Kadın gücü mü seçer, dış görünüşü mü?

KADINL DIŞ GÖRÜNÜŞE ÖNEM VERMEZLER !
Neyse şaka bi tarafa da bence bu durum kadınların hatta tüm dişilerin evriminde var olan bi durum; gücü seçmek.... Dişiler her zaman güçlü bir gen seçmek ister.
Günümüz de paranın da güç olarak görüldüğünü kabul edersek aslında burda ayıplayacak, kötüleyecek bi durum yok...
fazla uzatmadan erkeğin genetiğinde estetiği seçmek varsa kadının genlerinde de güçü secmek var!
Her ikisini de ayıplamamak lazım.

com-3eoghgjsn4r9sizxfqwc.jpg
E
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
51
51 CEVAP

Buralar karışacak vaziyet alın

H

çay koy çay

Hsnali Corapli 1 yıl

zz

Gökalp Sözbilir 1 yıl

Çayı koymak lazım

ümit Tarçın 1 yıl

biri çekirdek getirsin

Gökalp Sözbilir 1 yıl

Adamın zengin ve güçlü olduğunu, öpüşme sitilinden mi anladın?!
Bence sen kıskanmışsın:)

E

Göbeğinden anlamiş olabilir. Xbdndbeb

Can Sazlı 1 yıl

Bende de göbek var ama ay sonu zor geliyor

Ismail Yıldırmaz 1 yıl

Bende de göbek yok ama çok zenginim

Emre Dayangac 1 yıl

Zengin olan kim?:)

S

Deniz

Haydar Alakbarova 1 yıl

bu kavga getirir izleyek ( not para yok tip yok ayvayı yedik )

M

Off

Ö

Ben masumum

Özgür Beyazlı 1 yıl

Fakat kadınlar da estetiği seçip. Erkekler de gücü parayı seçebilir. İstisnalar kaideyi bozmaz.

E

Reyiz geldi dağılın

O

Kadınlar şimdi çıkıp yok şöyle yok böyle diye itiraz edecek ama gerçekler değişmeyecek. Çünkü genlerinde var. 21 yıl zengin olmasam da param varken güzeldi. Sonra bi iflas ardından başka şeyler bahane edilerek boşanma. Gerçek bu hanımlar beyler. 21 yıl sonra....

K

Boyle guzel konular neden ben trafikteyken açılıyor

B

Temel de doğru, genel de yanlış. Mesela sosyologlar eş seçiminin, toplumsal olarak kabul görmüş statü sahibi insanlara olan yönelimden bahseder, psikoloji ise, zihinsel olarak sizi huzura erdiren, sizin psikolojik yükünüzü cekebilen insanlara yöneldiğinizi önesürerler. İşin birde palatantoloji kısmı var, yani gen olarak alfa seçilimine yöneldiğimizi önesürer. Ancak, insan sosyolojik olarak kompleks bir canlıdır, tek bir sebebten, yada direkt bir etkenden etkilenmez eş seçimleri. Olaylara çok yüzeysel yaklaşıyorsun. Sen, sende eksik gördüğün kısmı partnerin ile tamamlamaya çalışırsın her zaman. Kendini yetersiz gördüğün noktaları destekleyecek seçilime yönelirsin. Kompleks canlılar olduğumuz için sadece en iyi gen seçilimini takip ediyor olsaydık bu kadar yamuk yumuk insan olmazdı etrafımızda degil mi? Tek bir gerçeği kabullenen birey henüz psikolojik olarak olgunlasmamıs, farkındalık sahibi degil demektir. Olayları bu kadar yüzeysel genellemek ise sadece sizin ne kadar basit düşündüğünüzü, bu kadar kompleks bir sosyolojik ağın içinde bulunmanıza rağmen bu ağı iyi süzemediğinizi gösterir o kadar.

O

Kısacası erkekler de kadınlarda kendinde olmayanı ister-seçer. Ben burda bir cinsi kötülemedim. Her ikisininde seçimlerine isteklerine dikkat çektim. Bir erkeğin güzel bir kadını arzulamadı ne kadar ‘ayıp’sa bir kadının da gücü istemesi o kadar ‘ayıp’

Erdal Islek 1 yıl

ben bütün yorumlara cevap nihayetinde yazdım, direk olarak sana yazdıgım bölüm ilk 2-3 cümle

Onur Buşgut 1 yıl

com-fguj0gh63z5fsd1bngpu.jpg

görsel materyal
G

Dalından diyorsun yani

Yasin Şerbetçi 1 yıl

com-fcm6epeq76lre6d3uodr.jpg

görsel materyal
H

Abi sen zenginsin kesin

A

Buralar birazdan rezidans degerinde olur

F

bu karı bununla, bu işteyken de soförüyle.
Yani tip önemlidir.
Zenginsen o kadını sadece paylaşırsın.

