Evde bazı yerlerde tel çekiyor, internet altyapısı yok, çözüm önerir misiniz?

Merhabalar
Bir ev düşünün telefon sadece bazı noktalarında çekiyor, internet zaten yok. Wi-fi içinde altyapının olmadığı söyleniyor. Ne yapılabilir bilgisi olan var mı, böyle bir durumla karşılaşan veyahut ?

Emel Öztekinli
E
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
17
17 CEVAP

Ev Kahramanmaraştaysa normal

Teoman Boyraz
T

Biz karşı karşıyayız. İki yıldır birşey yapamadık

Azad Güngörmez
A

Mazlum Mermertaş, ev Kadıköy Koşuyolu nda ise ?

Azad Güngörmez
A

Üsküdar oturuyorsun galiba

Seher Karakulak
S

2g anten eve takabiliyordun

Hibo Dogusal
H

Eyüp

Emel Öztekinli
E

Eve anten mi takmak lazım şimdi

Emel Öztekinli
E

Çekmiyorsa yapacak birşey yok takıcaksınız mecbur

Hibo Dogusal 9 ay

Nerden alınıyor

Emel Öztekinli 9 ay

Emel Öztekinli https://m.alibaba.com/product/60533045826/Home-cell-phone-CDMA-GSM-DCS.html?subject=Home--cell--phone--CDMA--GSM--DCS

Hibo Dogusal 9 ay

taşın bence

Uğur Estos
U

Birgün internetiniz çekmezse, eve anten bağlayın.
- Graham Bell.

Teoman Boyraz
T

Buket Yağmur Uzun'da Acıbadem'de oturmasına karşın aynı sorundan muzdarip. Port yokmuş. Saçma sapan işler.

Nuri Düşünceli
N

Çare komşu

Buket Saglamyurek 9 ay

Bi hafta oldu taşınali zaten

Emel Öztekinli
E

Bzm evde de bazı noktalarda tel cekmıyoo. Bnde atasehırdeym. Sz ev nerde?

Meryem Nazlı 9 ay

Eyüp tavana doğru uzanmak gerekiyor nasıl bu evse

Emel Öztekinli 9 ay

bzm apartman olarak kımsenın telı cekmıyo. Bızde konusma yapacagmz zamn yerımzden kıpırdamıyoruz yoksa cekmıyo cunkı. Istedgmz her oda da konusamıyrz. Bıde 4. Kat

Meryem Nazlı 9 ay

Türktelekoma gidip altyapı için zorlamak lazım. Müdürle görüşmek iste. Hatta apartmanda bi kaç kişi dilekçe yazsın onlarıda götür. Biraz bağırıp çağırıp müdürle görüşünce hallediyorlar. Babam telekomdan emekli ordan biliyorum.

Buğra İçme
B

Kitap okunur kafa dinlenir.

Mustafa Aykol
M

Evi değiştir bildiğim kadarıyla yapılacak bişey yok malasef.

Ertuğrul Melekşe
E

Uydunet baglatabilirsiniz alt yapı yok ise

Tahsin Kundes
T

O nasıl yapılıyor çok cahilim bu konuda

Emel Öztekinli 9 ay

Estağfurullah, Türksatın bir servisi binanızda bulunan uydu anteni aracılığıyla internet ve televizyon kanallarının bir arada sunulduğu paketleri var onlardan alıyorsunuz böylelikle binanızda internet altyapısı olmasına gerek kalmıyor. Uydunet diye aratırsanız bulabilirsiniz sanırım

Tahsin Kundes 9 ay

Turksatta yoksa ne yapsın ?

Mehmet Bilgişli 9 ay

Onun icin birsey gerekmiyorki normal televizyon anteni kullanılıyo yani televizyon ceken heryerde olur

Tahsin Kundes 9 ay

Yoo öyle bir şey yok

Mehmet Bilgişli 9 ay

Kablonet

Ercan Kartallar
E

Bulunduğunuz ilin Türk telekom ofisine gidin (bayi değil). Orda dilekçe dolduruyorsunuz ve 1 yıl içinde çözümleniyor. Bekleyemem diyorsanız uydudan bağlanan internetler var onları araştırın 

Mehmet kılıç