Ttnet port sorunu nasıl çözülür?

Arkadaşlar merhaba, biz ttnet’ten memnun olmadığımız için anlaşmamızın süresi bitince superonline’a geçmek istedik. Başvurumuzu yaptık, her şeyimizi tamamladık ancak karşımıza port sorunu çıktı. Bu sorun uzun zamandır en ufak ilerleme kaydetmedi. Öyle bir hale geldik ki ttnet’e de tekrar başvuru yapmak zorunda kaldık. Şu an hangisi önce gelirse o kurulum yapacak diye bekliyoruz ancak ne gelen var ne giden, telefonlardaki internetler de yetmiyor maalesef. Yardımcı olabilecek varsa çok sevinirim Bu port sorunundan çeken oldu mu daha önce? Nasıl hızlandırabiliriz bu süreci acaba?

Aysenur Miran
A
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
13
13 CEVAP

Öğrenciyim o sorunu yaşadım ttnet bilinçli yapıyor

Emre Öveç
E

Port dedikleri olay öyle bir kaç güne açılacak bişe değil birisinin interneti kapatması lazım ki size yer açılsın bina girişinde kutu vardır oradan kontrol edin boş port görürsünüz

Emre Öveç 3 ay

Çıldırıyorum yahu sürekli iki firma da arayıp port yok deyip eğleniyorlar resmen

Aysenur Miran 3 ay

Bulunduğun yerde kablonet var mı? Aysenur Miran

Emre Öveç 3 ay

Emre Öveç o nedir acaba

Aysenur Miran 3 ay

Türksat yahu devletin internet sağlayacı şirketi ve en sağlamı odur

Emre Öveç 3 ay

altyapınıza bağlı. Fiber varsa kurtulursunuz ikisinden de. Ya da kablo net altyapısını kontrol edin?

Dante Hayirli
D

Fiber maalesef yok:( kablo ne nedir peki

Aysenur Miran 3 ay

http://www.kablonetbasvuru.com/altyapi-sorgulama/

Dante Hayirli 3 ay

bi de buraya bakın fiber icin

Dante Hayirli 3 ay

http://www.vodafone.com.tr/Internet/fiber-sorgulama.php?utm_campaign=DonanimHaber

Dante Hayirli 3 ay

Dante Hayirli internetim o kadar az ki umarım bakmak için yeter

Aysenur Miran 3 ay

sehrinde varsa ikisini de bosver turksat candir

Mesut Yaren
M

Diyosuun. Onu nasıl hallediyoruz peki. İnternetimin son demini harcayabilirim

Aysenur Miran 3 ay

Aysenur Miran yeni eve tasinirlen ttnete basvurdum bi hafta dediler 1 aydan fazla oldu gelmediler. Sonra turksat kabloneti aradim ertesi gun gelip baglantiyi yaptilar, ne internet kesiliyo 2 yildir ne bi ariza. Hem daha ucuz reklam yapiyo gibi konustum ama ttnetten cok daha kaliteli bi sirket.. Turksat kablonetin numarasini bul internetten arayip ogrenebilirsin

Mesut Yaren 3 ay

Mesut Yaren çok sağ olun arayacağım araştıracağım:) anldım ben sizi memnuniyetinizi dile getiriyorsunuz:)

Aysenur Miran 3 ay

rica ederim iyi geceler

Mesut Yaren 3 ay

Firma değiştirirken alt yapının kime ait olduguna bakınız. Çoğu alt yapı türktelekıma ait oldugundan yavaşlık vs sorunlar pek fark etmiyor. İkincisi bende superonlinede aynı sıkıntıyı cektim sebebi ise altyapı turktelekoma ait oldugundan önce türktelekom gelip kontrol edip daha sonra superonline bağlıyor lakin o ilk ekip hiç gelemedi pes edip turktelekoma başvurunca ikinci gün ekip gelip interneti bagladı.... Lanet ttnet....