G

Hocam moraliniz bozmak istemem ama bu kadar zengin adamları aldatmak kolay değil. Filmlerdeki gibi olmuyor olay bu kadınları her an takip eden zengin adama sonuna kadar bağlı adamlar olur: D öyle bir aldatma teşebbüsü de kadının hayatının kararmasına sebep olabilir yani kolay kolay yapılmaz o iş

Alper Çarbuğa 1 yıl

moralim bozulmaz. o işlerin bahsettiğim gibi olduğunu biliyorum çünkü.

Görkem Gönülay 1 yıl

umarım mesleğiniz şoförlük değildir

Alper Çarbuğa 1 yıl

değil

Görkem Gönülay 1 yıl

posttaki fotonun bir diğer tasviri ise, erkek şişman ve çirkin olduğunun farkında, kadının onun parası (gücü) için onunla beraber olduğunun farkında.
Ama adam da bi seçim yapmış!

E

Ikisi de birbirini zorla öpüyo gibi duruyo. Bi filmden falan mi bu acaba diye dusunuyorum bu fotoyu her gordugumde

P

Düzen öyle olmalarini sağlamis tersi olanlar düzene karsi duran birey olma gayreti gösteren ben onlara, derim diĝerleri kadincik asalak

O

Yahu belki adam çok şeker, çok sempatik, çok kültürlü. Ya da kadının tercihi daha yaşlı, babacan erkeklerden yana. İhtimaller çoğaltılabilir elbette ama her kadın parayı ve parası için istemediği birini seçmez bence.

O

Belki de ben demiseksüel olduğum için böyle düşünüyor olabilirim.

Orhan Ablay 1 yıl

Atlari seyisler yetistirir, jokeyler biner

T

Herkesin iliskiden beklentileri baska burda kadin olgun kendi kararlarini verecek yaşta doguda kiz cocuklarinin rizasi olmadan parayla kuma olarak satiliyor bence onlar tartisilip ayiplanmali bu resimde sadece iki yetiskin insanin tercihi var

G

Başlıktaki kadın, dış görünüşe cidden önem vermeniş ama, tebrik ederim.

H

Sadece kadınlar değil, herkes güç ister.

H

Erkek fakir bir kadınla da evlenebilir fakat kadın fakir erkekle evlenmez.

Özgür Beyazlı 1 yıl

Deniz hangisi?

H

Hayattan soğutan saptamalar dizisi...

Ü

Parası olan erkek'de gidip dengini seçtiği hiç görülmemiş. Niyet neyse karşılığı da odur. İki tarar aynı ağırlıkta karaktersiz bence. Ha ama çıkarsızlık soz konusuysa, kimin kiminle olduğunun önemi yok. Kendi hayatları

H

Kadın da estetiği seçebilir ki. Güzellik sağlam gen demektir fakat zenginlik her zaman sağlam gen demek değildir.

M

Videoyu Oynat

N

Çıkara dayalı ilşkiler karektersizliktir net.

Y

Bu güç degil bildigin vıcık yağ,,,,,,,Bu kız kendini klorakla temizliyordur, ,,,

I

para ile duygu satın alıniyor mu kaç para

N

güçü falan sevmiyoruz paraýida biz duygu severiz oda sizde yok o ayrı

N

Duyguyu sevseydiniz o kadar erkek şair yetişmezdi.

Erdal Islek 1 yıl

o eskidendi edebi bir sayfaya üyeyim dedimki o kadar aşk şiiri kopyala yapiştir yapıyorsunuz hadi bir de siz yazin dedim bir iki kişi hepsi tarumar oldu

Nilüfer Tebke 1 yıl

allahtan zamaninda varmis duygulu adamlarda şimdi bazi duygusuzlara ön ayak oluyor

Nilüfer Tebke 1 yıl

Evet zaten her şey erkeklerin suçu ! Neyse siz haklı.

