Katardan bilgisayar getirticem, sorun olur mu?

Arkadaşlar Merhaba katara bir akrabam 1 ay içinde gidicek ama çok kararsızım media markt te 5,319 TL Katarda 3,914 TL civarında 1400 TL fark var az bir para degil ama katar dan getirtince uçakta felan bir sorun olurmu garantisi burda geçermi şimdiden Teşekkürler

com-in22wgirknov8yij6mtk.jpg
com-0vlvnj8n55avdfqtioyu.jpg
E
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
24
24 CEVAP

Garantisi gecmez uçakta da bisey olmaz. Adamlar burdan aldığın ürünü garantiye sokmak icin binbir takla atiyo. Yurtdisindan gelene illa ki zorluk cikarirlar.

E

Garanti konusunda sıkıntı yaşamazsın. Ama klavye mağduru olma ona dikkat et.

A

Onu hallederim evde bitane daha var katardan gelen pc

Eyüpcan Elover 1 yıl

Kabin bagajında getirmek serbest hocam. Yine de çok tedbirli olayım diyorsan söyle kabinde getirsin getirecek olan kişi ben de amerikadan getirdim hiçbir sıkıntı yaşamadım.

A

Teşekkürler hocam

Eyüpcan Elover 1 yıl

katarda kdv gibi şeyler olmadığından ucuzdur türkiyeye kıyasla. Omzuna alıp çıkarsan gümrük gibi bi sorununda olmaz. Klavyen türkçe olmaz ing olacak. Anlaşmalı ülkelerde bazen 1 yıl garanti veriyorlar ülkeden ülkeye göre. Adaptör çıkışı farklı olabilir ona bak. Windowsu kurarken ing kurcan

U

Teşekkürler

Eyüpcan Elover 1 yıl

hiç düşünme. Bir hafta önce görseydim banada bitane al derdim

Ö

Aynen bende baktım en uygunu bu türkiye bu fiyatlara bulmak çok zor

Eyüpcan Elover 1 yıl

aynen kardeşim. Garantide sorun yaşamazısın. Klavyen Q olsun sen gerisini burdan da halledersin zaten. Adaptör olayını filan zannetmiyorum ama farklı olsa bile çevirileri var 5 tl ye. Sen bu laptoplar türkiye de mi üretiliyo zannediyosun. Al acıma

Özgür Açıkdeniz 1 yıl

Özgür Açıkdeniz adaptör konusunda sıkıntı olmaz burda satılıyor garanti felan burda geçsin sıkıntı yok

Eyüpcan Elover 1 yıl

Özgür Açıkdeniz alıcam kafaya koydum zaten mükemmel bi cihaz

Eyüpcan Elover 1 yıl

geçer garanti. Ama sen ekstra uzatabilirsin. Bazı firmalar uzatıyor. Konuşman gerek.

Özgür Açıkdeniz 1 yıl

Söyle biseyler var kardesim belli ki ugrastiriyorlar hem klavyende TR duzeni olmayacak falan sen bilirsin.

com-32qnmr21o494cisi8bct.jpg

E

Msi al madem? O paraya daha özelliği iyi olan alabilirsin

U

Bir yıl uluslararası geçerliliği var sıkıntı yok

M

Teşekkürler

Eyüpcan Elover 1 yıl

Bence yine de müşteri hizmetlerinden garanti hakkında bilgi alın, yurt dışından alınan cep telefonların uluslar arası garanti durumunu hükumet kaldırmıştı benzer bir sorun yaşamayın.

Murat Mehtap 1 yıl

Murat Mehtap teşekkür ederim

Eyüpcan Elover 1 yıl

1050 ekran kartı için 3900 çok para. O civara türkiyeden de alabiliyorsun zaten.