Ufuk Cindere
U

Bence de lanet ttnet ama hala gelmedi.... O ekip gelecek mi acaba ismail abiye döndüm bekleye bekleye

Aysenur Miran 3 ay

Siz ilin türktelekom şirketini arayıp randevu isteyebilirsiniz

Ufuk Cindere 3 ay

İnternette vardır

Ufuk Cindere 3 ay

Umuyorum azıcık olsun umursarlar. Her hafta muhakkak arıyorlar ama sesleri sürekli gidip geliyor sanki merdivenaltı olaylar gibi

Aysenur Miran 3 ay

Bulunduğunuz yerde kablonet varsa düşünmeden geçin, ne arıza problemi ne başka bişey. Hızlı, stabil, ucuz ve yanında kablolu yayınlar. Hiçbiri Türksat kablonet in tırnağı olamaz

Mesut YükselArslan
M

Port sorunu yaşanır mı dersiniz peki

Aysenur Miran 3 ay

Onda port sorunu diye bişey olmaz. Alt yapısı koaksiyel tv kabloları ile tesis ediliyor. Tek sorun her yerde olmaması.

Mesut YükselArslan 3 ay

Mesut YükselArslan peki buralarda olup olmadığını nasıl bileceğiz

Aysenur Miran 3 ay

25 mbit, 75 gb kota, kablolu yayın şu an 47 TL. Ve dediğim gibi inanılmaz stabil, sorun hiç yok.

Mesut YükselArslan 3 ay

Turksatı arayıp bulunduğunuz bölgede alt yapı olup olmadığını soracaksınız. Yoksa da gelmesini talep edin.

Mesut YükselArslan 3 ay

twitter dan sürekli türktelekom ceo su paul doany e mesaj attin ben 4 ay surekli attim niyetim türknet baglatmakti ama devletimizin ülkenin telekom altyapsini bir sirkete verdigi icin turktelekoma kaldik kisacasi ölümü gosterip sıtmaya razı ettiler işin zor kolay gelsin

Galip Sarıboğa
G

Ben de mesaj yağdırayım mı dersiniz. Çok zor çok aylardır kapılarında yatmadığım kaldı

Aysenur Miran 3 ay

ben yağdırdım en sonunda pes ettiler tam istedigim olmasada portuma kavustum

Galip Sarıboğa 3 ay

Galip Sarıboğa yine de işlerinizi görebiliyorsunuz harika

Aysenur Miran 3 ay

darısı tüm port mağduru arkadaşların başına

Galip Sarıboğa 3 ay

Galip Sarıboğa amin inşallah. Başta ben olmak üzere

Aysenur Miran 3 ay

Turkneti arayıp ben de abone olmak istediğimi söyledim. O sırada evde TTNET vardı. Birkaç kez aradım, her arayışımda port yok dediler. Sonra bir gün aradım dedim ki, ben yeni internet bağlatmak istiyorum, evdeki interneti karıştırmayın. Tamam o zaman dediler. Ertesi gün gelip bağladılar. TTNET kapanınca bu hattı takın dediler. Hemen açıldı. Yani arkadaşlar yeni bağlantı istediğinizi söyleyin. Eski hat kapandığı anda, onun portunu büyük ihtimalle yenisine yönlendiriyorlar. Anladığım kadarıyla daire başına bir port ayırıyorlar.

Oğuz Hasancan
O

Tabii tabii biz de yeni istedik. Keşke eskisini kapatmasaydınız filan dediler. Biz mağdur halk anlamıyoruz ki bizim dilimizden konuşmuyorlar. Ya da biz halk olarak kıtız: D biz de yeni talepte bulunduk şimdi onu iptal edip bir daha mı yapalım

Aysenur Miran 3 ay

Ben mağdur olmamak için eski abonelik bitmeden başvuru yapmıştım

Oğuz Hasancan 3 ay

Oğuz Hasancan nasıl zekice davranış

Aysenur Miran 3 ay

Netspeed Turknet gibi yerlere bakın. Diğer büyük firmalar bu firmaların yanına yaklaşamaz fiyat konusunda. Ben 100mbit/200gb'ı 58'e kullanıyorum. Televizyon kullanmıyorum zaten. Lazım olursa hepsinin internette canlı yayını var.

