Saç dökülmesi nasıl önlenir, çözümü var mı?

Saç dökülmesi nasıl önlenir, çözümü var mı?
K
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
71
71 CEVAP

Çinko eksikliği saçları döker

A

çinko ?

Kral Estos 3 yıl

Evet

Ahmet Önsesveren 3 yıl

Sampuanlarin %95inde bulunan SLS maddesi. Ilk başta belli etmez ama yillar içinde saçları zayıflatır

A

Mevsimsel dokulmeler olabilir

A

Stresten uzak dur stres en büyük kimyasaldır insanı mahf ediyor

A

Yılan yağı, ceviz yaği, hint yagi, çorek otu yagi, çam terebentin, ve badem yagini karistir hepsini hergun o yaglari sacina sür sacini yeniden cikaracak
Ve sampuan olarakta bitkisel sampuan kullan sarımsak sampuanida olur ben kendim bu iste calisiyorum bana güvenebilirsin

R

Varsa hazırı alırım. Kesin

Nureddin Sermeden 3 yıl

sarımsak şampuanı kullan ıyi gelmedi önereceğin baska şampuan varmi acaba

Kral Estos 3 yıl

kınanın yararı var mı

D

Yok bence bizim peder şuan yüzde 95 kel çok kına yapardı fayda görmedi

Ateş Kavrak 3 yıl

3 gündür bekleyen gönderi ve saglik, Kosmetik, estetik, güzellik.....

A

Yok boşa çaba miydi dolan saç dökülür yerine çıkıyorsa ne ala çıkmıyorsa ektir gitsin öteki şeyler palavra para tuzağı sadece inanma

H

Mevsim değişikliğinden olabilir dr bana öyle dediydi

S

Kanda demir eksikligimi gidermeden ne yaparsan boş.
Saçların dostuda saf arapsabunu.

M

Yok

R

Ne sürersen sür hayatında stres varsa çözüm bulamazsin

G

e biraz iş sebebiyle stres oluyor

Kral Estos 3 yıl

demir eksikliği var mış bende doktora gittim dökülme var diye ilaç yazdı demir eksikliği için b12 fln da yazdı yani bi cildiyeye git derim

F

bebek şampuanı kullan

M

nasıl yani

Kral Estos 3 yıl

Sen kullaniyomusun bebek

Gürkan Takır 3 yıl

Bende ilacı var

H

nasıl ilaç bu ?

Reyhan Dikgöz 3 yıl

kelin ilacı olsa kafasına sürer tşk ederim hakan

Kral Estos 3 yıl

demir eksikligindendir doktora git kan değerlerin normal durumuna gelmeden ne yapsan boş...

R

Ege liler bilir ev yapımı zeytin yağ sabunu kepek ve dökülmeye kesin çözüm

M

Saç losyonu ile ısırgan otlu şampuan kullanın
Duştan sonra susam yağını kullanın
Tavsiye ederiz

Ş

saçlarım fazlasıyla yağlı olduğu için yağlı şeyler kullan mak işte mıyorum saç losyonu eczanelerde bulabilir miyim

Kral Estos 3 yıl

Yilan sampuani

A

yılan şampuanı ni nerde bulabilirim

Kral Estos 3 yıl

Bitki ilaci satan dukanlarda..

Aziz Bekler 3 yıl

yeşil sbaun kulan işşii cözersin

K

Sıfıra vurduruyorsun

M

Nasıl yani saç kırandanmı bahsediyorsun google ye yaz saç kıransa sorunun bana ulaş bende saç kıran oldum bi doktora gittim Prof hemen düzeldi sacim

M

Bebek şampuanı kullan içine Doğum kontrol hapı koy araştır istersen netten. Ve bi tutam ısırgan otu ve 5 6 karanfil i kaynamış suya koy 15 dk sonra süz bi fısfıs şişeye, her gün sık sac diplerine. Ben kazıttım ve şuan bunları yapıyorum saçım 20 cm oldu ve dökülmem durdu.

bütün yağları en kaliteli şampuanları hepsini kullandım doktora da gittim hiç biri fayda etmedi. Sadece ısırgan otu işe yaradı.

