İşkur işsizlik maaşımı kesti

Arkadaslar dun ISKURdan mesaj geldiğini cevap vermezsem issizlik maaşımı keseceklerini söylemiştim. Yaptigim bir hatayi sizle paylasmak istiyorum. ISKURun sitesi uzerinden daveti reddettim. Iskur da bu sebepten oturu maasimi kesti. Normalde olmasi gereken subeye gidip hakli bir reddetme gerekcesi ile dilekce verip daveti reddetmek gerekiyormus. Ben ettim siz etmeyin. Yarin bir umut dilekce vericem ama sanmiyorum tekrar baglayacaklarini. Bu da boyle tatsiz bir anımdır.

com-mlwp1037lznljv7i5v7c.jpg
E
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
49
49 CEVAP

Tecrübe böyle kazanılıyor ..

S

Cok acı oldu bu tecrube

Ela Kovankaya 1 ay

İşsizlik böyle bişey işte sjdjsdgj geçmiş olsun

B

Tisikkirler sipirman

Ela Kovankaya 1 ay

Çok Gecmiş olsun canım

K

Teşekkür ederim canim benim

Ela Kovankaya 1 ay

Ya ben anlamadim nasil kesildi üc kurus para aliyom o da kesilmesin

S

Niteliklerine uygun iskur firma önermiş. Arkadaşta direk reddetmiş. Sen işsizsin zaten neye dayanaraktan işi reddediyor sun diyip maaşını kesmiş.

Ahmet Aküren 1 ay

Bana da msj atiliyor surekli onun gibi birsey mi?

Sevinç Akteke 1 ay

Niteliklerime uygun degil ya serefsizler bunu hep yapiyor. Kadina argon kaynakcisi isi onerirsen ne yapsin?

Ela Kovankaya 1 ay

Argon kaynagi nitelik. İsteyen bir istir. Kadinlar da pek ala calisabilir. (Kaynak: Kaynak Muhendisi)

Ümit Özgünaydın 1 ay

7 8 sene evvel çalıştığım firmada 4 tane kaynakçı abla vardı

Ahmet Aküren 1 ay

İskurda görevli arkadaş vardır belki seni yönlendirir bı paylaş bence..

S

Yarin ilk is kalkip gidicem

Ela Kovankaya 1 ay

Burda bilgisi olan vardır netten araştir

Sakıp Nisam 1 ay

Insallah bilgidi olan gorur de yazar

Ela Kovankaya 1 ay

Dün birisi vardi kesemezler olay çıkarırım falan diyordu umarım görür bunu

M

pelindi ya kimseninkini kesmesinler.

Ela Kovankaya 1 ay

Kesme konusuna birşey diyemem ama kişilere gerçekten uygun iş bulsalar bu sorunlari en aza indirgemiş olurlar

Mustafa Pratt 1 ay

Hazırda bekliolarmis kesmek için. Devletle ilgili birşey olduğunda ayaklarına gitmek lazım. Kimseyi dinlemeden

C

Aynen oyle. Sirf kesebilmek icin boyle abuk subuk is daveti gönderiyorlar.

Ela Kovankaya 1 ay

Banada 8 bin TL bilinmeyen borç çıkmıştı 15 sene öncesinden. İlk dilekçeyle 4 e düştü ikinciye 1200 e düştü mecburen odemistim. Önce oduon sonra istersen mahkemeye ver. Faiz islemesin die Kasa her zaman kazanır..

Cengiz Huff 1 ay

Yuh yani resmen soygun. Size de grcmis olsun

Ela Kovankaya 1 ay

İşkur haklı bence. Bu şekilde olmasa kime iş begendirebilirler. Hazır para geliyor

R

Kadina argon kaynakcisi isi gonderen iskur mu hakli? Bilip bilmeden sallamak en kolayi dimi?

Ela Kovankaya 1 ay

İstisna durumlar geneli bozmaz. Ela Kovankaya, maruzatini bildir bağlarlar tekrardan.

Resul Wagner 1 ay

Gorusmeye gitmeye teşvik etmezsen, keserler sonra da üzülen sen olursun. Devlete de hak ver.

Resul Wagner 1 ay

Yahu adam akilli makul isler oneriyorlar da biz mi gitmiyoruz? Kaynakci is glrusmesine mi gideyim?