Selman Cemre
S

Bu da turknetle bağlantılı bir olay mıdır yoksa netspeed diye ayrı mı

Aysenur Miran 3 ay

Netspeed ayrı bir firma. Ben Netspeed'den alıyorum internetimi, 1 aydır genel olarak bir problem yaşamadım. Kablonet TTNet gibi daha büyük firmaların desteğini beklemeyin ancak. Küçük firmalarda sorunlar daha baş ağrıtabiliyor ama en azından taahhütsüz kullanma şansımız var. Uğraşmam gerekirse iptal et gitsin diyorum

Selman Cemre 3 ay

Selman Cemre biraz baktım şimdi taahhüt yokmuş o bakımdan çok iyi ama insan korkmuyor değil, elimi taşın altına koyayım mı biz neden bunların adını çok az duyuyoruz acaba?

Aysenur Miran 3 ay

İnternet üzerinden yayılıyorlar genelde, reklam vb. Fazla yapmıyorlar diye biliyorum. Ben riski aldım ve şu an memnunum ama daha ilk ay

Selman Cemre 3 ay

Selman Cemre inşallah ilk ay olmasından kaynaklı değildir. Biz de araştıracağız bakalım, tek olsam şimdiye karar vermiştim de

Aysenur Miran 3 ay

Kaldığım evlerin birinde teknik ekip olarak genç çocuklar geldi port yok dediler, tekrar başvuru yapınca orta yaşlı tecrübeli amca geldi port var dedi yaptı( bunlar olabiliyor).
Ayrıca port yoksa telekom proje açıyor ve port ekliyor, sadece telekom yapabiliyor (en az 1 ay sürüyor).

Aykut Ebiri
A

Zaten port varmış öğrenmiş olduk. Sürekli bir kandırmaca anlamadım yani

Aysenur Miran 3 ay

Bizim altyapı türktelekoma ait ama supeeonlinedan alıyoruz yaklaşık 20 gündür net yok sonunda nedenini öğrendik açıklayamaya göre eylülden önce net gelmeyecekmiş böyle bir sorun yaşayan var mı acaba? Ne yapmamız gerektiğini bilmiyoruz

Rüveyda Evcil
R

Umarım eylülden önce gelir

Aysenur Miran 3 ay

1.si kesinlikle ttnete geri dönme pişmanlıktır
2.si malesef problemi türktelekom çözebilir
3.sü Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) şikayet oluşturarak sorununuzu yazmak
4.sü 444 1 444 sıkça arayarak şikayetinizi belirtmek
5.si Turk Telekom müdürlüklerine giderek port yok sorunu yaşadığınızı ve interenete bağlanamadığınızı söyleyerek dilekçe vermek
6.sı bu 4-5-6. işlemlerler malesef olumsuz sonuçlanabilir.Size port eklenme tarihi olarak 5-6 ay gibi uzun bir süre verebilirler. Sizin yapacağınız işlem dilekçe ve şikayetlerinizi sıkça yapıp olabildiğince işlemleri hızlandırmaya çalışmak. Kısacası biraz rahatsızlık vereceksiniz
7.si Boş port sorunu fiber veya uydunet servislerinde görünmüyor. Türkiye'de ki tüm telefon altyapısı Turk Telekom'un elinde olduğundan bu sorunun kaynağı Turk Telekom'dan kaynaklanıyor. Siz diğer servis sağlayıcılardan hizmet alsanız dahi Turk Telekom bölgenize gelip port açana kadar internet bağlatamıyorsunuz. Bazen de başvurularınız başlasa bile boş port olmadığı anlaşılınca başvurunuz İnternet Servis Sağlayıcılar tarafından iptal ediliyor.
8.si süperonline'dan gözünüz kapalı güvenebilirsiniz hız kesintisinde bile ttnetin normal hızında kullanıyorum interneti süperonline geçtiğimden beri net konusunda çok mutluyum hız perfect biraz sabırlı olursan problemini belirli bir süre zaafında çözüceklerdir, çabaların ardından tabiki
9.su umarım bilgiler yardımcı olmuştur megabaytların gigabaytların bol olsun .... (Random)

