Pes 2016 yüklüyorum ama yükledi gibi olup simgesi kalkıyor yüklenmiyor?

Arkadaşlar pes 2016 yüklüyorum ama yükledi gibi olup simgesi kalkıyor yüklenmiyor sorunu çözebilecek var mı? Rica etsem

Erdal Etleç
E
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
28
28 CEVAP

Kurmaya çalıştığı klasör duruyor mu?

Arda Aşkın
A

Nasıl yani?

Erdal Etleç
E

Mesela C sürücüsü program files klasörünün içinden konami klasörü, onun içinde de pes 16 dosyası var mı?

Arda Aşkın
A

Konamı dosyası yok ki orada

Erdal Etleç
E

O zaman hiç yüklenmiyor. Ben de aynı sorunu pes15'i yüklerken yaşamıştım. Kurulduğu klasöre baktığımda gördüm

Arda Aşkın
A

Ya şole dıyeyım ben kurmuştum oynuyordum bir yama kurdum o yama bozdu bende komple kaldırdım oyunu tekrar yükleyim derken durum bu

Erdal Etleç
E

X86 klasörünün içine baksana bi

Arda Aşkın
A

Oradada yok konamı klasoru acaba ben klasor açsam olur mu?

Erdal Etleç
E

Olmaz. Oyunu yüklediği klasör olması Lazım.

Arda Aşkın
A

Haydaaa napacam şimdi pes 15 var ama orjınal oldugu ıcın steam dosyasında bu yukledıgım korsan

Erdal Etleç
E

Kardesim sende depp frize varsa oda yapar

Mücahit Gülasik
M

O ne?

Erdal Etleç
E

Sen şimdi oyunu kurdun kaldırdın sonradan bozulduğu için yeniden kurmaya calışırken hata alıyorsun zanedersem?

Arda Acartürk
A

Oyunun dvd veya İSO ıse sag tıkla ımaj yaptıktan sonra yanı dvd gibi gozuktugu zaman sag tıkla aç de içindeki autron veya setap A tıklayarak direk kurulum aşamasına geç o zaman yükler

Arda Acartürk
A

Oda olmadı

Erdal Etleç
E

Gizli dosyaları göstermeyi biliyormusun?

Arda Acartürk
A

Yerel c de programdata dosyası var gizli ona gir orda konamı fln yazar onu bul sil

Arda Acartürk
A

Oyunu başka dosyaya kurmayı denedin mi yerel D ye kurmayı dene bir de yeni klasor oluştır

Arda Acartürk
A

Olabılır denıyecem arda ilgin için saol dostum

Erdal Etleç
E

Eyw.

Arda Acartürk
A

program files de pes 2016 vardır ordan simgeye tıkla gir kısayol tuşu oluştur oyna

Ömer Bozat
Ö

Tekrar mi ındırsem indirdiğim rar dosyalı ıso dosyası 2 aydır kullanıyordum ama format attıktan sonra video dakı gibi hata veriyor yüklemiyor? Tekrar başka indirsem olur mu?

Erdal Etleç
E

ISO dosyası kaç gb?

Arda Acartürk
A

Hocam teamwier kullanıyormusun bağlanıp bi bakabilirmiyim

Arda Acartürk
A

Kesin yapabılırmısın ona göre pc açaçam:-)

Erdal Etleç
E

Eğer İSO dosyası sağlamsa neden olmasın

Arda Acartürk
A

Zaten iso dosyasını yüklerken böle oluyor yani vıdeo görundugu gıbı

Erdal Etleç
E

Şu anda teamwier açabilirsen bakabilirm

Arda Acartürk
A