1-İlk canlı müslümanlara göre yaratıldı. Bu canlı organizma milyarlar yıl içinde evrimleşti ve en son şimdiki halimize geldik.
2- İlk canlı adem daha sonra havva yaratıldı. Onların soyundan şimdiki insanlar türedi. (Bu boş bir inanç, kurana ters)
3- ateizme göre büyük bir patlama sonucu tesadüfen ilk canlı oluştu ve sonra evrimleşerek günümüze geldik.
4- benim en çok ihtimal verdiğim husustur bu. Adem, yani insan, diğer canlılar arasında halife seçildi. Kurandaki ayette de yaratıldı değil halife olarak seçildiği yazar. Yani insandan önce yaşam vardı ve başka canlılar halifeydi. İnsanlar içindeki şeytanı yenemezse insanlardan sonra başka bir tür halife seçilecektir. Küçük ihtmaller tabi bunlar.
Bunlar ışığında soru sorarsanız cevaplamaya çalışırım
4.ihtimal yaratilmisligi açıklamıyor ki sonradan gerçekleşen bir hadiseyi açıklıyor. 2.ihtimal boş dediğin ihtimal nasıl Kur'an'a ters Araf suresi 11.ayet hicr süresi 28 -29 ayetlerde gayet açık bir şekilde yaratilmisliktan bahseder.
Bir kaç görüş var.
1-İlk canlı müslümanlara göre yaratıldı. Bu canlı organizma milyarlar yıl içinde evrimleşti ve en son şimdiki halimize geldik.
2- İlk canlı adem daha sonra havva yaratıldı. Onların soyundan şimdiki insanlar türedi. (Bu boş bir inanç, kurana ters)
3- ateizme göre büyük bir patlama sonucu tesadüfen ilk canlı oluştu ve sonra evrimleşerek günümüze geldik.
4- benim en çok ihtimal verdiğim husustur bu. Adem, yani insan, diğer canlılar arasında halife seçildi. Kurandaki ayette de yaratıldı değil halife olarak seçildiği yazar. Yani insandan önce yaşam vardı ve başka canlılar halifeydi. İnsanlar içindeki şeytanı yenemezse insanlardan sonra başka bir tür halife seçilecektir. Küçük ihtmaller tabi bunlar.
Bunlar ışığında soru sorarsanız cevaplamaya çalışırım
Teşekkürler
İnsandan önce yeryüzünün halifeliği cinlerdi.
4.ihtimal yaratilmisligi açıklamıyor ki sonradan gerçekleşen bir hadiseyi açıklıyor. 2.ihtimal boş dediğin ihtimal nasıl Kur'an'a ters Araf suresi 11.ayet hicr süresi 28 -29 ayetlerde gayet açık bir şekilde yaratilmisliktan bahseder.
Tevfik bey olabilir. Mahmut bey; araf 11 de adem kelimesi isim değil. Adem=insan. Hicr 28-29 da yaratılışta adem havva olayına değinmemiş bile
Uğur Köktaş kafanıza göre yorumluyorsunuz kuran ı