Gün içinde kılınan 5 vakit namazda kaç rekat farz vardır?

Yüzkişiye sorduk % 90cevabını aldık bilen yoruma

com-rjpfnsd63visixc6bft3.jpg
Muhammed Gapgarra
M
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
84
84 CEVAP

17

Göçer Otluoglu
G

17

Zeynep Köçeri
Z

Kilanlarin bilce cok basit soru kilmayanda bilir yani 17

Zülal Dönbek
Z

Sorak dedik hocam kılmayn bilmez dinin diregi namaz müminin Miraçı günde beş vakit

Muhammed Gapgarra 1 yıl

Bunun cevabıne

com-ii94y8a43ns3p408zfb9.jpg

Muhammed Gapgarra 1 yıl

17farz 3 vacip 20 sünnet

Kemal Çolakoğlu
K

Farzları dedik hocam

Muhammed Gapgarra 1 yıl

Mehmet Sirin bizde açıklama getirdik 17 farz ve gerisinin hükmü

Kemal Çolakoğlu 1 yıl

Tşkler hocam aynen öyle

Muhammed Gapgarra 1 yıl

2+4+4+3+4:17

Ferdi Gülen
F

17

Sevgi Gürün
S

17

Hazar Çamsarısı
H

17

Mümin Ülgüner
M

17

Neşya Çepik
N

D

Yunus Boy
Y

Denizli

Nevzat Avar
N

D

Munise Eminağaoğlu
M

17

Adem Çit
A

Kaç ?

Mehmet Coral
M

Ne bilem ben

Cem Sandikçi
C

2 rekat Sabah namazı farzı, 4 rekat Öğlen, 4 rekat İkindi, 3 rekat Aksam, 4 rekat ise Yatsı namazı farzıdır toplamda 17 rekat kardeşim.

Sefa Özenler 1 yıl

Teşekkür ederim kardeşim ama ilgilenmiyorum açıkçası

Cem Sandikçi 1 yıl

bilmemek ayıp değil kardeş öğrenmemek ayıp artık sende öğrendin.

Sefa Özenler 1 yıl

Eyvallah

Cem Sandikçi 1 yıl

saglıklı günler

Sefa Özenler 1 yıl

17

Ali Kavuşer
A

????

Elif Salam
E

D

Sefa Özenler
S

17

Hasan Ozar
H

Her şeyin branşına göre alım yapıyor lar hocam İslamda 'din adamı' diye bir sınıf yoktur. Her Müslüman, toplumun ıslahına memurdur. Bunun için önce yürek, sonra evler islam okulu olmalı.. Şükran

Muhammed Gapgarra
M

D

Muzeyyen Kacuru
M

Vay be gerçekten müslüman ülkede yaşıyormuşuz. Bunu bildiğimize göre cenneti garantiledik

Ezimcan Tahir
E

Cennet kolay degil cehennemde lüzumsuz değil

Muhammed Gapgarra
M

17

Kamuran Kader
K

D17 son kararım

Özlem Guvener
Ö

17

Cansu Gök
C

17 tabi ki

Fatmaa Balkaş
F

Bakalım yanlış cevap verecek olan var mı

Arslan Hadimoğlu
A

17

Hakan Dunya
H

d 17

Ilhan Buğdaci
I

17

Sercan Tufan
S

17

Yusuf Armutcuoglu
Y

17

Selcan Erülken
S

Kaddasallahu sirrahu La edri

Muhammed Gapgarra
M

Aynen öyle ehlen bik Her insan kendine yakışanı yapar.
Çünkü kalite asla tesadüf değildir...

Muhammed Gapgarra
M

17

Esra Canan
E

17

Emirhan Buketçiniz
E

17

OrhanAntika Kundakcı
O

Elhamdulilahla müslüman olunmaz Allahın emir ve yasaklarını yerine getirmek le müslüman olunur festekim keme umirtu

Muhammed Gapgarra
M

Aynen Müslümanlık dil ile tasdik kalpile ikrar yani yaşantımız kur anın emir ve yasaklarina göre olması lazım ismi müslüman hayatı islama aykırı zor ümmetin düştüğü hale bak

Muhammed Gapgarra
M

17

Arda Alçin
A

17

Talip Telci
T

Hayatın bana öğrettiğidir:
Asıl mesele sadece zayıfken adaleti gözetmek değildir. Aynı şekilde güçlünkeyden de ilkeli ve adil olabilmektir.

Muhammed Gapgarra
M

17

Eda Singil
E

40

Bahar Kizim
B

Gerçekten mi

Battal Yılmaz 1 yıl

Ciddimisin

Muhammed Gapgarra
M

Dalgınlıkla yazmışım 17 rekat farz

Bahar Kizim 1 yıl

Neyse olur böyle şeyler heyecan

Muhammed Gapgarra 1 yıl

Dalgınlıkla ve yorgunlukla soruyu doğru dürüst okumadan günde kaç rekat namaz var diye okuyarak 40 dedim sonra dikkatli okuyunca farklarını sorulduğunda anlayarak 17 dedim

