Üst soy-alt soy arasında bağlantı kopukluğu yaşayan var mı?

Babamın babasının annesi ile annemin annesinin babası ve bunların babalarının medeni halleri bekar çıktı. Üst soy-alt soy arasında bağlantı kopukluğu yaşayan var mı? Ayrıca atalarım galiba amazonun ilkel kabilelerinden. İsimler momi, mami, mumi, somi, koya, hanoya..

M
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
33
33 CEVAP

Hahahah

B

Haydaaaaaaaa

M

benim 1859 doğumlu bi nenem sağmış

M

Olabilir kardeş eski toprak diye boşuna dememişler

Nurullah Sezginel 1 yıl

Bizde sağ olan var müge anlıya çıkcam

A

O zamanlar ölüm kaydı açılmamış olabilirler. En azından öyle tahmin ediyorum

Hasret Yıldızbaş 1 yıl

Arkadaşımın annesinin annesinin annesinin annesinin annesinin annesi yaşıyormuş

E

Dul olan nenem var, o zaman dedem kim? Lan gece gece kendimi kayıp balık nemo gibi hissediyorum. Soydan, aileden soğudum. Ne marjinal aileymiş.

M

Dul demek kocası ondan önce öldü demek

Gülçin Yak 1 yıl

Sistemden talep ettikten ne kadar sonra geldi bilgiler ?

A

3 gün.

Muzaffer Irbeç 1 yıl

Teşekkür ederim

Aydeniz Rhbr 1 yıl

+1

Berfin Başpınar 1 yıl

Aydeniz Rhbr gelmez olaydı sonuçlar şaibeli.

Muzaffer Irbeç 1 yıl

Öffff 3 gün çok

Berfin Başpınar 1 yıl

yarın londra konsolosluğuna gidip aile red davası açacağım. Süreç hakkında bilgi sahibi arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.

M

Benim nenem de bekar ve yaşıyor gözüküyor(1834 doğumlu) diğeri de 1871 doğumlu o da sağ: D bu tür hatalar varmış öyle diyollaaar.

com-xozb8a99sxf9bf30jsx1.jpg

M

Benim dedemin dedesinden sonrasi yok sizlerde demi öyle Soysuzmuyuz biz

Ç

o değişiyor kiminin 1830 lara kadar gidiyor kiminin sadece ana babası çıkıyor

Murat Mira 1 yıl

çiğdem hanım Aksine bi soyunuz varmış tabi de bulundukları bölgede yangın sel hastalık savaş alınan veya kaybedilen topraklar gibi bi durum olmalı ki bunun gibi sebeplerle kayıtlar kayıp.

Nurullah Sezginel 1 yıl

En büyük dede ben çıktm

Ceylan Alkas 1 yıl

1850 doğum en eski
İsimlerde sıkıntı yok. Çok da bir şey öğrenmedik ama olsundu.

com-0506p7h0ssiycx8i27kn.jpg

A

1882 de doğmuş atalarımdan biri de bende ‘SAĞ’ gözüküyor

Y

Ölüm kaydı işlenmemiştir ya da mernis güncellemesi yapılırsa düzelir, yarın bugün veraset davası açtığınızda karşınıza çıkacak olan ilk sıkıntı bu, bence boş zamanınızda nüfus müdürlüğüne gidip, kaydı düzelttirin.

Hasan Tüver 1 yıl

Bizimkiler de değişik isim yok ama yazım hatası var. Ayişe ve Hadice var

Ö

Yazım hatası değil. O dönemde kullanılan kayıtedilen şekli.

Haydar Haydaroğlu 1 yıl

Herkesın oyleki ayrıca soyadı kanunu yokken ki kişilerl bile senın soyacagına cıkarması da tuhaf degıl mi ,

G

Benim bildiğim gibi çıktı hiç aksiyon yok abv

B

Falımdan çikan uydurma fal hesabi... Kurayla çekip iste soy ağacın diyorsan galiba.

B

1945 e kadar bizim sülale 1 temmuzda doğmuş babam agustostan hazirana transfer olmuş. Merak ettiğim şey hala amca dayı kardeş hiçbişi yok nasıl soy agacı bu? Ya da ben yanlış hayal kurdum

D

Amca, dayı, kardeş yan soydur.

Hatice Kebbet 1 yıl

Sanırım kimlik kartını geç çılarttıklarımdan dolayı. Bizimkiler de hwp 01.07 yazıyor

Nurgül Heika 1 yıl

Kişisel verilerin gizliliğinden dolayı amca dayı teyze gibi yan soyları göremiyorsun sadece alt ve üst soyunu görebilirsin

Esin Yucel 1 yıl

Ermeni ya da Kürt ismine benziyor ama daha çok ermeni gibi

G

Eşi kendisinden önce ölmüş erkek bekar olarak geçiyor. Kadın ise dul olarak geciyor anladigim kadariyla

H

Benim anneannem vefat etti büyükbabam hayatta. Kayıtlarda büyükbabam dul olarak geçiyor

Aydeniz Rhbr 1 yıl

Hayır. Hangisi önce ölürse ölsün diğeri dul olarak geçiyor.

