Pes 2013 yükledim durmadan virüs uyarısı veriyor nasıl iptal edebilirim bunu?

Bugün pes 2013 indirdim virüs programını kapatıp kurdum güzelce çalışıyor fakat virüs programını etkinleştirdim bu sefer açmadı ve sürekli bu çıkıyor sürekli bunun çıkmaması için ne yapıcam

com-dfut3gi62ggh8r43ulr2.jpg
H
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
23
23 CEVAP

Virüs programını çalıştırmaman gerekiyor.

E

Başka çözüm

H

Ya buda virüs buluyorda kaldırırsam oyun da açılmıcak ben kalsın istiyorum fakat yoksay diyorum sürekli olarak geliyor

H

bence direk avg yi sil başka bir antivirüs programı yükle saçma sapan bi tarama sistemi var zararsız dosyaları zararlı olarak gösterip siliyor bazı oyun dosyalarını sildiğine de şahit oldum seninki de bu tarz bir şey olmalı

M

tm ne yükleyeyim

H

ben Advanced System Care ve Malwarebytes kullanıyorum bi sorun da yok

M

Ben hiç bir vırsu programı kullanmıyorum bence sendek ullanma çunku her oyunda vırus tehdıt dıyor.

A

adc bende de var

H

çok virüs almazmı pc o zaman arda

H

valla 150gb oyun var oyun vırsu zarasızdır.

A

internet den bişi indirirken felan

H

çekirdek hatası derken

H

o uzun hıkaye boşver onu

A

O yazılımsal hata

A

şimdi ne yapıyım karar veremedim

H

Vırus programını kaldır ben 2 aydır kullanmıyorum

A

sadece bilgisayar korumasını devre dışı bıraksan meb koruması kalsa olurmu

H

com-n4b48d53v5a7awsuh1fh.jpg

görsel materyal
H

olur.

A

Tamam eyvallah arkadaşlar teşekkür ederim.

H

Ö. D

A

AVİRA KULLAN EN İYİSİ O...

O

Arkadaşlar yeri burası değil kusura bakmayın ama yeni soru nasıl soruluyor yeni üye oldum.

Y