Amin

Emre Tekman
E

Efsane mesaj tüm iyi dilek ve duaların için amiin. Biz bu şirketlerle ancak dilek ve şikayet kutusu gibi şeylerle baş edebiliyoruz galiba. Adamlar hızlı interneti fazla fatura ödeyen büyük şirketlere sunuyorlarmış bakar mısın işgüzarlığa? Hayat halk için gerçekten çok zor dediklerinin hepsini yapmaya bazen ömür bile yetmez ama dua edelim yetsin ve onlar da tüm bunlarla ilgilensin:( deneyeceğim hepsini

Aysenur Miran 3 ay

umarım işe yarar fakat ufak bir bilgi daha büyük şirketlere aynı muamele değil emin olabilirsin, bizim eski şirkette en hızlı en üst paketi kullanıyorduk birden net bi kesildi sebebi belli değil 15 gün şirket çalışmadı sonuç iş yeri adres değişikliği firma zarara karşılık sözleşmeyi ücretsiz iptal etti bedelsiz şekilde gülermisin ağlarmısın, halk için zor demişken bugün yine metrolarda itildik kakıldık çekmediğimiz çile yok şu memlekette Allah sonumuzu hayır etsin

Emre Tekman 3 ay

Geçen gün yeni tanıştığımız sitede boş port yoktu.
1- TTnet'e başvuru yaptık, 1 ay sonra yeni bir kutu koydular.
2- Daha sonrasında kutuya elektrik iletilmesi için ayedaş ile görüşme yaptık, (belediye izinleri, kazı vs ) 2 haftada o sürdü.
3- Şimdi kutunun aktif olmasıda tam olarak en az 2 hafta sürüyormuş.
4-Kutu aktif olunca ise aynı hafta internet bağlantısı yapılırmış.
Yani boşta port yoksa, 2 aydan önce internet alamazsın. ( eğer apartmandan birisi tanışmazsa vs)

Batın Kruger
B

Anlıyorum bayağı sürüyor ama bizim bir çalışma yok. Yani sizinkiler en azından başlamış bitecek bir şekilde

Aysenur Miran 3 ay

bir arkadaşımın başına gelmişti, taşındığı yerde boş port yoktu, tesadüftür ki, o port kutusuna bir şeyler olmuş, hasar oluşmuş. Onu tamire geldiklerinde yenilemişlerdi port açılmıştı. 1-2 günde sorun çözülmüştü.

Hasret Urfioğlu
H

Gerçekten mi? Nasıl oldu da 1-2 gün oldu şans işi mi acaba

Aysenur Miran 3 ay

Kutu hasar alınca yenilemeleri gerekmiş öyle diyolağ

Hasret Urfioğlu 3 ay

Hasret Urfioğlu o zaman kutuya hasar verelim?

Aysenur Miran 3 ay

Yani bunu tavsiye etmek suç sayılır. Ben duydum sadece. Bir de hasar insanların uyuduğu saatte oluşmuş sanırım, kimse mağdur da olmamış.

Hasret Urfioğlu 3 ay

Hasret Urfioğlu bu hayatta herkes şanslı ben şanssız gibi duruyo şu an ama hadi bakalım internetsizlikten kimse ölmemiş sonuçta. Çok sağ olun

Aysenur Miran 3 ay