S

tşk ederim deniyicem

Kral Estos 3 yıl

Kral Estos önemli değil merak ettiğin bişeyi sorabilirsin..

Seda Guc 3 yıl

Sarımsaklı şampuan kesinlikle bitkisel çözüm oluyor

C

tşk ederim denedim ama saçlarıma ıyi gelmedi önereceğiz başka bitkisel şampuan varsa paylaşır saniz sevinirim

Kral Estos 3 yıl

hayır

Kral Estos 3 yıl

Yilan yagi tarifi var ilk yorumlarda ben bu tarifi heryerde duyuyorum onu bence arastirin birde once dr gidin yoksa yaptiklariniz bosa gider en onemliside sakin aklinizi saciniza takmayin unutun

M

önereceğiniz bir doktor varmi

Kral Estos 3 yıl

Cilt dr ama siz istanbul dakileri arastirin bence

Mine Behbahani 3 yıl

tşk ederim Mine Behbahani

Kral Estos 3 yıl

Kalip zeytin yagi sabun kullaniniz demir i vucuddan eksik eylemeyip her firsatta saca masaj uygulayinizki kan dolasimi olsun kökler saglamlassin kangren olanin kolu kesilir.

H

bende merak ediyorum

D

Sarımsaklı zeytinyağı, çok iyi geliyro bendebu araçok ihmal ettim, bu mevsim çok dökülüyor, mevsimmi bilemdm

Y

Çinko happı kullan kardeşim

S

Genetikse yok

A

Kafayı kazı ozaman dökülmez

I

Saç derisi kan ile beslenir, hormolar strese bağlı olarak zayıflar ve saç köklerine giden hormonlar azalır. Hormonal bir sıkıntısınız yoksa kan değerlerinize baktırın derim. Saç derinizede siyah sarımsak yağı uygulayabilirsiniz. Bu arada çay ağacı yağı kepeğe birebir

T

tşk ederim

Kral Estos 3 yıl

Rıca ederim

Tunahan Tatlidil 3 yıl

Yeditepe Üniversitesi Tıp fakültesi bünyesinde geliştirilmiş bir ilaç var 30 günlük kür ile sonuç alınabiliyor çevremde kullananlara ve sonuç alanlara şahit oldum.

C

Ailenizde(Babanızda, dayınızda) saç
Problemi varsa hiç uğraşmayın dökülür sizinkide tek çözüm başınızın arka kısmında kalan dökülmeyen kısımda saçınız fazla ise ektirin

S

Kestir

Ö

Biotin kullanın.

F

Stresten uzak tutmağa çalışın kendinizi

D

Arkadaşım yapman gereken tek şey iyi beslenmek ve her duştan sonra saçını iyice kurutmak ıslak bırakmamak ıslak bırakılan saç dipleri zamanla zayıflayarak saç tellerinde zayıflama yapar ve dökülme olur bunu bir dene

U

İyi beslenme saçı ıslak bırakmamak ve şapka filan takmamak saç derisi hava almazsa dökülme olur saçınızı çok aşırı sampuanlamayın ve yıkadıktan sonra iyice durulayın ürün kalmasın saçta birde fazla sıcak suylada yıkamayın normal ılık olsun yıkama suyu birde yumurta et süt vitamin protein yeterli şekilde alın saçınızı yıkarken parmak uçlarınızla masaj yaparak yıkayın tırnaklarınızı kullanmayın bunları deneyin