Gülçin Yak 1 yıl

Bizde de 5 dul var gerisi hala evli. Bi de tek bekar ben varım işte

Esin Yucel 1 yıl

Bizde de bu bekar olayi var ustelik atalarimdaki isimler icler acisi

“TOTOŞ” diye bir ninem varmis mamiye mumiye kurban ol

G

Diğer isimler neler...

Gökhan Serçeler 1 yıl

Manus , Fincan , Kibar Yeter Tuşu litfen soyletmeyin daha fazla yuzlesmek istemiyorum

Gökçen Çakdar 1 yıl

Gökçen Çakdar muhtemelen Ermeni isimleri Komik demeyelim ya her kültür kendine hastır

Gökhan Serçeler 1 yıl

Gökhan Serçeler sarikamisa bagli gozukuyor soyun gelisi.. ama inanmasi zor Guvenli ve dogru bulmadim acikcasi bu soy bilgisini.

Gökçen Çakdar 1 yıl

Hata yapılmış da olabilir sonuçta hepsi tek tek elle giriliyor ama Sarıkamış da deyince görünen soyunuzda Ermenilerin olduğu yönünde Ama önemli değil tabi bunlar, siz kendinizi nasıl hissediyorsunuz önemli olan bu. Kin ve düşmanlık kimseye yarar sağlamaz.

Gökhan Serçeler 1 yıl

Bu araştırmalar nereye varacak bakalım derken... Varmış işte varacağı yere..

S

E devlette nerden bakiyoz buna ?

M

Kişisel bilgi yazan yerden nufusu bulup tıklıyon

Duygu Eybek 1 yıl

Açılmış demek...

Sbl GüLenç 1 yıl

Nufusta soy agaci cikmiyo bende ?

Murat Boyn 1 yıl

Üst alt yazıyor yanında yeni ibaresi var.... Uygulamada ben de göremeniştim tarayıcıdan girdim

Duygu Eybek 1 yıl

Tarayicida var uygulamada yokmus

Murat Boyn 1 yıl

1880 doğumlu ve sağ gözükenler var bende

O

Ferfureye nefoya tuhaf diyodum arkadasin pupu nenesini duydum iyiymiş dedim seninkilerin isminden sonra şükürler olsun ya rabb dedim ajskskskka

Z

Benimkiler az önce geldi. Hepsi doğru

M

Biz de kosovalı olduğumuzu biliyorduk ama böyle bi hoş oldu görmek ama anne tarafım 180 yıl aynı köydelermiş kıpırdamamışlar yerlerinden samsunun varoluşundan beri samsunlularmış

T

Ya benim bi tane var degisik isimli MEZLUGA NECE BİR İSİMDİR KARDES

G

Bi de ÜRKÜŞ var. Bir anne evladina neden bu ismi koyar. Anlamına baktım Ürkmekmis?

G

Benim de mahallede Ürküş diye adlandırılan bir tanıdığım var fakat düşündük ve aslında Hürkuş adının verildiğini konuşma problemlerinden ismin değiştiğine kanaat getirdik. Hürkuş ismi de az afilli değil hani. Bir de bu açıdan bak.

Şule Ferdis 1 yıl

Oha Hürkuş ne güzel isim

Gökçe Tunçdoğan 1 yıl

UMARIM BELEDİR BENİMKİ DE

Gökçe Tunçdoğan 1 yıl

Ürküşün annesi evladından ürkemistir umarım..

Gökçe Tunçdoğan 1 yıl

Bizde değişik isim olarak bi hasime var babamın dedesinin annesi, küçük kuzenimin adı sima, ona büyüklerimiz hasime derdi anlam veremezdim

T

Şuan grupta akraba olma ihtimali olan biri yada birileri olabilir. Üst soy ile kendileri arasında bir bağıntı kuramayan, ya bu biz olamayız, burda bir terslik var deyip yanlışı yıllarca doğru bilip yaşayan varsa benimle iletişime geçsin. Yalnız değiliz...

M

Ölümü bildirilmeyenler sağ yazabilir.

M

İyi de insan ömrünün bir deadline’ı yok mu? Ölüm sağdan yaklaşırken limit sıfır olur gibi basit bir denklemle bunu halledebilirler. Ayrıca atalarım sağ değiller hiç evlenmemişler. Ben aslında yokum bu durumda.

Muzaffer Irbeç 1 yıl

Benim dedemin dedesi senin dedenin dedesini döver taam mi

Y

Hiç güleceğim yoktu bugün. Saol valla iyi güldüm)))

E