek lazım yani tahıl şeker ve hazır gıdaları tüketmemek ayrıca AS hastaları süt ve süt ürünlerini de tüketmemesi gerekiyor bu şekilde hacamattan fayda görebilirsiniz. Hacamat bir şekilde detoks uygulamasıdır.

Ali Karslıoğlu 2 yıl

Kansızlık sorunu olanlar için sakıncası var mı acaba

F

Hacamatın kanla ve kanszlıkla alakası yok, hacanat deri altında birikmiş pis kanın alınmasıdır, kişinin rahatsızlığına göre belli noktalara uygulanır.

Sedat Sav 2 yıl

Tabiki var.. Kansizsaniz yaptirmayin.... Aslinda hacamati hic yaptirmayin yarardan cok zarari var

Emine Türkeri 2 yıl

Eveeeeeet

M

Bursa da yapan birileri var mı

T

Evet... Faydasini görürsünüz

N

Yalnız her yerde yaptırılmaz, hijyenik olmalı yapılan ortam.. Tabii yapan kişide

N

Ben istanbulda nebbi tedavi hacamat uygulamasi yapiyorum 8 yildir

A

Bu hacamat nedr kulağa hiç hoş gelmiyor biri aciklayabilirmi

S

Vücudun degişik yerlerine bardak, veya küçük kavanozlar içine ateş yakarak veya hacemat kupası kullanarak vakum yaptırılıyor. Derinin altındaki pis kanın toplanması saglanıyor. Kupayı çekip vakum yapılan yere jilet yada neşterle ufak ufak kılcal damarlara nüfuz edecek kadar kesikler atılıyor ve tekrar kupa vakum yaptırıkarak toplaban pis kanın dışarı atılmasıyla hacamat gerceklesiyor. Kimisi tedavi için kimisi saglıklı yaşamak ve gekecek hastalıklardan korunmak için kimide sünnet oldugu için hacemat yaptırıyor.

Mustafa Bedri 2 yıl

Bence hacamat cok tehlikeli.. Sülükte tehlikeli.. Vücutta pis kan niye duracak onca organ var temizliyor.. Ayrica mikrop kapar yada sinirleri keserler.. Daha dün haberlerde vardi.. Vajinal sülük tedavi başlamis.. Millet sapitti artik.. El atmadik kadinlar kaldiydi.. Yaptirmadim aslada öyle birsey yaptirmam.. Jiletci müslüm cüler gibi.. Ayrica sonra alışkanlik yapar.. Bir arkadas vardi kendini jiletliyordu... Kan akitmadan duramiyirdu..... Vücutta pis kan olmaz.. Karaciger böbrek bilmem ne temizliyor hepsini

Emine Türkeri 2 yıl

Mantıklı Emine Türkeri hanim

Salih FeyZa 2 yıl

ben geçen seneden beri düzenli olarak yaptırıyorum. Allahın izniyle çok faydasını gördüm. 2 kerede ayaklarıma ve sırtıma sülük saldım. Bütün bel ve sırt ağrılarım 24 saat geçmeden allahın izniyle geçti

E

Pazartesi panik atak için bende yaptırmayı düşünüyorum şifa olur inşallah

A

Ben hem bir hemşire hem de bir öğretmen olarak tavsiye ediyorum herkese..
Hacamat ve sülük tedavisi her yaştaki insana şifalıdır ama en büyük şifayi bebek ve çocuklarda gösterir..
2.ay asilarindan sonra aşısız olan 2,5 yaşındaki oğluma, her 1-2 ayda bir hacamat ve sülük tedavisi uyguluyorum bu konuda aldığım eğitim sayesinde..
Oğlum neredeyse doktor yüzü görmedi, hiçbir antibiyotik ve kimyasal ilaç kullanımına gerek kalmadı, her hacamat ve sülük seansıyla daha huzurlu, daha iştahlı, bağışıklıgi daha kuvvetli bir çocuk oldu..
36 saatlik ve 3 günlük açlık oruçları da tuttuk birkaç kez..
3 günlük açlık orucu tüm bağışıklığı yeniler, bunu bulan Japon bilim adamına verildi 2016 yılında Nobel ödülü..

Sadece hacamat ve sülük tedavisi ile yıllardir geçmeyen bel, boyun fıtığı, romatizma, varis, topuk dikeni gibi yoğun ağrılı hastalıkların birkaç seansta tamamen bittiğine sahit oldum defalarca..