U

En kolay ve çabuk bir yol şudur arkadaşım kesinlikle denenmiş bir durum ve gözlerimle şahitim saç dökülmelerini engeller dökülen saçların yeniden çıkmasını sağlar... Çamaşır tozu ile saçlarının diplerini ovalayarak yıka 5 dakika kadar beklet sonra güzelce durula ve normal şampuanla yıka ve çık haftada 2 kere bunu uygula 1 ay sonra gör ... Ben kullananları biliyorum saçlar fırça gibi

M

Çamaşır tozu nasıl bir madde ve nerden temin edilir bilginiz varsa paylaşır mısınız

Songül Şntrk 3 yıl

Bildiğiniz OMO ALO veya TURSİL gibi olan tozu demek istedim

Mehmet Cancazim 3 yıl

ilkkez duydum ... İlginç

Defne Çumbur 3 yıl

Kesin sonuç ve hiç yan etkisi yok

Mehmet Cancazim 3 yıl

Emin misin Mehmet Cancazim saçları yakar diye düşünüyorum

Ahmet İzin 3 yıl

Her şeyi denedim (doğum kontrol hapı hariç) ama çare bulamadım. Sonunda da pes edip oluruna bıraktım. Her şeye bir çözüm buldular ama saç konusuna henüz çözüm bulamadılar. Araştır ve elinden geleni yap ama kaçınılmaz sona da kendini hazırla bence kardeşim...

T

Birincisi bitki şampuanını tercih etmelisin her zaman, Argan şampuan kesinlikle öneririm. Ve şampuanını değiştirme sürekli aynısını kullan. Ve şampuanı kullanacağında kesinlikle çalkala kutuyu öyle kullan çünkü özü dibine çöküyor, karıştır öyle kullan. Yine argan yağı var gün içinde kulanabileceğin besleyici yağ tavsiye ederim...

H

Bunların hepsi boş çözüm biotin saçlarımın hepsi dökülmüstü 1 senedir biotin kullanıyorum çıktılar kesin çözüm kullanmadığım bitki şampuanı kalmadı ayrıca bunuda doktorum önerdi araştırın

S

Nasıl biotin kullanıyorsunuz? İlaç mı alıyorsunuz?

Elvoş Alikaya 3 yıl

İlaç değil şampuanını kullanıyorum

Sacide Corapcı 3 yıl

Çinko hapıda kullandım fayda etmedi en etkili kısa zamanda etkisini gösteriyor saçta boya varsa boyayıda akıtmıyor

Sacide Corapcı 3 yıl

İsmi ne acaba şampuanın?

Elvoş Alikaya 3 yıl

Biotin

Sacide Corapcı 3 yıl

Stresi azaltman lazım hayatındaki. Yoksa hiçbiri işe yaramaz.

Ş

erkek kardeşim her yöntemi denedi nafile babam ise bu nedendn dolayı kendiyle barısık : ) doktora gidin sonrada dökülmeyi azaltan yağlar güçlendirici yağlar kullann umarm bu sorununuza çareyi bulursunz

D

sampuan kullanma dokulmez

M

Vizonteledeki bi sahne aklima geldi

M

Çinko hapi ic.

A

Şampuan içine kuru maya atın onunla yıkayın. Yarım şampuan içine birazda azcık su ekleyin ve maya karıştırın. Maya kokmaz korkmayın. Bir bardak süt içine yarım çay kaşık kuru maya atın onuda için.. Şişkinlik yaparsa içmeyin daha fakat saçlara devam edin. 3.kullanımda etkisi olacaktır.

