Yazın en fazla kaç litre su içmeliyiz?

Kızlar malum herşeyin fazlası zarar sizce yazın en fazla kaç litre su içmeliyiz ?

C
0 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
6
6 CEVAP

Suyun ne gibi bi zararı olabilir ki

D

Kilonuz × 32 cikan sonuc guunluk icmeniz gereken su. Fazla su icmekte bobrekleri yorar zarar verir.

T

1760 çıktı

Cansu Çöpürkaya 3 yıl

2 litreye tamamlayin ozaman

Tuğba Tokergil 3 yıl

Ben 6 litre iciyom

A

5 litre rahat içiyorum hamilelikten kaldı bu alışkanlık

E

Zararı oldu mu hiç canım

Cansu Çöpürkaya 3 yıl

Hayır hatta doğumdan sonra fark ettim ki oğlum da su içmeyi seviyor ve banyo da hiç aglamiyor suyu sevdiği ta hamilelikte belli oldu

Emine Aykır 3 yıl

Emine Aykır ay çok sevindim canım çünkü ben ilk defa bugün 5 litre içtim de böbrekleri yorar mı falan diye de korktum yani de zarar yoksa böyle devam edeyim

Cansu Çöpürkaya 3 yıl

Benim böbrekler alışkın değil bu kadar suya da

Cansu Çöpürkaya 3 yıl

Bende bu kadar icmezdim valla ama dedigim gibi 5 litre rahat içiyorum ve özellikle doğumdan sonra çok iyi içmek bu kadar icmeme rağmen zor düzeldi idrarimin rengi 40 gün oldu doğum yapalı 1 haftadır düzeldi çok şükür tavsiye ederim su çok iyi hele bu havalarda

Emine Aykır 3 yıl

Ben günde beş lt içiyorum

E

5 litre icenler kilo durumunuz nasil attinizmi fazlaliklaro

F

1 haftada 10 kilo gitti mecburi sezeryan oldum ilk gün sanki doğum yapmamış gibiydim ama şuan kaç kilo oldum bilmiyorum tartilmadim daha

Emine Aykır 3 yıl