Cd protokolü şimdiki hedefimiz..
Ailecek bu protokol ile tüm ağır metal ve parazitlerden arınmak hedefimiz.. Bunlar istisnasız her insanda var çünkü..

I

Astım içinde faydasını görür müyüm

Mehmet Sevaioğlu 2 yıl

Olabilir

Işık Nasuh 2 yıl

Sülük satıyorum ben

Kadir Yenisu 2 yıl

Ne ögretmenisiniz imam hatip mezunusunuz galiba.. Akli yeter ögretmen olsaniz el kadar bebeye hacamat yaptirmassiniz birde öneriyorsunuz.. Daha dün Tıp Doktoru tehlikeli dedi.. Vajinal sülük tedavisi başlatmislar.. Rl atmadik kadinlar cocuklar mi kaldi.. Hemşireymiş birde.. Siz bence kendinizi fazla hacamat sülük yaptirdiniz aklin hepsi gitmis.. Neyle kesiyorlar milleti.. Hijyenik ortammi... Desenfekte yapiliyormu.. Kesen aletler tek seferlikmi.. Nerede okudu bu hacamatcilar... Diplomasi varmi.. Almanyada var sülük tedavisi ama doktor yapiyor.. Eline sülük alan sülükcü jilet alan vakum alan hacamatci olmus

Emine Türkeri 2 yıl

Faydası olduğunu biliyorum ama korkuyorum

H

korkacak bir şey yok. İnsanlar dişlerini yaptırmak için günlerce doktorlara gidip geliyorlar. Bağıra bağıra tedavi oluyorlarda bundan çok daha basit olan 15-20 dakikalık bir hacamattan korkuyorlar. Hacamatını düzenli olarak yaptır geri kakan ömründe doktorlarla hastanelerle ameliyatlarla uğraşıp sürünme

Engin Ibis 2 yıl

Benimzuan 90 yaşında olan teyzem 40 li yaşlarda beri bu işi yapar o da anne annemden öğrenmiş. Analojiyi çok iyi bilmek gerek. Yanlış bir noktaya işlem sakatlıklara sebep olur. Bir de vücut alışınca özlemi aynı tarihte ister. Çünkü bir detox islemidir. Ayrıca kaximzamanlardan geile bir Saman tedavi şeklidir.

A

Doğru benim nenem yapardi ama sadece kupa cekerdi.. Kan akitmazdi.. Bu kan akitma alışkanlik yapar

Emine Türkeri 2 yıl

Kadim zamanlar olacaktı. Bir de Anatomi olacaktı.

A

Evet baya faydalı ben gördüm

D

Kol ve sırt ağrısına birebir benim yaşlı Teyzem de Hiper tansiyon vardı omuzlarına arada bir yaptırıyoruz3 senedir ilaç kullanmıyor

A

S. A BANA DETYLI BİRŞEKİLDE özelDEN YAZABİLİRMİSİNİZ hanimEFENDİ RİCA ETSEM TEŞEKKÜRLER..

Ali Hasançebi 2 yıl

Ben yaptirdim yaklasik iki ay oldu ve cok memmunum. Aylardir bas agrisi ve migren den duramiyordum ve cok sukur simdilik bas agrim kalmadi. Allah izin verirse bahar da yine yaptiracam cunku bu ilk oldugu icin cucuttaki pis kan i temizledi..

N

Şiddetle tavsiye ederim şahsen

Z

HXamat büyü sihir vs bozuyor hocadan sağlam diyebilirim ve sünbettir

K

hacamat işin ehli ellerde yapılmalı yoksa kan kaybı olur

A

Ben evde kendime senelerdir yapıyorum. Temizliğe dikkat ettikten sonra hiçbir şey olmaz.

Serdar Harmanci 2 yıl

ben cocukken yani 40 yil once rahmetli annem babama. Cok yapardi.. Azicik kagit parcasini atese verin bardaga koyar babamin sirtina kol ve bacaklarina yapardi.. Babam 80 yasinda. Ve masalllahi var.. Cocukken cok korkmus olmaliydim ki hic bir zaman yaptirmadim .

E

Hiç korkmayın Ela hanım ehli ise yalniz çizik atar kesik değil.