N

Zamanın yoksa sprey şişesine maya ve su ekle fıs fıs yap saçlara yarım saat dursun. Sonra sulandırılmış şampuanla yıka. Masaj yaparak elinle mayalı suyu sık diplere doğru

N

Sacini kazitirsan bi daha dökölmez

M

Vitamin eksikligi den dokulur

K

Yılan yağı, hint yağı, sarımsak yağı, çam YAĞI, badem yağı.... Bu na ilaveten eczaneden betadin, bemiks, evigan ampul alın bana dua edin. Ben denedim şükür kurtuldum.
Kullanım şekli hepsini cam şişede karıştırın bir enjektör ile saç diplerini sıkın en az yarım saat Dursun. Haftada en az üç kere uygulayın

K

doktordan tahlil yaptirmadan yorum yapmak olmaz neyin eksik fazla oldugunu tahlille bulunur birilerine sorarak bulamazsiniz

L

Ciddimisin

Sacide Corapcı 3 yıl

Lale Hanım doğru söylemiş. Hatta bu kadar yorumun içindeki tek akılcı yorum diyebilirim. Neden böyle alaycı bir cevap verdiniz anlamadım?

Tamer Mutlugil 3 yıl

o benim arkadasim giciklik yapiyo sakaci

Lale Bğşlr 3 yıl

O zaman maydanoz olduğum için özür

Tamer Mutlugil 3 yıl

yok bilmediginiz icin normaldir

Lale Bğşlr 3 yıl

Prp(saç aşısı) yaptira bilirsin bir kaç seanda farki göreceksin

E

Saç dökülmesi ya genetik yada sürekli şampuan değişikliği yada psikolojik olarak sebeplerden dökülür. Genetik se eer bunu en iyi sen bilirsin. Psikolojik se eer bunun çözümü de sen de zira dert stres her daim hayatta her zaman karşımıza çıkan şeylerdir. Bu nu engelleyemeyiz. Bununla yaşamayı öğren. Şampuan ise eer sorun yağlı bir cilde sahipsen eer ki yağlı cilde sahip olanlarin örneğin benim gibi saçın gür ve sığdir dökülme deilde daha çok sık yağlanma ve tarak tutmamasindan dert yanardin. Saçının ve cildine uygun şampuanlari tercih et ve sadece şampuan deil de ilk olarak hamam sabunu kullan örneğin zeytinyağlı yada kükürtlü kalıp sabunlari kullan onlari da güvendiğin aktarlar dan yada eczeneler den al. Umarim yardımcı olabilmişimdir.

V

baya sallamıslar yorumlarda bu dalga geçilecek bi durum değil arkadaşın sorunu var ki paylaşmış belki bi yardım dokunur diye çünkü psikolojiyi etkileyen bi durum saç dökülmesi bence ilk iş iyi bi dermotoloji doktoruna gidin

D

her gun adam akkılı yıka başka ıshan ıstemez.................

İ

Dicle Cinislioğlu bence kimse dalga gecmemis. Dalga gecen girgir samata arayan biri varsa oda boyle bir soru soran sahistir. Adama baksana saclari gur. Hicte dokulmus bir saca benzemiyor kafasi. Galiba etkilenmek istiyor. Ben bu adama ve sordugu sorunun ihtiyaci olduguna inanmiyorum. Zaten yapmacik bir bakisi var. Siz kadinlar cok fazla inaniyorsunuz yalan olan seylere

A

Bu soruyu sormak için saçlarının dökülmesine gerek yok hocam. Bu site her derde derman sitesi değil sonuçta. Merak ettiğiniz, şaşışırtıcı ya da etkeyici olduğunu düşündüğünüz, ya da hiç bir şey düşünmediğiniz ama diğer insanların ne düşündüğünü merak ettiğiniz konuları paylaşabalirsiniz. Selamlar...

Tamer Mutlugil 3 yıl

Tamer Mutlugil galiba hatlari karistirdin. Bu yazdiklarini soruyu soran kisiye soylemen lazim bana degil.

Ahmet Talipoğlu 3 yıl

Hayır hocam hatları karıştırmadım. Size söyledim. Siz aslında soruyu soran kişinin dalga geçtiğini, saçlarının gür olduğunu söylemediniz mi? Yanlış mı anladım sizi? Ben de arkadaşın bu soruyu sorması için saçının dökülmesine gerek yok dedim. Hepsi bu...