V

Hocam türkiyede bu fiyatlara yok malesef bakıyorum ya işlemcisi i5 yada ekran kartı çok düşük oluyor

Eyüpcan Elover 1 yıl

O civarlarda var aslında. Biraz detaylı bakmak lazım. Veya yurtdışından alacaksan 1060 1070li bişeyler bak belki 4bine bulabilirsin http://www.hepsiburada.com/asus-rog-gl553vd-dm066-intel-core-i7-7700hq-8gb-1tb-128gb-ssd-gtx1050-freedos-15-6-fhd-tasinabilir-bilgisayar-p-HBV0000090BRD https://urun.gittigidiyor.com/bilgisayar-tablet/asus-gl553vd-dm066-i7-7700hq-8gb-128gb-ssd-1tb-4gb-gtx1050-15-6-freedos-316181365

Volkan Aman 1 yıl

O değilde kargo 7,90 ney lan 5200 e bilgisayar alıyor adam kargo parası istiyor

G

Burası Türkiye

Eyüpcan Elover 1 yıl

Sırf bu yüzden bile tercih katar dostum

Gökhan Mandal 1 yıl

Gökhan Mandal aynen öyle 1400 tl fiyat farkı var bu nedir

Eyüpcan Elover 1 yıl

Söylersem içeri alırlar kardeşim üzgünüm

Gökhan Mandal 1 yıl

Arkadaşlar peki en iyi ekran kartı 1060 falan mı bu casper excalibur'da var da, iyi midir?

T

Caspere hiç alma en berbat bilgisayar

Eyüpcan Elover 1 yıl

Bu seri farklıymış ama.

Teoman Karayürek 1 yıl

Teoman Karayürek casper hiç tercih etmiyorum ben asus dell msi yada monster tercihim

Eyüpcan Elover 1 yıl

En iyisi 1080ti

Yusuf Fehime 1 yıl

Ya git monster al ugrasma ya en azından sınırsız destek teknik servis var

U

1080 - 1080ti da var fakat fiyatlar uçuyor, 1060ta da 3gb ve 6gb 2 seri var 6gb olan ideal. 1060(6gb) ve 1070 arasında ki fiyat farkı 1000tl civarı

M

Pahalı hocam bu fiyata çok daha iyi bilgisayarlar bulabilirsiniz biraz ucuza alacağım diye kotu bilgisayar almayın faeklı markalara bakım derim ama genede siz bilirsiniz

Y

Daha detaylı bakacağım teşekkürler

Eyüpcan Elover 1 yıl

Bu fiyata 1060 lı pc den aşağısını alma

H

Sharaf DG'de bazı ürünlerin uluslararası sigortası oluyor. Onu öğrenin. Uluslararası ise Türkiye'de de garanti kapsamına girer. Uçakta da bişey olmaz

E

Teşekkür ederim

Eyüpcan Elover 1 yıl

O paraları vericeksin madem Macbook aldır. En azından burda da garantisi olur.

I

Türkiyeden alacaksan buna, http://www.hepsiburada.com/dell-inspiron-7567-intel-core-i7-7700hq-16gb-1tb-128ssd-gtx1050ti-freedos-15-6-fhd-tasinabilir-bilgisayar-4b70d128f161c-p-HBV000007I82C?magaza=Hepsiburada

D

Yurt dışından alacaksan buna bak ; https://www.amazon.com/Acer-Predator-i7-7700HQ-1060-6GB-G3-571-77QK/dp/B06Y4GZS9C

D

özellikleri aynı değil farklı sanki

S

Aynı kontrol ettim

Eyüpcan Elover 1 yıl

Ekran kartı?

Selçuk Güreler 1 yıl

Ram?

Selçuk Güreler 1 yıl

Normal 1050'li laptoplar bu fiyata mı çıktı ya.. Al arkadaşım al dışarıdan al. Aynı fiyata bile olsa buradakilere para kazandırmamak için yine dışarıdan al.

M

Aynen öyle adamlar 5300tl lik laptopa 7,90 kargo parası alıyorlar

Eyüpcan Elover 1 yıl

lenovo y520 veya y720 de düşünebilirsin

F

Teşekkür ederim bi bakıyım

Eyüpcan Elover 1 yıl

bunların modelleri bile farklı

A

Birisi fx553vddm1039T diğeri fx553vddm592t

Alper Iptas 1 yıl

arkadaşlar önerileriniz için çok teşekkür ederim yorumlar çok fazla oldugu için postu kapatıyorum

E