Mehmet Özkapı 2 yıl

aynen

Ela Ergovanlı 2 yıl

Sufi tıbbı Hacamat Merkezi Kırşehirde

M

Vitiligolu olunca hacamat izi kliyormu acaba??

S

walla bilmiyorum selma hanım. Sırt çok önemli değil benim için ama kafamdakiler 2-3 güne geçiyor.

K

Ehli birini bulusaniz 3 ay baharda 3 ay son baharda mutlaka yaptırın

S

Bem başıma yaptırdım ilk kez yakın gözlüğümü uzun zaman kullanmadım. Şimdilerde tekrar ihtiyaç hissediyorum. Tavsiye ederim

Y

Her insan en az senede 2 sefer yani sonbahar ve ilkbahar mutlaka hacamat yaptirmali hem uzun hem saglikli yasarsiniz beden temizligi cok onemli yillardir yapiyor ve yaptiriyorum rabbime sonsuz sukurler olsun hic saglik promlemim olmadi mutlaka sizde yapririn korkacak hic bir sey yok faydalarini saymakla anlatilmaz

E

Benim ayak bileklerinde kıkırdak erimesi var yaptirsam faydası olurmu acaba

M

Merhaba ben kendim hacamat uygulamasi yapiyorum sekiz yildir iz kalmiyor

A

Ben seker hastasiyim yaptirdim ve sekerim ayara girdi sirtimdaki sivilceler gecti

İ

Şekere eksi elma iyi geliyor

Kadir Yenisu 2 yıl

Anlamadim bu nasil grup.. Herkes hacamatci sülükcü herkes cinci büyücü hoca bune ye

E

Soyle yapalim mi? Bu konunun ustundeki 3 noktaya basip bu konuyu takibi birak yazisina basip. Insanlarin sevkini kirmayiniz. Saygisizlik sadece kufur argo ile olmaz. Cinci buyucu gormedim ben grupta. Keske herkes de hacamat ve sulugu bilse siz haric. Herkes birbirine faydali olmus olur.

Kuşgöz Kokulu 2 yıl

Olur herkes birbirini kessin vakumlatsin

Emine Türkeri 2 yıl

Hacamat peygamber efendimiz in sünnet i ona olsun dil uzatmayin bari

E

Ben hacamati haftalik yapıyorum. Kendi kendime... Her yaptığımda kendimi yeni doğmuş gibi hissediyorum. Gençlik iksiri gibi... Sülükte vuruyorum... O daha faydalı geliyor... Hacamat sülük herkesin kendi kendine yapabileceği gençlik iksiri şifa kaynağı Allah'ın en büyük nimetleridir.. Herkes yapsın....

S

Kendi kendine yaparken nerelere yapabiliyorsun.

Veysel Çepni 2 yıl

Ense kökü ve kuyruk sokumuna ve başımın arkasına..... Normalde her yere yapabiliyorum. Biraz zor oluyor ama yapılıyor. Temizlik en önemlisi... Ve acken yapılacak

Serdar Harmanci 2 yıl

Maşallah

Veysel Çepni 2 yıl

Hastival sağlık kuruluşunda yaptırdım bana çok hoş bir şey hacamattan sonra bir uyku uyudum Cennette bile bulamam herhal.

B
Ben hayatımda boyle bırsey gormedım herkese şiddetle tavsıye ediıyorum migrenim vardı haftanın 2 gunu atak gecırıyordum onun ıcın gıttım kafadan yaptırdım ayrıyetten anksiyete rahatsızlıgum vardı depresyon hapı kullanıyordum migren ıcın gıttım daha fazlasını buldum ınanamadım kafamda olumsuz ne varsa bitti gitti negatıf dusunemıyorum bıle ılac kullanmamam gerek bıle yok basta cok sacma gelmıstı bana ama ınanın yenıden dogdum kesinlikle onerıyorum kafadan ozellıkle sevgı pıtırcogı gıbıyım hep mutluyum hıc sınırlenmıyorum daha anlayıslıyım bu arada sacımı kestırerwk yaptırdım ben arkdsım kestırmeden yaptı benım aldıgım sonucu almadı bide ben doktora degıl 7-8 yıldır yapan bırısıne yaptırdım cunku tıp yenı yapmaya basladı 2 yıldır var bana gore benım yaptırdıgım yer daha deneyimli geldi ve herkese onerıyorum
C