İnternet sağlayıcısı önerileri

Merhabalar
Yaklasik 2 yıldır TTNet kullanmaktayım ve nihayet sözleşmem bitti şimdi yeni internet sağlayıcısı arıyorum. Önerilerinizi bekliyorum.

R
0 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
61
61 CEVAP

Vodafone'a bulaşma. Çok sıkıntı. Uydunet kullandım geçen sene öğrenci evinde. 150 gb 24 mbit. İçinde televizyon da dahil olmak üzere 60 lira gibi bir şeydi. İki kişi sabit 80 pingle oyun oynarken ben 1080p film izleyebiliyordum.

E

sıkıntı çıktığında teknik servisi nasıl hocam ?

Resul Mujde 10 ay

Ya öyle çok sıkıntı da çıkmadı. İlk günler sinyal sıkıntısı vardı, onda da buradan yapabileceğimiz bir şey yok, teknik ekip gönderiyoruz dediler. Saat 9 ile 2 arası gelecek dediler. Dedikleri saatte de geldiler.

Erdem Külcü 10 ay

Sagolasin yazdım bunu

Resul Mujde 10 ay

Teknik servis en geç yarim günde geliyor her konuda da çok yardımcı oluyorlar 1 yıldır kullanıyorum 2 yada 3 defa kesinti oldu o da bakım için

Nazmi Kızılırmak 10 ay

Bizim binaya kadar fiber var, binada analog dagitici kutu vardi. Adamlar benim icin fiber kabloyu binaya tasiyip bütün apartlamanin dagitici kutusunu değiştirdiler. Gel gelelim vpn acamiyorsun artik ve internette 1-2 aydir verim kaybi var (tekniği çağıracağım bir ara)

Vefa Uğuz 10 ay

Superonline fiber

B

Turknet denemek istersen davet koduyla 1 ay bedava deneyebilirsin isterim dersen link atayim

Ö

müdür öyle bir şey varsa cok iyi olur be

Resul Mujde 10 ay

Ttnet pişmanlıktır

K

Supperonine fiber

S

Telekominakasyon sektörünü iyi bilen biri olarak öncelikle kablolu tv yani Tele Dünya yı ısrarla öneririm. eğer yoksa yine fiber alt yapı varsa superonline fibernet diğerlerinin hepsi aynı..

İ

internet hızının konumla bi alakası var mıdır

Resul Mujde 10 ay

Var.. TT Net altyapısıyla alakalı olarak saha dolabı ne kadar uzaksa sana o kadar internet hızın azalır. Yani saha dolabının yakınındaki 24 mb alabiliyorken mesela sen 800 mt uzakta olduğun için yarı yarıya daha yavaş bağlanırsın. Kablolu tv (uydunet) ve fiber internet öyle değil..

İsmail Yapagcı 10 ay

Turkcell den şaşmayacaksın hocam hepsini denedik

Y

Kesinlikle türknet

G

Benimde 30 gün sonra doluyor. Taahhüt gerekmediği ve 24mbit hızı 60tl ye sağladığı için Türknete geçeceğim. Etrafımda kullananlar var memnunlar.

B

tahhüt yok abonelik yok canın istediğinde iptal edersin

https://turk.net/

M

türksat uydunet kesinlikle

F

Türknet kullananlar hızda sorun yaşıyor mu acaba?

B

ttnet çilesinden sonra ilaç gibi geldi kota derdinde yok taahütte

Önder Nauryzbayev 10 ay

Superonline boktan ben taahhüt bitsin diye bekliyom

D

Aynı durum bendede var

Batuhan Liza 10 ay

2 güne bir arıza kaydı bırakmaktan bıktım nihayet kasim sonu son

Doğukan Izgi 10 ay

2019 da bitiyo benim

Batuhan Liza 10 ay

Allah kurtarsın dostum

Doğukan Izgi 10 ay

Aminn

Batuhan Liza 10 ay

Vodafone TTNet ve Türknet 3 ünüde kullandım Türknettten memnun kaldım. Ayrıca Türknette referans sistemiyle bedava kullanım avantajı var gerekli referanslık bilgileri

B

Şaşma yine sen ttneten

İ

Hocam çok sıkıntı çıkarıyor biktirdi artık

Resul Mujde 10 ay

bilirim ben 5 sene çalıştım nasıl sıkıntılar çektiğini az çok tahmin ediyorum ama diğer firmalar daha berbat. Kabloneti tavsiye ederim en sorunsuz 2. Tercih

İsmail Karacadağ 10 ay

AKN' siz taahhütsüz kesinlikle http://xn--trk-hoa.net/!!