Ela Kovankaya 1 ay

Kayıt bilgilerinde yanlış veri olduğu için, geliyor olabilir mi? Gorusmeye git elbette, ama öncelikle işkur a git. Durumu anlat, mesleğin nedir ?

Resul Wagner 1 ay

Ben maasi alirken ayrietten kurs a da kayit oldum yani is bulup cagirmalari icin kendi kurslarindan cikmam gerekiyodu o yuzden hic mesaj gondermediler gecmis olsun bu arada umarim dilekce ise yarar

M

Cok teşekkür ederim

Ela Kovankaya 1 ay

Ben sistemine kayıtlı değilim fakat bu kadar ciddi olduğunuda bilmiyordum. En azından bir uyarı vs yapılmalı direk kesilmemeli. Bağlarken kendiliğinden bağlanmıyor sonuçta 50 bin tane evrak istiyorlar. Keserkende bu kadar basit olmamalı

M

Baglarken dunya kadar kriteri proseduru var Zaten odenen primim. Yani benim hakkim. Babamin hayrina verdikleri bir para degil

Ela Kovankaya 1 ay

Olması gereken verilmediği için işsizlik fonunda 96 milyar tl birikti zaten. Umarım çözebilirsin ve hakkın olanı yeniden alabilirsin

Mustafa Çayaksu 1 ay

Cok teşekkür ederim

Ela Kovankaya 1 ay

Issizligin bu kadari deyip maasini iki katına çıkarmalari gerekiyordu. Hem issiz hem üsengeç gecmis olsun bu arada malesef iş kur hakli

Ş

Kardes o iskurun bagladigi maasin kaynagi ne biliyor musun? Sacma sapan yorumlar yapmayin zaten csnim sikkin

Ela Kovankaya 1 ay

Kaynağını bilmiyorum diye yorum yapamaz miyim. Tahminimce maaşın mantığı şudur issizim is ariyorum ama bulamiyorum. Hali hazirda sana bulunan iş ne diye gidip bakmamissin bile .

Şahin Hakverdi 1 ay

Valla ugrasamicam canim burnumda zaten bir de seninle

Ela Kovankaya 1 ay

Ugrasma benimle böyle bir talebim yok

Şahin Hakverdi 1 ay

Peki issizlik maasi almak icin iskur sartmi ?

F

Evet iş aradığını belirtmeden alamazsın bide sana bulunun iş görüşmelerine girmelisin ama anlaşmak zorunda değilsin

Burak Rahimov 1 ay

Eyvallah Burak kardeş bunu bildigim iyi oldu çünkü ocak ayinin sonunda işden cikip issizlik maasi almayi dusunuyordum Bilgi icin cok saol

Fatih Imrohoroğlu 1 ay

Ama belli şartları var kesintisiz 5-6 ay sigortanın yatirilmis olması 3 yilda da belli miktar sigortanın yatmış olması

Burak Rahimov 1 ay

3 yildir kesintisiz yatiyor o yönde bi sıkıntı yok peki ne kadar veriyorlar bilgin var mi? Prosedürü nedir ?

Fatih Imrohoroğlu 1 ay

O senin yatan primine göre felan degsiiyir

Burak Rahimov 1 ay

Ne zamandan beri var bu sistem? Ne kadar para veriliyor? Türkiye hakkında bilgi sahibi olmak amacıyla soruyorum sadece meraktan

C

İşsizlik ödeneği mı bayadir var valla

Burak Rahimov 1 ay

Evet var epeydir

Ela Kovankaya 1 ay

Keşke gidip yüksek miktar maas isteseydin o zmn devam ediyor

B

Ya keske gideydim ;(

Ela Kovankaya 1 ay

Şimdi hes de iş güvenliği yolu göründü

Burak Rahimov 1 ay

Geçmiş olsun ela.

M

Cok teşekkür ederim

Ela Kovankaya 1 ay

eyvallah dankethank !

O

hiç bir tepki vermiycektin, işkura falanda gitmene gerek yoktu. Tepki vermeyince görmedi (iletilmedi) diye kesmiyorlar gecen sene tecrübe ile sabit.