Erdal Islek 1 yıl

yok haklı değil kadınim hemde duygulu bir kadın

Nilüfer Tebke 1 yıl

Ben parayı severim. Ama kendi paramı

A

https://m.youtube.com/watch?v=owWVTocUwXI

B

Kadin erkek ilişkilerini çok güzel açıklamış

Batuhan Camyurdu 1 yıl

parayı öpen kadın

K

Icguzelligi önemli özellikle cüzdanın

A

Çok basit bir yaklaşım.. İnsan evrimleşmiş hayvan ise sizin söyleminiz süreci tamamlayamayanlar için.. Tanıdığım çok kadın arkadaşım birey olmuş olabilmiş kendine maddi manevi yeten bir eş istiyor. Direk zengin koca arayanlar da var ama inanın onlar bile farklı faktörler arıyor. Erkek için ise sadece güzel olsun, karakter özellikleri coook sonra akıllarına geliyor ya da gelmiyor..

M

Ne kadar da eminsiniz kendinizden erkeklerin düşünceleri konusunda meryem hanım.

Kerem Bera 1 yıl

yukarıda ki yorumları okudunuz mu? Ben kendilerinin yalancisiyim..

Meryem Şaavo 1 yıl

Toplam 115 yorum içinden çıkan birkaç görüş ile bunu genellemek doğru mu?

Kerem Bera 1 yıl

Bununla birlikte söylemeliyim ki ilk görüş etkisi denilen birşey vardır. Bu kadında da erkekte de olan bir durumdur. Sizin elektrik dediğiniz durum. Bu durum dış görünüşle ilgilidir ve sadece erkekler için geçerli değildir.

Kerem Bera 1 yıl

Evrim tamamlanan bir surec degildir zaten hanfendi.
Her an devam eder

B

Tanidiginiz bir cok kadin arkadasiniz "güçlü erkek"in dikkatini cekmeyen kadinlar demekki.
Kadinlarin guc sevdigi gibi erkeklerin de sevdigi bazi seyler var.

B

Bence objektif değilsiniz çevrenizde ki kadınları ve erkekleri gozlemleyin. Evrim konusunda ise ne demek istediğimi zaten anladınız..

M

Ben gayet objektifim.
Bence siz onyargili yaklasiyorsunuz.
Ayrıca evrimsel gecmisimizden dolayi zaten kadinlar güç seviyor diye söylemiş arkadaş. Bunu sadece biz değil evrim ile ugrasan bilim insanlari da çokça söylüyor.

B

Onedio oguzhan ugur izlenmiiiiis hemen baslik acilmis tebrikler

R

Ten Uyumu

com-5r5yjapew0s5ioay6c1j.jpg

Ö

Ben ayipliyorum herseyi normallestirmeye kalkmayin

M

İğrenç tek kelimeyle

S

Ayiplamamak mi lazim. Bu dedigini onaylamak icin manevi ve cinsel manada kadinin kendisini tatmin hissederek o bireyi secmesi lazim. Ama ortada ne manevi ne de cinsel manada bir tatminsizlik soz konusu ise. Bu durumda tamamen menfaat girer isin icine. Bu da kadinin bu hususta bir satilik mal oldugunu gosterir. Tabi bu sekilde secim yapan kadinlari kastediyorum

H

para para hiç bir kadın böyle erkek seçmez para para parayı öpüyor

Ö

Sex işçileri sonuna kadar haklı ozaman

O

hı diyosun hatunlar gizli yapıyor üçkuruşa burdaki kazanovaya benziyor haklı çok seylerde haklımı sence geyler uzatmayalım çok nedeni olabilir televizyonda 30 yaşındaki kadın çocuklarıma baksın 70 olsun ben onun her işini yaparım dedi yani çocugun gelecegi uzmanlar bile alışverişmi sexmi sorusunun cevabını alışveriş olarak almış ben ne diyeyim bence hoş hepsi boş

Ö

kediler köpekler hayvanlar aşk peşinde bizde para

Ö

kadınlar içinde bulunduğu durumlarına göre en iyi seçeneği seçerler, kiminde paralı olan,kiminde onun dertlerini hep çekebilecek olan, kiminde ona istediği özgürlüğü verecek olan, gibi artık kişi olarak hayatta neyi tercih kriteri olarak belirliyorsa onun  için en iyi olanı seçiyorlar  

D