Bonoda asıl borçlu nereye imza atarsa asıl borçlu olur?

Bonoda asıl borçlu nereye imza atarsa asıl borçlu olur?
A
0 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
53
53 CEVAP

sol üst tarafa

S

Aval veren kim olur

A

Bono ne?

M

Ön sol üst tarafa imza atmasi lazım, eger kefil olacak biri varsa o da sag alta kefiliyim diyerek imza atmali. Sol uste imza atan asil borçlu sağ tarafa ok çizerek senedin arkasına, kefilin kefilliğine kefilim yazmali. Uyuşmazliklarda gorevli mahkeme asliye tuketici mahkemesi olup temyiz mercii anayasa mahkemesidir.

D

Sevgilerimle yazsın atmadan önce

A

Peki sağ üst tarafta ise ?

A

O zaman asıl borçlunun amca çocuğu olur. 88/111 gönderilebilir kendisine.

D

Bana Yapıştay diye bir yer demişlerdi

Aydan Kuşhan 3 yıl

Yapıştay'ın görev alanı değişti. Orasi artık sadeceevlilik sözleşmelerine bakıyor

Doğukan Soykan 3 yıl

istinhaf varmış artık

Işıl Tabu 3 yıl

Yapılan tüm başvurulara 15 gün içinde sinkaflı cevap veriyorlarmış.

Doğukan Soykan 3 yıl

bence bononun fotografını paylaşın. Hemen çözeriz.

C

Bono neydi? Bono emekti. Bono sevgiydi.

M

Can Bono mo ?

M

En güzel imza kalbe atılandır

A

Bono nun alnının tam çatına. Yoksa bono olmaz

S

Ama imza yetmez imza attıktan sonra kafanızın üzerinde üç defa çevirip 'artık bu borç benimdir' diye bağırmanız lazım yoksa şekil şartını gerçekleştirmemiş olursunuz

A

Daha o konuya gelmedik

M

Öyle beleşten borçlanmak da yok. İnsanlar agız tadıyla borçlanamayacak mı

Aybala Güreler 3 yıl

Alacaklının ayakkabısının altına imza atmalı. İmza silinmezse imzaya itiraz yapamaz.

M

Allah aşkına kesin artık, meslek ciddiyetinize hiç yakışmıyor. Gidin ve şikayet edin, dava açın. Ergenler gibi nedir bu .

D

Gerçekten tartışmalı konu ki

A

Aha fırçayı yedik

M

Tam B ile N harfi arasındaki o harfinin ortasına imza atmalı

F

Bonoda imza olmaz mühür veya kaşe gerekir

M

Oha

Başak Karsöken 3 yıl

Siz bilmiyor muydunuz ben şok ben iptal

Muzaffer Çakdar 3 yıl

Yok ben patates baskısı diye biliyordum.

Başak Karsöken 3 yıl

O da olur tabi

Muzaffer Çakdar 3 yıl

Dilek Turgay bono diyoz bono. İnsan yardımcı olur

M

M Cihan Puskulluoglu bono bilirkişisi ...Aydan Başaran ona soraydınız:)

S

Bi arkadaş senet getirdi ön tarafta onun imzası var ben de imza atsam mı Ön tarafa cirolamak için?

T

Çekte muhatap müşteri yaptım çok iyi fikir gibi geldi

T

Çek senet işlerine bakan bi abimiz var, yarı yarıya kırıyor ama tahsilat garantisi veriyor.

R

Bononun aslına

A

Parmak bastırmak en garanti yol değil mi?

R

Ayak parmaklari daha etkili diye duydum

Muzaffer Çakdar 3 yıl

Sehpaya vurulmamış serçe parmağı şartı var onda

Ramazan Cemcir 3 yıl

Arkaya

A

kurşun kalemle atmazsa geçersiz sayılır

E

Bonoya imza şart mı?

H

40 kere söylüyoruz bonuda imza şart değil, söz senettir zaten diye ama nerdeee...

R

Tam şeyedemedim biraz kafam karışık yoksa biliyoruz biz de herhalde

H

Arkadan imza caiz değil öne atılması gerekli

T

Bonoya imza atınca poliçe oluyomus. Guncel kanuna göre tükürmek suretiyle ıslak imza atilirsa çek oluyo diyolar. Gogılda öyle yaziyo valla. Sonucta salak değiliz. Bizde biliyozz

T

En çok bono soracaksınız saksı deģilim ben.

C

Yeni khk ile artik sag ayagin kucuk parmagi ile kirmizi ve turuncu renkli murekkeple parmak basilmali

T

Parmak basılması lazım

Ö

Parmak bas istediğin yere olur

A

Senede

A

Senet 4 imza ile geçerli olur

Ö

Pulun üstüne atılanlar dahili?

A

Bonoda faiz var caiz değil

M

Yoruma cevap veren herkez avukatmi arkadaşlar kac kere sordum hic söylemediniz

O

Dil izi de geçerli. Mavi veya siyah mürekkeple dilinizi basın

Ç

Dna testi de istiyolar miş bence 1 igne 1 parmak bu işi cözer

O

Pulu yalayin yapistirin puldan dna bulup kimin olduğunu bulsunlar. Kesin bilgi amcamın bacanaginin dayi oğlu yapmış

C

bu espri yapılmıştı... Üstelik soruyu soran gitti

C

Imza dovme olarak ustune yapilacak. Sonra onunla icra dairesine gidilecek. Ahanda bu borclu bakin imza var ustunde. Mudur borcluyu gordukten sonra bakip inanacak. Bu borcludur diyecek. Sonra butun memurlar borcluyu haczecek.

F

com-90quud6zo0sye0a12kb0.jpg

görsel materyal
G

Arkadasimizla dalga gecmeyin ciddi bir soru soruyor...
Hanfendi bono ne, bono dediginiz seyin bono olduguna emin misiniz, sayet bono ise sol alta imza atilacak

E

Hangi sol bizim solumuz mu senedin solu mu orası açık değil

Ugur Beşli 3 yıl

Tabiki de sağ üste yapıştıdığımız 60 TL lik pulun hemen altına

H

Mümkünatı yok pulsuz bono mu olur yahu

Halil Şenocak 3 yıl

pul sonradan yapıştırılsa olmaz mı abi?

Bayram Kavi 3 yıl

Yani aslında olmaz ama sen yabancı değilsin

Halil Şenocak 3 yıl

sağolasın halil bey.. Dava açtıksan sonra olmayacağı belli de açmadan öncesini kastetmiştim.

Bayram Kavi 3 yıl

rahmetli babamdan zamanında birisi borç almış, vefat edince eski kağıtlarının arasında buldum. Bu borcun ödenmediğini duydum bono da imza var ama pul yoktu, onun için merak edip sormuştum.

Bayram Kavi 3 yıl

Bence uzmanina gidin cem bono master yapmistir bu konuda, arka on yan fark etmez biyere deve sidigi 2damlayla bu is hallolunur, sonra sidikten de kalanlari iceceksiniz ki tukurekte sizin kim oldugunuz belli olsun, imzalar da unutmayin

G

senedin ön yüzüne atılan imza asıl borçlu haline getirir atanı

H