C

Ya o zaman da keseceklerini soyluyorlae ne yapacsgimi sasirdim

Ela Kovankaya 1 ay

hayır, görmemezlikten geldiğin zaman asla kesemiyorlar. Bir nevi sana tebliğ ediyorlar ama sen imzalamıyorsun gibi düşün. Bana bir sürü sms attılar, aradım kadını ben istanbulda değilim annem rahatsız dedüm, peki özürdilerim dedi daha da msj atmadılar

Caner Soto 1 ay

işkur müdürü ile gorusseniz belki sonuç verebilir

M

Bana gelen hiç bir mesajı sallamadım bu zamana kadar da hiç kesilmedi sisteme girip red vererek kaşınmışsınız galiba

I

Cevap vermeniz gerekiyo dediler ama

Ela Kovankaya 1 ay

Ela derler bize de dediler son 2 ay alacağım kaldı cevap vermemeye devam ediyorum sen yine bi git işkura pozisyonu yada firmayı beğenmediğine dahir bir şeyler söyle

Ismail Yurdugüzel 1 ay

Evet yarin gidicem insallah baglarlar

Ela Kovankaya 1 ay

Benim daha 4 ayim var

Ela Kovankaya 1 ay

hadi beee, bak şimdi olmadı evlat acısı

E

Aynen cok uzgunum

Ela Kovankaya 1 ay

Yeni bi is ara

Emre Özdicle 1 ay

Yaaa çok kötü olmuş ama ben sana söylemiştim keşke gidip görüşseydin işkurla anlatsaydın durumu

M

Aynen akilsiz basin cezasini ayaklar cekiyor. Yarin pasa pasa gidicem

Ela Kovankaya 1 ay

Ela Kovankaya hem ayaklar hem cepler çekicek gibi sonucu merak ediyorum blki düzeltebilirler

Mehmet Çambel 1 ay

Insallah duzeltirler. Haber veririm mutlaka sonucu

Ela Kovankaya 1 ay

Belki de ben işsizlik maaşımla dinlenmek istiyorum kardeşim anama babama yardım edicem, köyüme gidicem, hastam var, tatilim geldi. Her ay bana sormadan kesilen ücreti bana yatırmamak için sistem geliştirmişler. Devlet kafasında bakarsan işkur haklı ama bireysel olarak insani durum değerlendirmeli.

U

Aynen benim hakkim o para. Catir catir kesiyorlar calisirken primlerini

Ela Kovankaya 1 ay

Ela işte matematiksel yaklaşımlar maalesef. İşin olsa sorun işsiz olsan sorun. Ama tekrar başvuru yapmanı belki tekrar maaşının bağlanmasını temenni ederim

Uğur Konan 1 ay

Cok teşekkür ederim

Ela Kovankaya 1 ay

Sadece sizden değil bütün calışanlardan kesilen para havuzda toplanıp hak kazanan o havuzdan kullanılıyo.

Kemal Arap 1 ay

O yüzden keyfi yatış a izin vermiyor işkur.

Kemal Arap 1 ay

Çok geçmiş olsun. Aynı durum arkadaşımın başına geldi geçenlerde. Haberimiz olsaydı muhakkak uyarırdım. Hiç acımıyorlar ne yazık ki..

C

Cok teşekkür ederim post acmistim dun. Sonra elim durmadi reddettim iste

Ela Kovankaya 1 ay

Sağlık olsun.. Olan olmuş artık

Can Gümüştaş 1 ay

Geçmiş olsun bu ülkede herşey zor

S

Cok teşekkür ederim hakkin ola parayi verirken canını sokuyorlar

Ela Kovankaya 1 ay

Başın sağolsun canım..

U

Dostlar sagolsun canim beenim

Ela Kovankaya 1 ay

İşkur'da artık yolunu bulmuş, zaten hakettiğin parayı sana vermek yerine kesiyor.

O

Maalesef ayni dedigin gibi

Ela Kovankaya 1 ay

Ela Aradığın iş kısmına maaşı yüksek yazınca bir iş daveti gönderemiyorlar sanırım bana sadece 1 tane gelmişti.