Bahar Kizim 1 yıl

Sorun değil dalginlikla bazen insan ismini dahi unutur

Muhammed Gapgarra 1 yıl

17

Mona Tutug
M

17

Mustafa Murık
M

17 rekat farz var

Fatma Alkoç
F

17

GülBülent Aynn
G

Degil bak seferide sadece cemmu tahir ve takdim var yoksa hepsi aynı yani seferi ikişer rekkatkıla bilirsin yolun 80KMDEN FAZLA ise ikiser rekat kila bilirsin yadabaska bir ilden bir ilemisafirlikte bir haftaya kadar yinede kilabilirsin

Muhammed Gapgarra
M

90 km olacaktı

Zeynep Kartepe 1 yıl

80VE USTU

Muhammed Gapgarra 1 yıl

Sual: Seferilikte mesafe ne kadardır? CEVAP Üç günlük yola, süratli bir araç ile, mesela trenle daha az zamanda giden de seferi olur. (Mecelle şerhi) Keşfedilecek yeni bir vasıta ile, bir saniyede, bir anda Amerika’ya giden de seferi olur. Eskiden kerametle bir anda başka ülkelere giden evliya da seferi olarak namazlarını kılmıştır. Yine din kitaplarında deniyor ki: Bir yere giden iki yol olsa, biri kısa, öteki uzun olsa, uzun yol, 104 kilometreden fazla ise, bu uzun yoldan her vasıta ile [otobüsle, uçakla veya kerametle] giden seferi olur. Eskiden hızlı giden atlar da var idi. Ama dinimiz, atı değil deve yürüyüşünü esas almıştır. Mesela Fetava-i Hindiyye’de buyuruluyor ki: Bir kimse, üç günlük [104 km] mesafede bulunan bir yere, süratli koşan bir at ile iki günde veya daha az bir zamanda varmış olsa da, yine seferi olur, dört rekatlık namazlarını kısaltarak iki rekat olarak kılar. Cevhere kitabında da böyle bildirilmektedir. (On beşinci bab) İbni Âbidin hazretleri buyuruyor ki: Âlimlerin hepsi, seferiliği fersah denilen, bir saatte gidilen yolun uzunluğu ile bildirmiştir. Seferi olacak mesafeyi de 15, 18 ve 21 fersah olarak tespit etmişlerdir. Fetva 18 fersaha göre verilmiştir. (Redd-ül- Muhtar) Bir fersah 6 km civarındadır. Net olarak 5,8 kilometredir. Bu da yaklaşık 104 km ediyor. Maliki, Şafii ve Hanbeli mezheplerinde ise 80 kilometreden fazla giden seferi olur. (Mezahib-i Erbea)

Hakan Çeray 1 yıl

17 dir 17

Mehmet Bakirer
M

20

Muhammet Kumçur
M

17

Şehriban Hakan
Ş

17 farz

Naz Baykul
N

17 tabiki

Nurşen Gms
N

17

Ali Bung
A

Tmm 17 de 5 vakit kılan varmı

Mehmet Tüfenk
M

Niye kılan yok Allaha ve ahiret gününe inan günde beş vkit namazını kılar

Muhammed Gapgarra 1 yıl

17

Gülsüm Sayınhan
G

17

Nazmi Kenesarı
N

Daha millet 17 diyo benım soruma cvp yok

Mehmet Tüfenk
M

Bilmek önemli değil önemli olan bildiğini uygulamak

Mehmet Tüfenk
M

Önce okuyacak sın ondan sonra hayatında tatbik edeceksin ondan sonrada bildiğini insanlara söyleyecek sin

Muhammed Gapgarra
M

17

Osman Kutluad
O

Oo hocam yine islam propogandası başlamış?

Serdar Daphne
S

Bu propaganda değil hakikattır bu islamin ve dininin direği ve islamin şartından olan nemaz cennetin anahtarı nemaz namazın ise Abdestir

Muhammed Gapgarra
M

Ne güzel buyurmuş Efendimiz sallallahû aleyhi ve sellem: ”Sevdiğini ölçülü sev, belki bir gün düşmanın olabilir. Kızdığına da ölçülü kız, belki bir gün dostun olabilir.”

Muhammed Gapgarra
M

Rasul’um!) Sen, Rab’binin yoluna hikmet ve güzel öğütle çağır ve onlarla en güzel şekilde mücadele et. Rab’bin kendi yolundan sapanları en iyi bilendir veO, hidayete erenleri de çok iyi bilendir.

Muhammed Gapgarra
M

D 17 diye biliyorum

Özden Karaagac
Ö

s2+ö4+i4+a3+y4 =17

Mustafa AydinSıtmapınar
M

17

Zeynep Birkan
Z

Bu daha ıyı gunlerimiz

Mehmet Tüfenk
M

17

Sadettin Süneçli
S

Hepinize hayırlı cumalar cumamız mübarek ömrümüz bereketli olsun inşallah

Muhammed Gapgarra
M

17

Hakan Palalı
H

Arkadaslar cuma günü toplam kaç rekat

Hakan Palalı
H

Cuma günü içinde kilinan farz sayisi 17 olmaz

Hakan Palalı
H

17

Selçuk Tekman
S

17

Betül Diktepe
B

17

Fatma TunçDağhan
F

17

Seher Orgün
S

17

Serdar Mansur
S

D

Hayallerim Suğur
H

17

Sema Samanci
S