Lodz'da iş imkanları nasıl? iş bulabilir miyim?

Merhaba arkadaşlar biz 3 arkadaş hazırlık eğitimi almaya polonyaya geliyoruz. Lodz'da kalacağız. Orada iş bulma imkanlarımız nelerdir acaba. Herkes dönercilerde çalışırsınız ama ilk sene çalışma izniniz olmıcağı için en fazla saati 10 zl den 2 gün çalışabilirsiniz dedi başkada dil olmadan iş bulamassınız diyorlar orada yaşayan bu konu hakkında bilgi sahibi olanlar bize yardımcı olabilirmi

Deniz Fehimoglu
D
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
7
7 CEVAP

neden Polonya? Adam gibi ulkeye gitsenize hazir sansiniz varken

Burcin Işin
B

Elimizde başka seçenek yok malesef orada okuyacağımız için hazırlık eğitiminide orada alıp alışmak için oraya gidiyoruz Neden böyle kötü bi yorum yaptınız artıları eksileri nelerdir acaba?

Deniz Fehimoglu 4 ay

Sonucta geldiginiz yer Avrupa ulkesi, imkanlari daha iyi olan yerler var. Sonucta sizlerin durumunuz okuma adi altinda calismaya gelip TR'den kacmak herhalde cogu kisinin yaptigi gibi o yuzden dedim eger calisacak bir yer isterseniz Euro bolgesi tercihiniz olmali

Burcin Işin 4 ay

İkinci yıl üniversitemiz almanyaya yakın olucağı için gir çık yaparak almanyada çalışmayı düşünüyoruz

Deniz Fehimoglu 4 ay

Deniz Fehimoglu kacak isci yani basarilar simdiden o zaman

Burcin Işin 4 ay

Umarım yapabiliriz teşekkür ederim

Deniz Fehimoglu 4 ay

oturum izni olmadiği takdirde herhangi bir yerde legal olarak çalişma hakkiniz yok ki artik öğrenci kesime oturum izni dahi olsa öğrencilik döneminde çalişma haklarinin sürelerini aşaği indirmeye yarayan yasalarida hazirlamaya başladilar herkesin dediği gibi dönercilerde illegal olarak çalişirsin ne kadar paraya çaliştirirlar orasida ayri konu.

Alexander Çilesiz
A

Eğer d tipi vize alacaksanız size haftada 20 saat kadar (olması lazım) çalışma izni veriyorlar ama saati 10zl den çalışsanız, alacağınız para neye yeter, siz kendiniz hesaplayabilirsiniz

Mert GüvençTürkyılmaz
M

İlk yıl illagal olarak çalışırız ilk yıl sıkıntı değil bi şekilde biter gider fakat tek sıkıntımız iş bulmak

Deniz Fehimoglu
D

Yakalanırsanız, polonya maceranız başlamadan biter, abi biz yiyiciyiz falan deseniz yemezler

Mert GüvençTürkyılmaz 4 ay

Polonya, herkesin is vermek icin can attigi bir ulke degil. Dil bilmesine ragmen uzun suredir is aramaya devam eden onlarca tanidigim var... Bunun yaninda, hazirlik egitimi suresinde sayet "guzel bir sehirde egitim alalim" gibi bir dusunceniz varsa, Lodz'u katiyyen tavsiye etmem.

Ertuğrul Büyükgülen
E

Kebabcida olsa dil bilmedikce kimse sizi ise almaz

Yılmaz Buyruk
Y

İlk yil çalışma izniniz yok. Full time. Zaten dil. Sorunu olacağı için iş biraz hayal. Genel. Olarakta is bulmak öyle. Kolay birşey değil.

Ibrahim Güveli
I