Affedilmeyecek günahlar

BAGISLANMAYACAK BIR GÜNAH YAZIN! Bakalim...

com-f44uox7h4r4aec7myw3x.jpg
M
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
38
38 CEVAP

Yalan

A

Çok sıradan. Daha sıra dışı bir günah

Murat Tecimen 2 yıl

Sıradan Fakat Berbat Sonuçlar Oluşturup Tüm Dengeleri Bozabilme Gücüne Sahip, Söyleyeni De Söylenileni De Berbat Bir Durumu Düşürebilen, Etkili Ve Kesinlikle Büyük Cezaları Olması Gereken Bir Günah. Bence.

Alexis Lord 2 yıl

Bağışlanabilir ama sen daha ince ve derin düşün BAGISLANMAYACAK bir şey olsun

Murat Tecimen 2 yıl

Benim İçin Bağışlanılamaz. Bağışlayamayacağım Başka Bir Şey De Annemi, Babamı Üzen Herkes Ve Her Şey.

Alexis Lord 2 yıl

Sizin İçin Bağışlanılamaz Olan Nedir? Ne Düşünüyorsunuz?

Alexis Lord 2 yıl

Hayir bağışlanır 50lira kan parası dava biter

M

Verili olan günahlar degil verili olmayan şeyler düşünün ki yeni bir günah yaratalım

M

İftira..

T

Bilimi ve bilim adamıni öldürmek

Z

Bana göre

Znnbe Yatğın 2 yıl

İnsanogulu once kendisiyle barismali varise gunahi kendine yapilmasi istemedigi yanlisi baskasina yapiyorsa eyer vijdan muhasebesi yapmali her yanlis bir tercubedir cunku ders almali

G

Günah istiyorum BAGISLANMAYACAK olsun. Isleyip cehhenemi garantileyeceğim...

Murat Tecimen 2 yıl

Bebek oldurmek

T

Çok öldürüldü hepsi de bağışlandı muhammed şimdi cennette

Murat Tecimen 2 yıl

Sen bagislandığını nerden bildiğini söyle bende sana bir günah söyleyeyim.

Zuhal Tozcu 2 yıl

Bence bir cana kiymak.

I

Emin ol öyle bir şey olsa bu kadar insan öldürülmezdi sadece 2. Dünya savasinda 27 milyon sovyet askeri öldü. Yanı bu cevap degil

Murat Tecimen 2 yıl

Tecavuz

E

Tecavüze uğrayan tecavuzcusuyle evleniyor be

Murat Tecimen 2 yıl

Kaldiki evlilik ilişkisi tecavüz iliskisidir

Murat Tecimen 2 yıl

Bu olayin gunahini temizlemez sadece bos beyinlerin yıkanışı bence asla affi olmamali

Esma Ertün 2 yıl

Ne alaka evlilik tecavuz

Esma Ertün 2 yıl

Ama oluyor işte ne yapayim. Bana BAGISLANMAYACAK bir şeyler söyle

Murat Tecimen 2 yıl

Bencillik yapmak

R

Herkes bencil

Murat Tecimen 2 yıl

Kadin saticilari

H

Kendi kendini satan da war

Murat Tecimen 2 yıl

Onlar beni ilgilendirmez ben zorla pazarlananlardan bahsediyorum

Handan Altindağ 2 yıl

Insan denen aşağılık varlık her şeye alışıyor. Dostoyevski

Murat Tecimen 2 yıl

Günah diye birşey yok. Toplum kendi günahlarını kendi yaratır...

T

E hadi yarat bir tane zaman

Murat Tecimen 2 yıl

Sana ihtiyacı olan insanlara bile bile zaman ayırmamak

K

Kul hakkı + Zina

S

Verilen akli kullanmamak

G

Bir çocuğun dünyaya gelmesine neden olup, onu terketmek.

M

tanrının varlığına inanmak

A

Kul hakkı ve tecavüz.

I

Çocuk tecavüzü.

B

Birisi zina demiş yahu size ne kim kiminle ne yapiyosa yapsin kimse kimsenin cinsel hayatina karisamaz.
Bi de yalan diyenler cok merak ediyorum hayatınızda bi kez olsun yalan soylemediniz mi kendinizi veya baskasini korumak icin mutlaka soylemissinizdir. beyaz yalanlar herkesin hayatinda vardir. Aksini soyleyene inanmam.

E

Evt yalani gunahtan sayamayabiliriz. Fakat zina en buyuk gunahlardan biridir. Ve bizi ilgilendirmez diye birsey yoktur. Yarin sana yapilirsa hadi bakalim! Senin umrunda oluyo mu olmuyo mu?

Suna Atabek 2 yıl

Bunun cinsel hayat ile alakasi yoktur. Zinanin ne manaya geldigini biliyorsunuzdur umarim.

Suna Atabek 2 yıl

He pardon Suna Atabek once imam nikahi kıyıp sonra istedigin kadar şey yapabilir sonra 3 kere boş ol denilip bosaniliyodu dimi

Emine Kaçan 2 yıl

Sanırım ayni dili konusmuyoruz. Ne demek istedigimi anlamiyor sacma sapqn seylere bagliyosun konuyu. Dinde bosanmakta gunahtir. Gunahlari sayacak olursak ohoooo vay halimize.. Ben iki tanesini ele aldim. Emine Kaçan

Suna Atabek 2 yıl

Zina nedir Suna Atabek iki insanin cinsel hayatinin sizi neden bu kadar ilgilendirdigini sorabilir miyim zira beni ilgilendirmiyor da kim neb. K yiyosa yesin bundan kime ne herkesin kendi hayati.

Emine Kaçan 2 yıl

Hainlik iki yüzlülük.

E

Şirk

B

Yalandan seviyorum demek.

S

Cocuk sahibi olmak

M

Zina...

A

Okeyde kirmizi besli caldim...

C

Yüreğine ihanet

S

Arkadaşın birasını içtim

G

Yaşlanmış düşkün hale gelen anne babaya kötü davranmak, ilgilenmemek.

H

İftira

E

Çocuk tecavüzcüleri.. Sübyancılar

H

Kul hakkı

K

Kendinden vazgeçmek!!!

V

Duygularla oynamak

F

franz kafka milena ya mektupları ticari olarak görüyorum, öyle bir aşk yoktur, ve hiç k8msede o kadar çok sevilmeyi haketmez

M

Cok yanlis. Peki ahmed arifin leyla ya mektuplarini nasil görüyorsun

Murat Tecimen 2 yıl

sıcak iklimin insanlarında duygularda sıcak olur derim

Memet Kavuşdu 2 yıl

Hic iyi bir onerme degil. Askin iklimle ne ilgisi war

Murat Tecimen 2 yıl

tabikide yok biraz hazır cevap olsun dedim. Ama ben doğu kültürünün aşka bakışında samimiyet görürüm en azından sahiplenme duygusu geliskin

Memet Kavuşdu 2 yıl

Dogru sahiplenme dedigin sey ozgurlugu kisitlar mahkumiyet yaratir. Zaten kadin cinayetler8nin kaynagi da bu

Murat Tecimen 2 yıl

Yetim hakki yemek dul kadin hakki yemek...

A

Masum bir bebeğin veya küçük bir çocuğun vahşice tecavüze uğrayıp katledilmesi ... Bunun hiçbir şekilde affedilir birşeyi olamaz..

E

Kötü olan birçok şey bağışlanmamalı, fikrimce.

M