E

Uydunet iyidir

S

Turknet candır... Ayrıca kampanya kodu istersen 1 ay ücretsiz faydalanabiliyorsun

Ö

Baya teklif eden var kampanya kodunu hepsini ayrı ayrı kullanabiliozmu

Resul Mujde 10 ay

Dostum turkcellin alt yapısı ayrı ise direk turkcell superonline ama ttnet alt yapisini kullaniyorsa uyduneti tavsiye ederim

İ

Her bölgede hizmetler farklı, bunu komşulara sorun bence

Y

Türknet rulz!

com-u3g865kicgzarnh10j01.jpg

M

Trnet kullanan biri olarak şuan hasatı yanmış çoban gibi bakıyorum resme

Kadir Özhan 10 ay

Buda benden

com-few6ivgr2b8dxvrwsrim.jpg

Önder Nauryzbayev 10 ay

https://turk.net/p/CIW97DA96AEB/ 1 aylık Beleş linkini de yapıştıralım

Volkan Öztuna 10 ay

Fiyat ne kadar

Enes Büyükyiğit 10 ay

Bana 16 mb veriyor Bağcılar’a o bile fazla ama neyse

Kadir Özhan 10 ay

Vodafone alma, süründürür.

K

Kardeşim bir kaç gün internetsiz kalabileceksen ve memnunsan eğer ttnet i kapattır 1 hafta içinde arıyorlar ve uygun fiyatlı tarifeler öneriyorlar.

H

Hocam modemi kırıp attim sinirden bugün farklı bir sağlayıcıya basvrucam

Resul Mujde 10 ay

turknet akn yok, taahhüt yok. Bence dene, beğenmezsen kapattırma imkanın da var.

E

Turkcell harika öneririö

B

Netmaster uydunet kablo tv kabloooo

Y

Akk gibi saçma sapan bir uygulamayı cesaret gösterip fiyatı sabit tutarak kaldıran TurkNet gibi firmaları desteklemek gerekir.

T

Türknet adamdır

F

Kesinlikle TürkNet

B

Ben de baglatacagim. Su referans kismina herhangi birinizi yazabilir miyim

A

Burdan yapabilirsiniz: https://turk.net/arkadasini-getir/PIR48LT85NSP/

Önder Nauryzbayev 10 ay

Davet kodunu kullan diyerek başlayabilirsiniz

Önder Nauryzbayev 10 ay

Adresimde bakir alt yapu olmadigindan isleme devam edilmedi. Bu durumda baglatmamin baska yolu var mi ?

Avşin Yilanci 10 ay

Şuan herhangibi bağlantı varmı Müşteri hizmetlerine sormanızda fayda var 0 850 288 80 80

Önder Nauryzbayev 10 ay

TesekkurlerO:-) bi musteri hizmetini seey edim ben

Avşin Yilanci 10 ay

Ben fiber internet ile taahhüt yaptim

H

Türksat Kablo kullan baskan

E

Buyur kardeş vodafone istanbul

com-57ti0k34m8msf85tssd7.jpg

M

Türknet hocam. Taahütsüz ve akk yok. Sabit fiyat 59.99du yanılmıyorsam. Öneririm memnun kalmazsan başka bir firmaya geçersin.

S

ofis açmadan hatta yeni eve taşınmadan önce o bölgede superonline var mı diye kontrol edip öyle aramalara başlamıştım. Daha iyi ofisleri superonline altyapısı yok diye tercih etmedim, öyle söyleyeyim

I

E) Kablonet

Y

O da nedir ?

Arda Tümer 10 ay

Ben şu anda d-smart inter kullaniyorumm. Hem televizyon hem inter olayi var. 60 tl veriyorum. Eski üyeligimden dolayida olabilir. Ucretin uygun olması. Tabi kisiden kisiye degisir bu

U

Dsmarta gececektim. Sabit telefon aboneligi gerekli dedi telefondaki yetkili. Sabit abonelik de ayda 25 lira falandir. E ayni mantik ttnet ile ?

Aylin Çapin 10 ay

Ttnet internetini begenmedigim icin kullaniyorum d-smartti

Uğur Yurişoğlu 10 ay

ttnet

T

İnternet ilgili cok merak ettigim bir sey var.

Benim evimde hem ttnet kullandim
Hemde d-smart şu anda kullaniyorum.

Peki ayni hat uzerinde ttnet memnun degil iken. Niye d-smart memnun kaldim.
Bunun sebebi verdikleri modemden kaynakli baska bir sebebi var mi

U

Turkcell’e kazandırmayın.
Hâlâ Ensar Vakfı’na sponsorlar ve hükümeti destekliyorlar.

E

Türknet pişmanlıktır 20 gündür bağlamadılar interneti haberin olsun çok ilgisizler fatura işliyor ama internet hala yok

Ş

Hangi firma olursa olsun veremedikleri hizmeti faturandan düşürtebilirsin. Ttnet ve Superonline ‘da yaptım oldu. Ara ve konuş.

