Bazı kurbağa türleri kışın kendini dondurup baharda da eritiyor bu evrimsel bir süreç midir?

bazı kurbağa türleri kisin kendini donduruyor baharda eriyip tekrar canlaniyor. Simdi bunu ona Yaraticimi ögretti yoksa Evrimmi? Ne düsünüyorsunuz?

G
0 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
18
18 CEVAP

yaratıcı

S

Ayılarda kışın yatıyo tırtıl kelebek oluyor deniz anası 700 yıl yaşayabiliyor ahtapotlarda 3 kalp vardır vs. Bırakda kurbağada kendini dondurma özelliğini taşısın cevabını elbet birgün öğrenirsin...)

S

Yoktan var eden Allah

N

Sen hiç kendi kendine yazılan bilgisayar programı gördün mü ?

R

Süper cevap

Mesut Önsıra 3 yıl

Senin mantigina göre ozaman yaraticininda bir programcisi var

Gökhan Waha 3 yıl

Program ve programcidan bahsediyor Gökhan

Yasmin SeCo 3 yıl

Neden anlamakta zorlanıyorsun Yazılımı yapan kişi aynı tarz programla mı çalışıyor Gökhan Waha

Rasim Refref 3 yıl

Rasim Refref hayir ben degil sen anlamiyorsun bilgisayar programinin programcisi ->insan ->Allah--->?

Gökhan Waha 3 yıl

geninde var yaratmış yaradan

L

Size bir hikaye anlatmak istiyorum isteyen buyursun okusun bizahmet

Zamanında üniversite inancsız bir hoca varmiş derse gelmeden öncede Bir öğrenci diğer arkadaşlarına öğretmene ben bir şaka yapacağım demiş ve tahtaya bir eşek resmi çizmiş ve arkadaşlarına demişki sakın benim yaptığımı söylemeyin demiş sonrasındaHoca derse gelmiş O ara doğal olarak tahtadaki resmi görmüş ve çok kızmış hemen bunu çabuk söyleyin kim yaptı söylemezseniz hepsinizi disipline vereceğim demiş resmi çizen öğrenci ayağa kalkmış ve ben gördüm demiş çabuk söyle kim bunu yaptı demiş hocam demiş birden rüzgâr camı açtı tahtada tebeşir kalktıVe bu eşek resmini çizip üzerinesizin isminizi yazdı sonrasında cam kapandı tebeşir yere düştü demiş tabi hoca sen ne saçmalıyorsun diye çok sert çıkışmış oda hocasına hocam güzel evren her şey birbiri içerisinde matematik programları gibi programlanmış bu kadar muazzam bir düzennin tabiattan olduğuna inanıyorsunuz da altı üstü bir rüzgârın camı açıp tebeşiri kaldırıp bir şeyler çizmesine nasıl inanmıyorsunuz demişVe hikaye bu ya hoca çok etkilenmiş ve inançlı olmuş sonrasında

Arkadaşlar bu hayvan yani aklı olmayan canlı bizim yapamadıgımız bir şeyi yapıyorsa vardır bunun bir hikmeti diymi iyi akşamlar

M

Evrim denen zımbırtı olsaydı aynynı biz de yapardık di mi

D

Bu evrim akilli bisey mi sahi? Neden mesela bir maymun gelip ben yeni insan oldum demiyor? Yoksa tekamul durdu mu? En basina gidersek olayin diyorlar ki hava ile su birlesti, tek hucreli canli olustu.. Pekiii o havayla suyu kim yaratti? Soru bu!

M

Meral hanim big bangi konusalim isterseniz hem biraz fizik konusmus oluruz ne dersiniz

Gökhan Waha 3 yıl

Fizikci degilim konusabiliriz ama zaten bingbang Kurana aykiri bi olay degil. Hersey bitisikti biz ayirdik diyor ayet

Meral Buğa 3 yıl

Meral Buğa o ayeti size zahmet buraya yazabilirmisiniz?

Gökhan Waha 3 yıl

Bakip yazayim

Meral Buğa 3 yıl

com-6bdcp7ybk0lrpjy6mi5j.jpg

Meral Buğa 3 yıl


bahcelerde maydonoz bu ne bicim lacivert,,gel bana bazi bazi
bizim muslumanlarin evrim bilgisi bunun gibi bir sey iste.

