Alevi olmak özel harekata girmeye engel olur mu?

özel harekata başvurucam herşeyim hazır kendimde hazırım kalma gibi bi şansım yok ama alevi aileden geliyorum bunu göz onunde bulundurup elerlermi sizce beni ?

A
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
101
101 CEVAP

özel harekatta hiçmi alevi yok yani

A

Yada egm de hiçmi alevi memur yok

A

Sen alevi misin

H

Şöyle iki dk duvarına baktım da

H

Duvarıma neden baktın aleviler has türk omu zoruna gittide baktın

A

Dip not olarakta alevi aileden geliyorum ama ateistim hiç bi dini kabul etmıyorum Halit Yenioğlu kardes

A

Boşuna ölüp gidicen yani

A

Kimmiş halkımızı yakan söyle bakayım

A

Balbazar yaktı

H

Kardesim boku bokuna olucen değmez be abi

A

Neden boku bokuna öliyimki ali

A

ali ölen onca asker boku bokuna mı ölüyor

H

Evet

Ali çapan 2 yıl

Böyle düşünüyorsan ....

Halit Yenioğlu 2 yıl

Bi canın var hacı boşuna ölmememelisin

Ali çapan 2 yıl

Abi ne için şehit olucaksinki

A

ali askerler ülkeyi korumasa suan bu yorumu bile yazamazsın senın gibilerin bu topraklarda barınma hakkı yok

A

Elemezler rahat ol hazırsan git yolun açık olsun. Bu coğrafyada güçlü ordun olmadığı sürece bırak demokrasiyi yiyecek ekmek bulamazsınız bunlar ütopya hayallerine devam etsin.

C

Bak bak nasıl da hak hukuk biliyor

H

Sosyal medya hümanist(!) pıtırcıkları doluşmuş gene. Kıçınızın dibinde PKK'lılar doluştuğunda, Yunanlar jetlerle taciz ettiğinde, adalarımıza, Ege'ye el koyduğunda, Ermeniler Kars'tan başlayarak Anadolu'ya kadar girdiğinde anlarsınız ordunun değerini. Sevin sevmeyin Türk ordusu dünyanın en güçlü ordularından biridir ve öyle olmaya da devam edecek.

K

turk ordusu oyle bir tirpan yedi ki, su an isgale ugrasak mudahale edemeyecek duruma getirildi, bence fazla guvenmeyin yani.

Sinan Ibicioğlu 2 yıl

O kadar da değil. Orduyu ordu yapan içerisindeki cesur ve yürekli askerlerdir. Ordu içerisindeki birçok hainden arındırıldı. Geçen süre zarfında emir-komuta zinciride rayına oturacaktır. 2000 yıllık geleneği olan bir orduyu kolay kolay kimse bozamaz.

Kaya Bayırlı 2 yıl

http://www.globalfirepower.com/country-military-strength-detail.asp?country_id=turkey

Kaya Bayırlı 2 yıl

http://www.businessinsider.com/11-most-powerful-militaries-in-the-world-2014-4

Kaya Bayırlı 2 yıl

Marksist bir Kürtçü ne kadarda şaşırtıcı.

Kaya Bayırlı 2 yıl

Lan siz nekadar saygısızsınız şurada insanlara birşey danışacam benım için önemli olan birşey gelip ne hakkında konuşuyorsunuz

A

cavit ama bizim alevilerden kime sorsam elerler diyor

A

Lan adam ateist sen Şehitliğinden bahsediyosun ya

H

O eleme islemlerini benim bildigim dar kadrolarda ve ust duzey burokrat alacaklari zaman yapiyorlar.
Bence sansini dene.

G

görkem bende öyle düşünüyorum neticede pöhde illaki alevi olanda vardır

A

alevilik sunnilik hiç bir alakası yok millet o kadar kutuplaşmışkı yorumlara bak askere polise düşman olmaktan vazgeçin

F

Ali Atilla sen bunlara kulak asma. Yurda olasi ilk saldirida Suriyeliler gibi kacacak insan tipi bunlar. Gittikleri yerde bunlari itin kicina sokup cikaracaklar, o zaman anlayacaklar polisin askerin ne kadar gerekli oldugunu.
Yapmak istedigin is kutsal bir is.

