Lazarski üniversitesi hakkında yorumlar

Merhaba arkadaşlar, ben bu yıl varşovada ki lazarski üniversitesine başlıyorum kısmetse. Uluslararası ilişkiler okuyacağım. Okul hakkında yorumlarınız neler?

Tuncay Bulutöz
T
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
11
11 CEVAP

bir dolu güzel devlet okula varken niye burayı seçtin?

Oğulcan Oremis
O

Maddi açıdan

Tuncay Bulutöz
T

Diğer yerler daha pahalı

Tuncay Bulutöz
T

Bildiğim kadarıyla yök denkliği yok. Araştırmıştım pek beğenmedim ben acıkcası. Ne okuyosun, ne kadar ücreti?

Oğulcan Oremis
O

Yök denkliğini araştırdım ve var. Uluslararası ilişkiler okuyorum yıllık 2700 €

Tuncay Bulutöz
T

bana yök denkliği olması için dünya sıralamasında ilk 1000 de olması gerektiği söylendi okulun. İnternette de bunla ilgili çeşitli yazılar bulabilirsin. Ben University of Wroclaw da siyaset bilimi okuyacağım. 3000 euro yıllık.

Oğulcan Oremis
O

Hmm hayırlı olsun

Tuncay Bulutöz
T

kardeşim yök denkliği için Ya Türkiyede ki o bölümün en düşük üniversitesinin taban puanindan fazla puanın yada ilk bine giren bi Üniversite olması gerekiyor denklik için

Halil Karasakız
H

Konusacagin her polonyali sana A+ diyecektir.

Elif Elmastaş
E

Yani? Anlamadım şuan demek istediğini

Tuncay Bulutöz
T

Türkiyede denkligi nie takıyorsunuz, avrupadasnz o belge ile avrupada iş bulamıyorsanz buyuk problem birdefa okul bitsn türkiye ye dönerim mantığını ilk etapta kafanzdan slseniz onun yerine lehçe üzerine almança ögrenicem ilkesi koysanız daha güzel olmazmı 3 dile sahip olucaksnz avrupa turkleri sevmesede sizin turkçe artı lehçe artı almança blmenz firmanın işine gelir çogu ürünlern kaliteli parçaları almanya da üretilir.

Yalçın Turnav
Y