Şişman kızlar mı, yoksa zayıf kızlar mı daha sempatiktir?

Şişman kızlar mı daha sempatik yoksa Zayıf kızlar mı daha sempatık oluyor sizce

D
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
94
94 CEVAP

Ben

M

Ben.

E

Ben

E

Ben dünyanın en gözel karısıyam

E

Hayır ben

Melek Geripov 2 yıl

Git burdan Merve

E

Ahahahaha

D

Hoşt

M

Bencede hepınız guzelsınız

D

Merve hanjm at gıbısınız esra hanım sızde sjsjks

D

zeynep hanım solunum Şart

D

evren bey sızın yerınız ayrı

D

zeynep merhaba

D

evren bey ortada kaldım cunku hıc kız arkadasım yok

D

Doğan senin her şeyin olur kardeşim sende eksik olan tek şey para

E

doganda eksik olan tek sey beyin

M

Tabiki de balik etli uzun esmer gamzeli. Kizlar

K

Kendini tarif etme lan

Saygın Sındırani 2 yıl

Balık etli seviyorum konuşturma beni addasasd

Saygın Sındırani 2 yıl

Balık etli, orta boylu, esmer, gamzeli

Barış Isa 2 yıl

Sen bilmem beyin bilir

E

Kizlar

S

Kiloyla sempatiklik ne alaka ?

E

erkekler sexi alımlı güzel kızlara aşık olur ama orta güzellikte çekici olmayan ev kızları ile evlenir

K

Doğan geyikteki herkese gayfe içirdiği için burada keşfedilmemiş güzelleri arıyor bence sjsjsj

E

Iciremedigi desek daha dogru olur

Serhat Karaşahin 2 yıl

Fiil gerçekleşmese de teşebbüs var oda suç

Evren Kutluad 2 yıl

Istemekte Bir suc tabi

Serhat Karaşahin 2 yıl

ciddi bir soruyla ki umarım değlildir gayet aptalca bir soru sempatiklik kilo ile alakalı birşeymi veya insanları kilosuyla yargılamak neyse tuhaf güzel kafaymış kappa

A

Sisman oldugum icin sisman diyorum

H

Abla senin neren şişman kup kurusun biraz ekmek ye

Azad Yiğitoğlu 2 yıl

Oha artik kupkuru felan ne demek

Hacer Şirikçi 2 yıl

Kusura bakma yanlış bişi demişsem de yani zayıfsın işte

Azad Yiğitoğlu 2 yıl

Sısman hanımlarla bır gayfe ıcebılırım sempatıklık konusunda

D

Ben zayıf kızları aşırı sempatik buluyorum. Ama lakin ki öyle olmayabilir. Kimsenin bıngıllarına kimse karışamaz. Kilo kurban olduğum mevlamdan gelmiş olabilir.

E

Beynım yerinde mevlâma şükür sjsjss

D

Sura hanım konu gayet mantıklı sjsjjs

D

Bi deri bi kemik olsa en sempatik olur düşünsene kalbi atarken falan aradan göreceksin.

E

Zayıf sısman farketmez benım ıcın sjsjkss

D

Gayfe ıcerken konuşsak sjsjjs

D

Gulcın hanım galp

D

Hangi fantazin öndeyse O.

M

Doğan tanıdılar snei kaç sjsjsjsjs gayfe tezgahını ben toplarım

E

Ahahahaha

Dogan Berfo 2 yıl

Gayfe ıcecek kımse yok yıne sjjss

Dogan Berfo 2 yıl

Aslında Türkiye deki erkekler için pek fark etmiyor kadın olsunda şişman zayıf farketmez. Hayvanları bile gözüne kestirenler kadının tonajınamı bakıcak.