Oğuz Küççük 1 ay

Deneyeyim bakalim

Ela Kovankaya 1 ay

Bu paylaşım aynı olanlar hata yapmaz tşk ler bir an önce sorunu çözersin inşallah

M

Cok teşekkür ederim insallah

Ela Kovankaya 1 ay

Gitti paracıklar zaaxd

I

Ama ben uzuldum

Ela Kovankaya 1 ay

IKcı olarak söyle geri bildirimlerde bulunabilirim: İşkur sitesindeki profilinizi asla tam doldurmayın, ancak son iş yerine ait bilgileriniz tam olsun. Maaş bilgisini yüksek girmek "evrakta sahtecilik" olarak algılanır, asla tenezzün etmeyin. Çünkü ne kadar maaş aldığınız sgk kayıtlarında var (burdan da elden maaş almanın ne kadar büyük bir hata olduğunu anlayabilirsiniz)... Son iş yerine uygun olmayan bir iş yada mesafe olarak uzak bir yer öneremezler, önerdiklerinizde haklı reddetme yapabiliyorsunuz(ki yapmazlar)... İşkur size kurs önerilerinde bulunduysa %100 kabul edip gitmek zorundasınız (mantık iş/meslek/beceri kazandırma)... İşkur size 3 kere iş görüşmesini reddetme hakkı verir, sonra da harcırahınızı keser! Kafanıza birşey takıldığında mutlaka gidip bağlı bulunduğunuz iş danışmanıyla görüşün... "Ya ben firmayı araştırdım çok içime sinmedi yapsanıza bir güzellik bana" dediğinizde bile destek olurlar. Ama kafanıza göre ben reddettim gitmiyorum falan demeyin gözünüzü seveyim, sonra direk "başına buyruk" olarak algılanıp tak diye kesiyorlar ödeneği...

K

Cok teşekkür ederim aynen oyle yaptilar bana da. Peki sizce tekrar baglarlar mi? Bir umut var mi?

Ela Kovankaya 1 ay

bi gidip konuş bacım, hatta direk aptal yat! "ben yeni bir iş görüşmesi yaptım orası çok içime sindi, orası olacak gibi o yüzden reddettim, bileydim en azından görüşmeye giderdim" bi el atıverin falan diye mahcubiyet ve ihtyac belirt... Ya bak gerçekten kafa insanlar, öyle keselim beter olsun köpekler falan diye düşünmezler... Git ve konuş... Hayırlı güzel haberlerini de getir

Kağan Dülgar 1 ay

Çok teşekkür ederim ya cok iyi geldi valla. Yarin tum poncikligimle anlaticam

Ela Kovankaya 1 ay

küfür edicem olmicak şimdi allahın belaları

P

Aynen ben sabahtan beri ediyorum

Ela Kovankaya 1 ay

5 aydir alıyorum maaş bir iş teklifi bile gelmedi senlede amma ilgilenmisler

V

Aynen banada hiç ulaşmadılar

Oğuz Küççük 1 ay

Maas aliyor olsan ugrairlardi

Ela Kovankaya 1 ay

aliyorum işte 5 aydir

Volkan Monroe 1 ay

O zaman dertleri benle

Ela Kovankaya 1 ay

Kesinlikle senle ugrasiyorlar ben işkuru bu kadar ilgili bilmezdim bana yokmuşum gibi davraniyor:)

Volkan Monroe 1 ay

Hc anlamadim valla

B

Hem issiz hem maassiz kaldim. Isin ozu

Ela Kovankaya 1 ay

Anladm beni eklemedigin icin uzulmedim acikcasi shshsh

Burak Kamal 1 ay

sen beni mi ekledin

Ela Kovankaya 1 ay

Eklemistim geri aldim hih! )

Burak Kamal 1 ay

Bağlanır endiselenme

E

Ay insallah ya

Ela Kovankaya 1 ay

Geçmiş olsun daha baglamazlar maaş zaten bulduklari işler hep ağır oluyor genelde

Ö

Ay insallah baglarlar

Ela Kovankaya 1 ay

Yeniden gidip başvuru yap konuş şube müdürü ile işallah yeniden alırsın gönderdikleri is bana uymadi de bir imzaya bakıyor is

Özgür Sevcan 1 ay

Insaallah yarin deneyecegim. Cok teşekkür ederim

Ela Kovankaya 1 ay

Rica ederim iyi akşamlar

Özgür Sevcan 1 ay

Sana bulamayacakları bir iş pozisyonu ile ilgili is istyorum deseydin keske ben barboyluk dedim 1 senedir ne arayan ne soran var

K

Jokeylik yapmak istiyorum mu desem acaba

Ela Kovankaya 1 ay

Ola bilir at yarışı senden sorulur artık

Kazim Yağlıoğlu 29 gün

§ İŞKUR tarafından teklif edilen mesleklerine uygun ve son çalıştıkları işin ücret ve çalışma koşullarına yakın ve ikamet edilen yerin belediye mücavir alanı sınırları içinde bir işi haklı bir nedene dayanmaksızın reddedenlerin ödenekleri tekrar başlatılmamak üzere kesilmektedir.

