Uçak biletimi hangi uçak firmasından aldığımı nasıl öğrenirim?

Merhaba arkadaşlar. Ben bundan bir seneye yakın bi süre öncesinde uçak bileti almıştım izmir'den - istanbul'a ve 5 aralık'a almıştım ama hangi firmadan aldığımı hatırlamıyorum bunu nasıl çözebilirim. Tek tek firmaları mı aramam gerekiyor? Yoksa başka bir yolu var mı ?

Merve Küçükkara
M
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
8
8 CEVAP

maillerini kontrol et?

Yasir Pinegöz
Y

ettim ama yine bulamadım

Merve Küçükkara 10 ay

o halde dediğin gibi tek tek araman gerekiyor sanıyorum ki. Maillerinde bulamaman garip aslında ya, illa ki bi yerlerde mevcuttur.

Yasir Pinegöz 10 ay

Yani yüksek ihtimal kampanyalı almışsınızdır, bu kampanyalara en fazla açık olan şirket pegasus, önceliğiniz burdan başlamak olabilir

Celal Salkın
C

Abla sen nasıl bir kralsın ya.

Ayhan Fehimoglu
A

bende bilemedim ki

Merve Küçükkara 10 ay

Ucusundan 2 gun once -ucusun yaklaşıyor hemen check-in yap diye mesaj geliyor

Yonca Erşahin
Y

Havalimanina gidip bütün giselere ugrayip benim biletim vardi bakabilir misiniz diyebilirsiniz

Safa Neslihan
S

Sırf senin için yağacağım bunu

Merve Küçükkara 10 ay

Eğer bu yapailacaksa ben yapmaliyim

Safa Neslihan 10 ay

gel beraber yapalım

Merve Küçükkara 10 ay

Hangi havalimani

Safa Neslihan 10 ay

adnan menderes D:

Merve Küçükkara 10 ay

Nasıl bi rahatlık bu yaa!!! uçak biletini unutmak nasıl bi duygu

Erhan Akkoçlar
E

Abi niye kastın bu kadar sanki parasını sen ödedin

Merve Küçükkara 10 ay

Ya parasında değilim 100 150 liralık bişi. Anlamadığım nokta plan yapıp bilet alıp bilet aldığını nasıl unutursun?

Erhan Akkoçlar 10 ay

Erhan Akkoçlar plan yapmadım ki spontane gelişti. Baktım ucuzdu aldım olay bu

Merve Küçükkara 10 ay

Negzel bir şey Ben her sabah şunu minibüse ayırayım diye 5-10 kuruşları 1.50 tl yapıyorum djshhdd

Şeyma Reis
Ş

Ahahahah çok teşekkürederim öğrencilik yollarını hatırladım

Merve Küçükkara 10 ay

Rica ederim fdhhd

Şeyma Reis 10 ay

O tarihte hangi firma uçuyor belirttiğiniz rota da ona göre arayın en azından ufak da olsa filtreleme yapmış olursunuz

Alper Kalın
A

Izmir istanbul icin o dedigin zor biraz ya hepsinin var sanirim

Yasir Pinegöz 10 ay