G

DeepBlue ama bizim aleviler hepsıne sorsak almazlar diyorlar bende kendi kendimi kurcalıyorum böyle birşey varmı diye

A

görkem duymak istedigimde buydu diyebilirim teşekkürler

A

Burada neler konuşuluyor böyle ağzım açık okudum hepsini alevi diye kişiyi almıyorlar mı yani askere? sanırım askersiniz ha normal ha özel harekat ne fark eder ki? Elemeleri geçtikten sonra ne problemi olacak sen şansını dene

C

Deniyecem fakat çekingenim çünkü herkesin dilinde sen alevisin seni almazlar cümlesi dolanıyor ama hiç biri bilmiyor ben bu topraklara onlardan daha bağlıyım sırf etnik kimliğimi göz önunde bulundurup elerlermi beni diyedüşünüyorum

A

Sanmam çünkü daha önce bir şekilde gönderdiklerini bile geri çağırıyorlar elemelerde başarılı olursan seni almama gibi bir lükslerinin olduğunu düşünmüyorum

C

Ayrıca Görkem Gönülay a katılıyorum milletin dediğine kulak asma çoğu anca laf

C

Şansımı deniycem teşekkürler

A

Askerlik yaptıysan mülakata girebilirsin lise mezunu olman yeterli kpss de istemiyorlar

M

Bide 28 den küçük olacaksın

M

Misal ben de düşündüm de askerlik sıkıntı yapmadım henüz.

M

ali, kendine guveniyosan korkma hiçbir şeyden. Benim tanıdıklarım var adam alevi öğretmen olmuş. Polis olmuş. Sen neden yapamayasin kardeşim.

M

melih dedigin gibi şuan tam o krittrelere uyuyorum ama aleviyim nasıl söylesem bu meslek içinde can atıyorum ama aleviyiz

A

Olabilir usta bence engel teşkil etmez senin gibi vatan aşkı ile yapacak Ada'm başka herhangibir cemaat için yapılanma başka unarım başarılı olursun

Melih Arıdıcı 2 yıl

İşte feto gitti başkaları gelcek o kesin baksana sadat in başkanı baş danışman oldu

Ali Derya 2 yıl

mutlu peki hiç ayırdıklarını söyledilermi alevi polisleri yani lafı oldumu hiç

A

ali benden sana tavsiye.
Git MİT binasina, burada ise baslamak istiyorum de.
Vatan millet ulke vs ne varsa say sirala. Seninle konusandan telefon numarasini iste gorusme sonunda, her Allah'in gunu arayarak rahatsiz et adami, ise alacak misiniz beni filan diye. Senin numarayi engellerse baska numaralardan ara.

G

Nasıl yani ondan sonra nolcak

A

Sen ilk basta orada bir sansini dene. Ama oraya gitmeden bu postu kaldir
Oraya almazlarsa özel harekata bas vuracam dersin, o kadar rahatsiz edersin ki adam sana referans olur.
Hem de istihbarat teskilatina bur kartvizit birakmis olursun, kendi capinda. Is birligine acik eleman sifati ile.

G

Açıkcası kafam cok karısıktı ama başvurucam dedigin olay riskli ohal bahanesiyle içeri atarle bizi

A

Valla devam ediyorlar ali.

M

Teşekkürler benı inanın çok rahatlattı

Ali Derya 2 yıl

Hic bir sey olmaz. Hakkinda biraz arastirma filan yaparlar o kadar. Onu da en fazla sosyal medya hesaplarin uzerinden yaparlar. Istihbaratta aslinda cok ideoloji olmaz, mezhep olmaz, verimlilik esastir.

G

Bana riskli geldi

Ali Derya 2 yıl

Umarım öyle olucak o ünüformayı giymek için neler verirdim

A

Deniz Öner insanın sevdigi hayal ettiği meslek olunca öyle oluyo

A

Geride kimseyi bırakmıcaksandan kastım evlilikmi aileni

Ali Derya 2 yıl

Ailemi

Ali Derya 2 yıl

Bu yola kendi isteğiyle herşeyi kabullenıp girenler nolucak

Ali Derya 2 yıl

Teşekurrler

A

Neden öyle düşünüyorsub

A

Ya ne elemesi bro ya git mülakatları sınavı neyse gir adam sana adını sordugu zaman alevi aileden geliyorum sorun olmaz demi demezsen tabi bişey diyemez kimse sana

V

Ali Atilla sen beni dinle. Oyle cok fazla yeterlilik filan islerine gerek yok kucumsemiyorum ama en nihayetinde devletin yasal ama illegal alanda kullandigi tetikci oluyorsun.
Arkadaslar biraz haber alma elemani veya analistler ile karistirmislar. Onlarda yabaci dil, master, doktora vs bir cok sey bakiyorlar veya cok asiri yerden saglam referans istiyorlar filan.
Senden isteyecekleri istikrar, performans, ogrenme yetenegi ve en fazla 2 yabanci dil (bir tane bildigini var sayiyorum) o kadar. Ama sen git yine de kendini bir tanit. Kartvizit birakmis sayilirsin yinede, is birligine acik eleman diye...