N

Türk erkekleri bıngıl kadın seveeer ))

E

Ama ben zayıf severim çiroz olmalı ezber bozan derler bana yine anarşikliğim üstümde

E

Mehmet bey balık etlı

D

Ben kılo Alıp veren Kadınları sempatık buluyorum ıkısı bır arada

D

ISA bey teveccuhunuz

D

zeynep hanım sanırım benı cıkaramadınız sjjsjs

D

Abazadır milletimin erkekleri, kızlarımız malum, anası kırıtma der baba sı bi göreyim dünyayır dar ederim... Sonra ne olur?

M

Abazha mıllettır djsjss

D

Abazan demek istedi mete bey sanırım

E

zeynep hanım cıddıyetse sole dıyeyım sısman ınsanlar neden daha ıyımser oluyorlar yasama Karsı

D

Pardon abazan demek istemiştim, Abazalar alınmasın...

M

ISA bey bır bırakmıyorlar gayfemı ıcerken tartısayım sjsjs

D

Ama bide o lafzan nereden dile pelesenk olmuştur. Onu da düşünmek gerek...

M

Yok ben zayıf kızlarla ciddi düşünebilirim. Hatta bu gurup bile şaşar ciddiyetime

E

kısa kızıl saçlı, kısa boylu, küçük memeli kızlar daha sempatik

A

Sadece 75kuruş farkla büyük seçim ister. Misiniz? Burda mı yersiniz paket mi olsun

Evren Kutluad 2 yıl

hayır teşekkürler

Atilla Buketçiniz 2 yıl

ISA bey Sjsjjss pıknık yapmak da yasak deıl herhalde sjsjs

D

atılla bey cok guzel zevkınız var

D

Attila bey Doğan bey size talip

M

Semt kizi olsun yether fosforlu ayakkabi eşofman bide tesbih

M

Zayif. Ki ben hicbir zaman zayif olmadim, ama en guzel kiyafetler hep zayif kizlara yakisiyor sisman ancak çuval giyer.

B

3 5 hanım vardı bu kadar erkegı bır arada görüp gıttı

D

Şişman da değilim zayıf da değilim sempatik hele hiç değilim...

S

35 mi üç beş mi

M

Uç bes sjsjs

D

badsafa hanım onemlı olan yakısanı gıymek

D

Şişkoya cok sey yakişmaz. Tayt yakismaz, daracik badi yakişmaz, dar pantolon falan asla yakismaz. Tek secenek çuval yani.

Badsafa Örmeci 2 yıl

Tayt gıymeyınız yanı şile bezı varken neden yakışmasın kı sısman ınsanlar da guzel gıyınebılıyor

Dogan Berfo 2 yıl

Bilemiyorum ben kendi dusuncemi yazdim. En iyisi bogazina dur deyip elinden geldigince zayif kalmak. Zayiflik hem saglikli hem estetik.

Badsafa Örmeci 2 yıl

Sınem hanım balık etlımısınız

D

dogan bey lütfen bu gülüşü atmayin sndjdnd

M

bu gülüş daha guzel

D

Xena gibi kocamanım...

S

Bi de hiç sempatik değilim

S

Hayat bu hayat düşünce içinde dönüyor her şey

M

sinem hanım ben dıyetısyenım ıstersenız sıze yardımcı olabılırım

D

Tabıkıde hayır ama hep olmak ıstemısımdır sjsjjs

Dogan Berfo 2 yıl

Boyum 181 kilo 72 haftanın dört günü spor yapıyorum diyetlik bi durum yok... Doğal kocamanım ben...

Sinem Svn 2 yıl

Sınem hanım fazlanız yok bence gayet uygun bır yapıdasınız

Dogan Berfo 2 yıl

Kocaman kız

Dogan Berfo 2 yıl

Sempati de yok...

Sinem Svn 2 yıl

Mira hanım tartışıyoruz galp

D

Zeki kızlar sempatik olur

Z

Aynen abla ama egosu olmasin snsjdjd

Mustafa Bulduk 2 yıl

Mustafa aklı başında insanlar ne olduklarını bilirler, gereksiz ego yapmazlar bence

Zeynep Özturan 2 yıl

Bize denk gelmez abla bana deli manyak psikopat lar gelir

Mustafa Bulduk 2 yıl

hayırlısı be gülüm, sizin de işiniz zor ne diyeyim.