E

Arkadaşlar boyle birsey buldum isime yarar mi sizce?

E

Maaşları ayın kaçında yatırıyorlar? Bilginiz var mı ?

N

Ayın son günü

Sevinç Akteke 29 gün

Basinda yatiriyorlar. 1i ile 6si arasiydi sanırım

E

Noldu son durum ne konuştun mu ?

M

Gitsek simdi basvursak alabilirmiyiz acaba

Ö

Dilekce vericem merkez subedeyw vermem gerekiyormus. Simdi gidiyorum

E

hiç çalışmamış biri işsizlik maaşı alabiliyor mu

E

Alamıyor ekim hanım. Almak için belli kriterleri karşılamanız gerekiyor iyi forumlar

Batuhan Sabine 29 gün

Batuhan Sabine hey allahım işsiz olmanın bile kritere bağlandığı cinim ilki.

Ekim Camlibel 29 gün

Issizlik priminizin yatması gerektiginden daha once calismaniz gerekiyor

Ela Kovankaya 29 gün

Hemende ülkeye laf bide başka ülkelere bak bakalım onlarda nasilmis.

Mahmut Biçen 29 gün

Mahmut Biçen bi bakiyim o zaman

Ekim Camlibel 29 gün

Dilekcende haklı bi sebep gösterirsen geri dönüş sağlanabilir belki

S

Yazicam simdi insallah kabul ederler

Ela Kovankaya 29 gün

Dilekçeyi alan kişi ile güzel sohbet kur bide bu işin peşini birakmicam bakanlığada gitmeyi düşünüyorum gibi şeyler belki etkili olabilir bilgin olsun

Saygın Carlisle 29 gün

Bugun beni delirttiler. Bildiğiniz kafayi yedim arkadaslar.

E

Bu işlerde hattı geçen büyük bir tanıdık yoksa zor iş ..

Sakıp Nisam 29 gün

Iskura dilekce vermek icin gittim. Bir evrak verdiler. Is daveti gimderen firmaya verecekmisim. Onlar da ise alinmaya uygun degildir yazip kase imza yapıp verecekmis. Ben de onu alip iskura verecekmisim. Tekrar maasim baglanacakmis. Serefiz is yeri biz imzalamayiz diue sorun cikariyor

E

Bu konuda profesyonel biriyim bak işkur da seni hangi işe yönlendirmede işi yokuşa sür resmi olarak ya kabul etmeyecek senden sorumlu memur var iskurda onun yanına git imza atmadiklarini anlat ve firmayı arat

S

Arattim yaptım adam iki saat dil döktü. İmzalamam da imzalanam diyorlar

Ela Kovankaya 29 gün

Yasal işleme girer bunun yaptığı..

Sakıp Nisam 29 gün

Yarin tekrar gidicem artik

Ela Kovankaya 29 gün

E-devlet e gir BİMER e yaz şikayetini yazıya dök

Sakıp Nisam 29 gün

Aynen insallah gerek kalmaz da

Ela Kovankaya 28 gün

sakıp bey haklı ela.... Direk mağduru oyna, işkur danışmanına oyna, çünkü o danışmanlar "imzalıyorsunuz kardeşim" dedi mi, imzalamak zorundalar! Ha gayret güzel olacak....

K

eğer teklif gelirse hiç reddetme bırak öyle kalsın, ara işkurdaki temsilcini bana teklif geldi fakat reddedemiyorum maaşım kesileceği için de, neden reddediyorsun diye soruyorlar benim meslek dalımda değil falan diyorsun sonra sistemden iptal ediyor. Bizzat bir kaç kez yaptım artık temsilciyle ahbap olduk hiç kesinti yaşamadım.

S