Mail ile nasıl ses dosyası gönderilir?

Arkadaşlar selam,
Arkadaşımı telefonu bozuk olduğu için bilgisayarda ses kaydı almış, voice recorderdan. Onu şimdi mail olarak hocasına atması lazım ama dosyayı aktaramıyoruz, ne yapmamız lazım?

S
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
4
4 CEVAP

Rar formatında gönderin

S

Voice recorder programından dışa aktarım nasıl yapıcaz?

Sümeyye Ogur 1 yıl

Bilgisayara atın ses dosyasını öncelikle.

Serhat Biyikoğlu 1 yıl

Serhat Biyikoğlu zaten bu program bilgisayardaki bi program. Dosya olarak bilgisayarın içinde bi yere kaydedemiyoruz

Sümeyye Ogur 1 yıl

kapatma tuşuna basın o zaten nereye kaydedcem diye soracak

Uğur Karaahmetli 1 yıl

Sümeyye Ogur https://www.youtube.com/watch?v=I-BCpn-dGUQ

Serhat Biyikoğlu 1 yıl

Uğur Karaahmetli yok olmuyo

Sümeyye Ogur 1 yıl

Şu

Sümeyye Ogur 1 yıl

Anladığım kadarı ile windows ses kaydedicisi ile almamış bluestacks programı ile voice recorder isimli apk ile almış doğru mudur?

Serhat Biyikoğlu 1 yıl

Serhat Biyikoğlu evet bunu anlatmaya çalışıyorum?

Sümeyye Ogur 1 yıl

Ben bilgisayardaki program ile aldı olarak anladım kusura bakmayın.

Serhat Biyikoğlu 1 yıl

Serhat Biyikoğlu apk ya da program farkını bilmiyorum. Siz kusra bakmayın

Sümeyye Ogur 1 yıl

Sorun değil biraz bakınayım çözebilir isem bilgi veririm.

Serhat Biyikoğlu 1 yıl

com-7752qpeeobzz492s56fv.jpg

Serhat Biyikoğlu 1 yıl

com-wxn90vxqpjpgw5v7w4k5.jpg

Serhat Biyikoğlu 1 yıl

Paylaş share send seçeneği ile bilgisayara yada whatsapp uygulamasına gönderme yapabilirsiniz.

Serhat Biyikoğlu 1 yıl

çok uzun olduğu için olmuyor vatsaptan, pcye ise hiç gitmiyor

Sümeyye Ogur 1 yıl

com-pyz2kelpk6pduwrtq9dz.jpg

Serhat Biyikoğlu 1 yıl

Windows a gönder seçeneğini denediniz mi?

Serhat Biyikoğlu 1 yıl

Serhat Biyikoğlu evet hepsi denendi

Sümeyye Ogur 1 yıl

Şuan denedim sorun olmadan attı.

com-9hho50o4comlgioyzl1b.jpg

Serhat Biyikoğlu 1 yıl

Serhat Biyikoğlu cık valla tık yok

Sümeyye Ogur 1 yıl