Abi, diğer kitaplarında hiç alegorik betimlemelere girmeden Tanrı'yı saf dışı bırakıyor. Şimdi anlaşamadığımız konu şu: Abi, sen, Teizm sınıfına dindar olsun olmasın herkesi koyuyorsun. Dönemin konjonktürel yapısını ele almıyorsun. Bundan dolayı iman dairesini gözeterek çözümleme yapıyorsun diyorum. Bugün Platon yaşasaydı, Platon'da senin düşüncene göre "teist" kafir olarak atfedilecekti, tekfir edilecekti. Benim teizm sınıfına soktuğum düşünürler, kutsal kitapları ile görüşleri paralel giden isimlerdir. Kliseye hizmet etmiş ya da sinagog'a hizmet etmiş kişiler.
Abi, diğer kitaplarında hiç alegorik betimlemelere girmeden Tanrı'yı saf dışı bırakıyor. Şimdi anlaşamadığımız konu şu: Abi, sen, Teizm sınıfına dindar olsun olmasın herkesi koyuyorsun.
Dönemin konjonktürel yapısını ele almıyorsun. Bundan dolayı iman dairesini gözeterek çözümleme yapıyorsun diyorum.
Bugün Platon yaşasaydı, Platon'da senin düşüncene göre "teist" kafir olarak atfedilecekti, tekfir edilecekti.
Benim teizm sınıfına soktuğum düşünürler, kutsal kitapları ile görüşleri paralel giden isimlerdir. Kliseye hizmet etmiş ya da sinagog'a hizmet etmiş kişiler.