Zeynep Özturan 2 yıl

Ölmüşüz gomenimiz yok be bizim

Mustafa Bulduk 2 yıl

Abazan milletim düşünsel bazda işlevlerini kesinlikle kaybetmez. İnsanları (erkek, kadın) açlığa mahkum eden bir sistemin çocukları olarak...

M

yalan yok, zayıf

D

Dogan Berfo canım bu başlık geyik grubuna uygun tartışmaya değil. İnsanların fiziği üzerinden bir tartışma başlığı açarsan, yerler seni ve haklılar da.

Y

Kızlar sempatik

U

Geyiğe gidin nabiyonuuz

Ö

yusuf bey meraktan actım geyık oldu tartışıyoruz

D

Başlığı açan bilerek açmış bence, ne dersiniz?

M

Mıra hanım yardımcı olunuz bana sjsjs

D

Geyik sadece bir algı durumudur.

M

Şimdi bi gayfe al ve geyiğe git

Ö

Hadi parti var desem?

M

insanların iç görüşüşünü göremedğimiz için mecburen dış görünüşe yorum yapıyoruz sjsjs

E

Bence dış gorunus ıcı yansıtabılır

D

zeynep hanım ıc görünüşünüz sanırım dıs gorunusunuzu yansıtıyor

D

Asıl kızlar dış görünüşe bakıyor yalnız

U

evet hem de kızlar hep kızlar yapıyor feministler geçen gün bana önüne bak lan ayı diye laf attılar

E

Sempatık kızlar da var sempatık olmayanda yorumlardan Anlaşılıyor

D

Yooo kılolu olanlar la zayıf olanların yorumlarına bakın sempatıklık orda

Dogan Berfo 2 yıl

Bi yanımda eti form diğer yanımda dondurmalı pasta

Yorumlara göre şeyy edicem de.

C

koşu bandında dondurmalı pasta yiyin en iyisi ceysu hanım

Evren Kutluad 2 yıl

Ahh bebeğim. Fikriniz için teşekkür ederim

Ceysu Yaşlarım 2 yıl

ne ayranım dökülsün .... Tarzı bir felsefe olur

Evren Kutluad 2 yıl

Kızlar için: Siz çocukkene olanların büyük ellerini öpseydiniz böle olmazdı. Erkekler için: Siz çocuk kene kızların narin ellerine dokunsaydınız böle bi muhabbet yaşamazdık gibime geliyor. Bre gafiller Ukraynada yada Rusyada bakire bir kadın kötü algılanıyor ve kabul edilmiyor. O sebeble bire bir biliyorum ki kızlığını bozduruyor çokca bakireler oralarda. Bizde babasına danışması gerek

M

ceysu hanım gayfede ıstermısınız

D

Şekerli türk kahvesi isterim. Başka sevmem.

Ceysu Yaşlarım 2 yıl

ceysu hanım falda bakabılıyormusunuz

Dogan Berfo 2 yıl

Daha güzel konular varken neden fal

Ceysu Yaşlarım 2 yıl

Gelecegımız hakkında daha ıyı Konuşmak ıcın

Dogan Berfo 2 yıl

Çok tatlısın ve sempatiksin. Fiziksel özelliğe bağlı olmaksızın lokumsn Yirim.

Ceysu Yaşlarım 2 yıl

Birazdan post uçacak... Ben hala anti sempatik...

S

Abla bence ozguvensizlikten kendine guvenen kadinlar erkekler için daha çekici oluyor

Mustafa Bulduk 2 yıl

Anlamadım...

Sinem Svn 2 yıl

Elini sallsan ellisi abla ya sen merak etme

Mustafa Bulduk 2 yıl

sinem hanım nerelerde kaldınız zayıflamak size yakışmış

E

Sınem hanım sempatıksınız kocamansınız sjsjs

D

balık etliler ..

S

Orta karar.

E

Sınem hanım neden uzgunsunuz

D