Kimlikte doğduğum yer farklı gözüküyor, sorun olur mu?

Arkadaşlar merhaba avukat arkadaşlar varsa yardımlarını bekliyorum benim doğum yerim doğum belgeme göre tekirdağ çorlu ama alakasız bi yerde doğduğum için babannem izmir olarak işletmiş ileride basıma iş açar mı bu durum

Ezgi Elbeyi
E
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
22
22 CEVAP

Bişey olmaz doğum belgeni kim nerden bulacak

Burak Akben
B

yarın bir gün elin oğlu izmir kızı buldum diye istemeye gelecek babane arkadan aslında o çorlulu dicek damat şok.

Fatih İskenderoğlu
F

Ortamlarda izmirliyim deme yeter

Çağdaş Arıca
Ç

İzmire hiç gittin mi bari ?

Kaan Kara
K

Izmirde büyüdüm zaten 1 günlükken götürmüşler

Ezgi Elbeyi 8 ay

He o zaman İzmirliyim diyebilirsin.

Kaan Kara 8 ay

Çok yerinde

Bunyamin Baktemur 8 ay

Hiçbir problem olmaz nüfus kaydı geçerlidir

Sevgican Akabik
S

İzmirliligin hayirli olsun. Bir sey olmaz. Kime ne dogum belgesinden.

Aykut Altigoz
A

Yatari var bunun 3 yil 4 ay

Kürşat Kayaustu
K

Hapis cezası var bunun ya

Oğuzhan Dedeci
O

İdari ve adli para cezası.

Bunyamin Baktemur
B

Babane vizyon sahibiymis

Ahmet Gülsar
A

başına. Bir iş gelmez inşallah dua edecem sana

Duran Beggi
D

Benimde aynı doğum yeri çorlu alakasız yerde doğmuşum babam izmire yerleşime doğum yerini izmir yazdirmis ama kütük tekirdağ da ailemin bu zamana kadar sorun yasamadim

Ilyas Birşen
I

Bende hatay doğumluyum ama kimliğim ağrı diye geçiyor ona bakarsan 22 yaşındayım hiç bir sıkıntı yaşamadım

Turan İstemi
T

Şimdilik bi sorun olmaz ama evlenirsen nikah işlemleri sırasında problem olabiliyor

Hüseyin Yag
H

com-u79ztm3wrivadcvtw0e2.jpg

Paşa Besimoğlu
P

Nerelisin diyene Türkiye'liyim de geç

Kubilay Zühre
K

Ben de çorluluyum hem de avukatım. Sağlık mahallesinde doğmuşsan iş açmaz ama muhittin mahallesine güvenmiyorum. Kore mahallesinde doğduysan kesin açar.

Yunus Dursun
Y

Ne alaka yav ben bir bağ kuramadim şimdi bu kiz sağlık mahallesinde doğruysa zaten artık corlulu değil ergeneli olur sağlık mahallesi ergeneye bağlı

Arif Tekstil 8 ay

Dalga geçiyorum yahu ciddiye mi aldın

Yunus Dursun 8 ay

Yunus avukatım dediğin de seni ciddiye alan aklıma tükureyim avukatin şakası da pis oluyormuş senin durusman falan yok mı gitsene sen burdan

Arif Tekstil 8 ay

Hayır isin içinde espiri olduğunu anladım ama espiri ile karisik bir bildiğin var sanıyordum

Arif Tekstil 8 ay

Ahaha Tamam ciddi cevap vercem. Resmi belge düzenlenmesinde yalan beyan diye bir suç var. Babannesi tarafından o suç oluşur ama suçun takibi yapılabilecek süre geçmiş olması lazım. Yoksa kızın başına gelecek bir şey yok. Nüfus tashihi davası ile düzeltilir.

Yunus Dursun 8 ay

Çekirdeğe çiğdem, domatese domat, salatalığa salata, çikolatalı ekmeğe bomba, yağlı çöreğe boyoz, sosisli sandviçe kumru demezsen büyük sıkıntı çıkar.
Her halta alternatif bir isim bulup dayatmalısın.
Yoksa olmaz.

Erkan Demirat
E

İzmir. Kumrusu domates peynir ve biberdir

Cenkay Butun 8 ay

Ne kadar çok corluluymusuz bu arada bende aslında 1986 doğumluyum fakat 1987 olarak resmiyette kayıtliyim ve bu güne kadar herhangi bir sorun teşkil etmedi. Resmi makamlar kimlikte yazan ne ise onu kabul eder. Ha sen illa ben ispatlayip degistirecegim dersen o başka. Ama bunu genelde yapan kişiler avrupa ülkelerinde doğduğu halde kimlikte tr doğumlu görünenler. Çifte vatandaşlık hakki için düzeltme yapıyorlar diye biliyorum.

Arif Tekstil
A

Alakasız yer neresi acaba? Yol kenarı ya da ırmak başında falan mı çok merak ettim şimdi

Yasin Gülmen
Y

Benim doğum belgem bile yok nereden alıyoruz acaba

Yasin Gülmen
Y

Ben kahramankazanli oldum 1 gecede ben napayım...

M Emre Özcanlı
M