G

Pöhte yabancı dilmi istiyorlar ya

A

Mit'e git diyoruz ya

G

Hea anladım bunda bir köşeye yazıyorum sağol

A

Cürretkar olmakta fayda var.

Görkem Gönülay 2 yıl

Hayır elemezler hatta şak diye alırlar çünkü Alevilerin devlete liyakat edeceğini bilirler

A

İyide sen kısaca söylesen şans varmı elerlermi elemezlermi

A

ali, bende senin gibi alevi bir aileden geliyorum ve ateistim, ama inan git simit sat peçete sat ama polis özel harekatci olma. Buda benden sana naçizane bir nasihat.

B

Elemezler yav. Benim alevi tanıdıklarım var pohde

A

Sebep

A

Adamin gittiği köy komple alevi hem de ... Hiçbirşey olmaz git sen

A

İyide mesele paradan ziyade o üniformayı giymek

A

Para da zaten burada 2.3 maaşım var ama mutlu değişim yaptıgım işten

A

Adam öldürmeyi daha mi çok seviyorsun!?

B

Kaç tane pöhün sivili öldürdüğünü gördüb

A

Doğuda şuan öldürüülen pkk lılaı diyorsan adam değil gözümde

A

Cokk.

B

Ben görmedim ama

A

Nereden biliyorsun diyorum bende

A

Direk evrimlesirsin inan bana bizzat akrabalarım yakın dostlarımdan gördüm..

B

Herkes aynı değildir emin ol senın hiç pöh olan akraban dostun varmı

A

Ben milliyetçi vatan sever bir ateistim

A

Ozgecanlari, ali ismailleri kimler öldürdü bilmen lazım.

B

Özgecanmı

A

Kardeş özgecan ile pöhü nasıl aynı kefeye koydu

A

Karar senin..

B

Ben kararımı çoktan verdim

A

insanalr iyi ve kötü olarak 2 ye ayrılır daha dün elazıgda eylem yapanlar küçücük çocugu öldürenleride konuş çok humanistsen

F

Ginede sağol

A

Pardon isim karıştı. Dilek doğan.

B

Görüşüne saygı duyarım ama herhalde pöhler biraz canını yakmışa benziyor

A

Pohler derken?

Burak Koçanalı 2 yıl

Pölis özel harekat işte da

Ali Derya 2 yıl

Hep beraber el ele şeriata gidiyoruz

M

Konumuz şeriat değil lütfen bi düşüncen varsa post ile ilgili dinliyorum yoksa lütfen yorum yapma

A

Osmanlıci şeriatçı zihniyet hiç bir zaman benim ordum polisim değildir tek komutanım mustafa Kemal atatürk tür

M

Evet Atatürkçü komutanlarimiz başımızın tacidir onlara sözüm yok

M

:d

A

Git bence bizden birileri de lazim poh joh ordu ya

S

Alırlarmı ama

A

Aleviyimde şimdilik alırlar doğuda ölecek adam lazım timin en başına koyarlar mayın temizleyecek adam lazım

M

Pöh ün ne işi var kırsalda

A

Poh sanki operasyona gitmiyor mu?

M

Gitmiyor demedim asfalta mayınmı döşücekler onumu diyorsun

A

Sen namaz kılıyorsun demi

M

Oo hemde 6 vakit

A

ali, rambo serisini çokmu seviyon..

B

2 öğlen 2 sabah 2 akşam

A

Ol bence de bir yönden baktimda, gerekli..

B

Bence siz bakış acınızı değiştirin ister sevin ister segmeyin polis asker olmasa kaçaçak ülke arıyscak tiplersiniz aynı suriyeliler gibi

A

Enazindan insanı değerleri olan adam lazım, o mesleğe. Tabi sende kalırsa..

B

Elenmezsin

A

Gidip polis olan tanıdık var alevi olan bir sürü adam

A

Diyoruz da inanmıyor. Senin mezhebine değil liyakatina bakarlar. Bir ton tanıdığım var alevi olan

A

Teşekkürler arkadaşlar başvuucam

A
Daha fazla göster
Yükleniyor...