Erkan Demirat 10 ay

Turknet gelip baglamıyor telefon hattına bakıyorlar sonra kabloyu modeme takıp başlıyorsunuz

Görkem Karaşahinoğlu 10 ay

hattı bırakmadı sorun orada zaten ankastre kutuda işaretlemesi lazım şunlar senin diye

Şükrü Şallı 10 ay

Bizde evine kadar varmı diye baktı telefon numaranı verip gitti sonrası bağlantı ve kurulum kullanıcıda

Görkem Karaşahinoğlu 10 ay

Netspeedi bi inceleyin

M

İşin her türlü şansa, bulunduğun mekandaki alt yapıya ve gene şansa bakacak. Ama, buna rağmen kazıklanmaya devam edeceksin.
O yüzden... Hazır sürüyle düzgün öneri de gelmişken, bir gerçeği bildirmek istedim.

S

superonline asla baglatmayin. Şikayetlerini internetten incelerseniz ne demek istedigimi anlarsiniz.

G

Turk net

E

Turk net aldım çok rahatım. Keyifime diyecek yok, yıllarca telefona ayrı internete ayrı ne çok para vermişim.

V

Turknet 1 haftada 10 larca görüşmeden sonra bağladılar, bir sürü sorun. Ayrıca telefon kutusuna kadar getiriyor gerisine karismayiz diyorlar. Bu kısımları aşabilirseniz idare eder..

A

Kanka turknet baglatcaksan ben yonlendireyim sende bende 1 ay bedava kullanalim

E

Ona verdiler hacım verirsen bana sevinirim: D

Albatros Sönmez 10 ay

uydunet.
bölgesel kullanım artsa da hız etkilenmiyor.
+ aynı fiyata internet +tv veriliyor discovery falan

S

Bende bir ara onu düsundum. Peki onun icin telefon sinyaline gerek olmuyor dimi

Uğur Yurişoğlu 10 ay

hayır gerek yok

Seyhan Yavuzel 10 ay

bazen çok güzel kampanya yapabiliyorlar. kapılara broşür dağıttıkları dönemler

Seyhan Yavuzel 10 ay

com-ezcxdfe3b89qia9811ep.jpg

Seyhan Yavuzel 10 ay

com-o1msgkrfdsmtaft517ec.jpg

Seyhan Yavuzel 10 ay

Turknet bedava şeysi arayan varsa buraya bırakayım daveti

A

https://turk.net/p/OWX24CU58RUH/

Alptuğ Gülgü 10 ay

Turknetteki referans olayını sizlerden öğrendim şimdi. Bu kampanya devam ederse sayenizde yıllarca internete para ödemeyeceğim teşekkürler

D

önemli konu bende buradan bir şeyler kapayım. Bazen düşünmüyor değilim
1 cep telefonu tarifesi
2 internet tarifesi
einstein yaşasaydı bu tarife ikilemlerini çözebilirmiydi.

Y

ADSL is TTNET, VDSL ise yine TTNET

K

https://turk.net/p/WXY59XV79OPW/

Türknet tabiki. Hatta ilk ay benden olsun

Y

Arkadaşlar TTNET ile sorun yaşamayan sadece ben miyim?

com-pp552nodgbj4pvl8yvyj.jpg

O

23 yaşındayım 10 yıldır kullanırım 1 kere yüzümü güldürmedi

Kadir Özhan 10 ay

Fiber farkindan kaynakli.

Enes Buldu 10 ay

Türk net, bağlantılar iyi yapılır ise uçak uçak

B

Valla milenicom/doping kullaniyoruz uzun zamandir akari kokari yok, hizi yerinde falan bi voz at derim

M

türk net. Taahhüt yok, kota yok, telefon var, 75mb/s vdsl var. Üstüne ilk ay beleş.

Ö

Superonline Fiber destek yok ise hepsi TTNET alt yapısını kullanıyor o yüzden pek farkı yok bence

E

Ttnet altyapısı değil. Türk Telekom altyapısı. Ttnet de Türk Telekom altyapısını kullanan bir firma.

Erkan Demirat 10 ay

Teşekkürler bilgilendirme için ama Ttnet Türk Telekom'un alt firması değil mi? Ve sanırsam hepsi şuan Türk Telekom adı altında birleşti avea filan diye biliyorum.

Emre Canbolat 10 ay

Evet öyle/ydi. Ama şerefsizler sattı firmayı. Şu an çoğunluğu yabancıların. Telekom kurumu hâlâ bizim. Ama bundan en çok kârı sağlayan Ttnet’i sattılar. Avea falan da arada kaynadı.

Erkan Demirat 10 ay

kablonet

L

Turknet olay net taahhüt yok

H