Tamer Mutlugil 3 yıl

anladm Ahmet bey ben sorunu var diye bide deterjan yapıştırıcı yorumlarnı görûnce haklısnız çabuk kanıyoruz sitede dalga geçen kendini bilgili sanan ukala çok bu nednle bu yorumu attım çünkü çok sorun yaşıyorm bu sanal ortm ve sitede

Dicle Cinislioğlu 3 yıl

Dicle Cinislioğlu beni anladiginiza sevindim. Sizinde erken idrak etmenize daha cok sevindim. Sordugu sorunun en basindan beri ciddi bir anlam tasimadigi sezdigim icin kendilerine alayci bir cevap verdim. Ve bunu bilerek yaptim. Bazen sende dene.

Ahmet Talipoğlu 3 yıl

com-uucwnyoeb1i5ccatzqg9.jpg

görsel materyal
A

buna en iyi cevap vizonteledeki altan erkekli espirisi olur.

A

Ben kelim ama memnunum, hatta rahat da bırakmıyor lar

G

B12 vitamini eksikse sacta dokulme yapiyor. B12 nizi olcturun bir derim.

R

evet kullanıyorum b 12 yi ama sanmıyorum saç dukul meleri ne b12 unutkanlık yorgunluk düzensiz uyku sinir için biliyorum

Kral Estos 3 yıl

İlk faktör genetik mirasçıların, sonrası stres, vitamin eksikliği ve abur cubur sabunlar şampuanlar ?

N

önereceğiniz bir sabun veya şampuan varmi acaba

Kral Estos 3 yıl

Hacı şakir haricin de saçımda hiç bir şey kullanmam

Nazım Menteşoğlu 3 yıl

tşk ederim

Kral Estos 3 yıl

Rica ederim ne demek, sonuçta hemen hepsi kostik sabun ama adamlar cocacola gibi işin sırrını çözmüş sanırım

Nazım Menteşoğlu 3 yıl

Kellik iyi dir saç vücut daki protein i tüketiyor yani sonuçta protein vücut da kalıyor ve sonrasında.........!

G

gunluk kullanacagiz sampuanin icine maya karistirin yas kuru farketmez sampuana iyice yedirin bir iki saat onceden ve saciniza kullanin sampuan kabinin icine koymayin tasiyormus hic denemedim ama cok duydum dokulmeyi durduruyormus

D

isirgan cayi icin yemegini yiyin demir eksikligi stres ile olusan her turlu sac dokulmesini durduruyor bitkisel sampuanlar kullanin guvenilir aktarlardan alin

D

tşk ederim

Kral Estos 3 yıl

rica ederim

Döndü Çöpürkaya 3 yıl

isirgani cay gibi demleyip saciniza surup bekletebilirsiniz de o da cok faydali

Döndü Çöpürkaya 3 yıl

yakma olmuyor mu ozman bide nasıl demliyicem biraz bilgi verir senin zamanınız da varsa sevinirim

Kral Estos 3 yıl

hayir hic yakmiyor kaynar suda bir iki dk kaynatip iliyinca sac diplerine yedirin masaj yaparak iki saat bekletin

Döndü Çöpürkaya 3 yıl

birde sarmisak tuketin surekli o da dokulmeyi durduruyormus

D

Böl sarmisağa zeytin yagi damlatin saçınıza maske yapin nasil dayanirsiniz bilmemde birkaç saat etkili.
Yada sarmisakli özel şampuan tonik olurmuş eczanelerde

N

dayanın derken nasıl bir acı bu

Kral Estos 3 yıl

Artik kokuyu tahmin edin

Nevin Kalmış 3 yıl

ben almiyim koku sevem tşk ederim

Kral Estos 3 yıl

Çözüm şu saç durursa başımın üstünde yeri var durmazsa kendi bilir kafaya şakadan başka bir şey takmam

V

En iyisi dökülmesi

H