Operatör ve avantajlı paket önerisi alabilir miyim bütçe: 50TL

Arkadaşlar yardiminiza ihtiyaç var sözleşmem dolmak üzere ve hat taşıma yada avantajli paket önerisi istiyorum, paketim Turkcell bin dk her yöne bin SMS 5 GB internet 50 lira, uygun nasıl bir paket almam lazım Vodafone bim türk Telekom vs gibi, teşekkürler

Muharrem Serdaroglu
M
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
9
9 CEVAP

1000 dk, 1000sms, 10gb internet 39 tl. Türk Telekom; tek sorunu bazı bölgelerde şebeke sıkıntısı olabilir.

Ozal Asoğlu
O

Teşekkürler

Muharrem Serdaroglu 9 ay

bende kullaniyorum +15 tl ile sosyal paket alabilirsin facebook twitter sinirsiz.

Omer Sayi 9 ay

Lifecell'e bakabilirsiniz.

Özgür Eldeş
Ö

Tamamdır teşekkür ederim

Muharrem Serdaroglu 9 ay

Muharrem Serdaroglu 30-45gün kadar faturasız kullanın, daha sonra faturalıya geçişte daha avantajlı teklifler de var

Özgür Eldeş 9 ay

Valla hocam bunaldım 50 lira ödemeden : )) lifecell yeni duydum ama arastiricam

Muharrem Serdaroglu 9 ay

Vodafonelularla sınırsız sabit hatlarla sınırsız diğer yönlere 1000 dk 1000 sms 10 gb internet +Spotify youtube dan internet yemiyo 50 lira ödüyorum uzun zamandır. Bunun bi alt bi kaç tarifesi daha vardı 30-40 liraya bi bakın derim tercih edilesi

Sezi Bostan
S

Teşekkürler

Muharrem Serdaroglu 9 ay

3 aydan fazla turkcell kullanıyor isen avantaj 29 yaz 30 lira 3 GB 500 dk falan var salla kazandan 2 3 GB geliyor günlük veya haftalık. Ayı bitiriyorsun genel de

Kubilay Zühre
K

Bu ayın 24 ünde bitiyor sözleşme, faturasiza geçtim bunu dikkate alırım teşekkürler

Muharrem Serdaroglu 9 ay

Rica ederim bahsettiğim faturasız.

Kubilay Zühre 9 ay

Faturalı benim hat, 2 3 gün içinde bitiyor, hazır karta gecicem ama bakacaz artık

Muharrem Serdaroglu 9 ay

5 gb 50 lira

Gamze Efekan
G

Valla öyle kazikliyorlar

Muharrem Serdaroglu 9 ay

Şebeke çekmeme gibi durumları olsa da en cazip fiyatlar Türk Telekom 8 Gb + 1000 dk + 1000 sms = 30 lira ben de

Gamze Efekan 9 ay

Gamze Efekan hangi paket bu fatutali mi faturasiz mi bilgi alabilir miyim ?

Berat Yakı 9 ay

Berat Yakı Yaz fırsatı 8 gb ve faturalı hat

Gamze Efekan 9 ay

Gamze Efekan peki gercekten hep 30 mu oduyorsunuz dha onceki faturali turkcell tecrubemde 50 yazan fatura hic 50 gelmezdi 80-90 hep bu da öyle mi yoksa gercekten 30 mu geliyo her ay

Berat Yakı 9 ay

Turkcell SMS dk 1000 5gb gece 22.00dan sonra 5gb gündüz 49.00₺

Tugay Rozental
T

Teşekkürler

Muharrem Serdaroglu 9 ay

Vodafone red 10 bussines pro diye bir tarife var şuan kullanıyorum 2000 dk 1000 sms 10 gb internet 50 lira

Serap Bipolaire
S

Teşekkürler

Muharrem Serdaroglu 9 ay

Telekomda 35 TL ye faturasız paket var, 5 GB internet, 750 dk her yöne konuşma, 1000 her yöne SMS.

Begüm Haysev
B

Teşekkürler

Muharrem Serdaroglu 9 ay

Arkadaşlar çok teşekkür ederim fikir beyanlariniz için

Muharrem Serdaroglu
M