C

Hahaa evrim denince herkez geri ürküyor

Gökhan Waha 3 yıl

Eger birisi biz maymundanmi geldik diye basliyorsa yazmaya, onun evrimden uzakdan yakindan bilgisi yok demektir, simdik bu insanlara sen ne anlatacaksin allah askina

Cem Turkarslan 3 yıl

Şekerim senin evrim bilgin nasıl

Dinçer Sığın 3 yıl

Sekerimmi? Benimmi evrim bilgim söyle 22 senedir evrim uzerine okuyorum ve hala ögreniyorum . Siz evrimi ne sandiniz, maymundan geldiysek maymunlar neden insan olmuyor bumu evrim??

Cem Turkarslan 3 yıl

Işte bende tam onu sordum senin bilgin

Dinçer Sığın 3 yıl

Babayeva Aygun sende dondurmag olsaydi haha ))

O

Dünyanin en pahali aletlerini en bilgili profesorlerini bir odaya koyun size bir sinek yapmasini soyleyin.. Yapamazlar yaratmak sadece ALLAHA özgüdür... Allah size hidayet versin ne diyelim. Doğada ve hayatta hiçbir şey kendi kendine oluşmaz hiçbir şey tesadüf değildir

F

Buradaki sorgu kimin yarattigi degil siz tamamen yanlis anamissiniz. Yaratilis konusuna girmek istemiyorum

Gökhan Waha 3 yıl

ANliyormusun evrimin ilk canliyla bir alakasi olmadigini bile bilmiyorlar canliligin ilk olusumuna bakan bambaska bir bilim dali oldugunu bile bilmiyorlar

Cem Turkarslan 3 yıl

Malesef

Gökhan Waha 3 yıl

Ben artik vazgecdim, bi ara deliler gibi evrim uzerine yaziyor ve kendimi üzüyordum Ben senin bir seyi anlamani istiyorum allah kitabinda insanlarin ayetleri okumasini istiyor bu ne demektir ayet sadece kitapta yazili olan yazi demek degil evrende yaratilmis olan her sey ayettir, ve bunlari okumak ögrenmek uzerine dusunmek her muslumana farz bu ilk emir OKU Yani bak bu din seni evrimede göturur bilimede göturur . Yani su insanlara bakip bu dini yargilama .

Cem Turkarslan 3 yıl

Bilim'in oldugu bilimi engellemeyen ve en önemlisi bilimden korkmayan inanc benim icin gercekten samimi ve dogru bir din'dir. Ama suna bir bak adamlar daha satranc oynamayi bile tahammül edemiyorlar

Gökhan Waha 3 yıl

HERSEYDE ISABET EDENE, TESADUF DENIR MI?!

M

Evrimin hic bir yerinde tesaduf diye bir kelime gecmez

Cem Turkarslan 3 yıl

Evrim icin demedim bi ustteki arkadas tesadufe vurgu yapinca guzel bir sozdur oyle zannedenlere gelsin dedim sizin evrimi bayagi arastirdiginizi gordum yorumlarda

Meral Buğa 3 yıl

Evrim tesaduf kelimesini hic bir yerinde kullanmaz cunku, tesaduf kelimesini yasamin baslangicini inceleyen bilim adamlari kullanir bilim dalinin adi biyogenez yada abiyogenez onlarda halt etmistir hic bir sey tesadufle olmaz her sey ilahi bir planin icerisinde isler

Cem Turkarslan 3 yıl

Boyle dusunmenize sevindim

Meral Buğa 3 yıl

Hani kuranda her örnek vardır ya, şuan insanların dondurulup tekrar çözülme olayınım bundan örnek alınmadığı ne malum? Evrim Allahın yaratmadığı birşeyi yaratmak demek değildir. Evrim sadece bazı süreçleri tanımlar. Sadece gereğinden çok anlam yükleniyor hepsi bu.

Uçağın icat edilmesinde nasıl ki bir kuştan ve kanatlarından esinlenildiyse, bundaki hikmette zamanla anlaşılır olacak

U

Dayi sen ne diyon ya

F

Allah demek rahatlatıcı oluyor
amaç bilimsel olarak anlamak
Allah'ın bütün işleri bilim olmadan

A

Anlaşılmaz.

A

Yaptığınız kıyaslama çok saçma.. Evrim yoluyla Yaratıcı öğretti

F

Yaratıcı evrim yoluyla öğretti (evrimden kastım doğal seleksiyon)

E