Darwinizm nedir?

Darwinizm nedir?
H
0 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
101
101 CEVAP

Mantıksız birşey söylemiyor

F

Mantıksal yönü nedir mesala ?

H

Şimdi şöyle düşünün belki çok ilgili değil ama sadece örnek olsun, tarihte Türklerin Çin dolaylından Anadolu'ya göç ettikleri bilinir. Şimdi kaç tane Çinliye benzeyen Türk bulabilirsin?

Fellowved Çiracioğlu 2 yıl

Türklerin türkiye de ki nüfusu % 3 civarıdır. Azerbaycanda bu oran %10 gibidir yakında bu konuda bir çalışmam var.

Hrant Özütok 2 yıl

Tabi bunu bilmiyorum, bilimsel bir veriniz varsa buna birşey diyemem. Yalnız Türkiye de yüzde üçlük çinliye benzeyende bulunmaz

Fellowved Çiracioğlu 2 yıl

Nedeni ara form olarak devam ediyor olmaları

Hrant Özütok 2 yıl

Ara form derken?

Fellowved Çiracioğlu 2 yıl

İnanmadığım, inanamayacağım biri

U

Peki sence gerçekte olan şey neydi.? Yani karadaki hayatı oluşturan şey nedir

H

Ben Allahın ademoğlunu yeryüzünde yarattığını, topluluklar halinde milletlere ayırdığını düşünüyorum. Hz ademi de ademler (insanlar) arasında halife atadı.

Benim ayetten çıkardığım bu. Yok bilmem kaç milyar yılda o buna evrildi vs.. Bana mantıklı gelmiyor.

U

Darwinizm köleliği meşrulaştırmak amacıyla kullanıldığı unutmassak iyi olur

A

Bilimsel bir cevabı olan yokmu ?

H

O kadar konuşuldu ki bu konu. Aylarca hemde. Herkes azıcık sıkıldı bu konudan. Zamanla tekrar açılır

U

Abi tamam çirkinim. Kabul ettim ben bunu. Ama maymundan gelmek nedir nan

Y

Darwinizm bir inanıs degil teoridir, canlı yaşamın genetik işleyisini ele alan evrenin döngüsel yaşamını, değisikliklerini ıspatıyla anlatan sürecleri ele alır ve doğrudur ıspatları açık. Buna en son görduğum bariz örnek fillerin dişler yüzünden avlanilmasından dolayı dişsiz dogmaya baslamalaridir. Dogal secilim yasaları aşikar.

C

Karasal yaşamın sebebi okyanuslar değildir

Hrant Özütok 2 yıl

Bunun nedeni yağmurdur

Hrant Özütok 2 yıl

Ara formların bulunmama nedeni nedir sizce ?

Hrant Özütok 2 yıl

Darwinin hayali ve hatalı anlatımını ele alan bir bilimsel çalışmam var yakında paylaşacağım

Hrant Özütok 2 yıl

Fikret Oruk Bey bulunmamış olması bulunmayacağını göstermez ki, teoriler gelişmeye devam ediyor değişiyor. Yani Darwin in bulduğu teorılerin üstüne Mendel eklemeler yapmış ve birçok biyolog hala çalışmaya devam ediyor. Mesela beynin evrimsel gelişiminde hala emeklendiğini düşünüyorum. Eğer ki evrim teorisi yanlış olsa ilerleyip geliştirmeleri mümkün olmazdı. Bitirdik bulduk diyerek durmadılar, üzerine moleküler biyoloji, kalıtım, soya çekim gibi daha bir çok konuda uzmanlaşma ve ilerlemeler devam ediyor. İlerleyen süreçlerde ara formla ilgili teoriler de oluşacaktır, bilimde son yok her zaman ilerler, yanılabilirliği üzerine durulur. Şaunda evrim konusunu Richard Dawkins daha gelişmiş bir şekilde ele alıyor. Bir de onun kitaplarına bakmanızı öneririm. Özellikle gen bencildir kitabına.

Caglayan Ödek 2 yıl

Kim demis ara gecis formu bulunmadi diye
tabiki bulundu buyrun
böyle bir sey bekliyordunuz ya verelim hemen

com-8sj4r4m29iwx2cj4cujk.jpg

C

cok kötu bozdu bunlari bu videoda
ulan fosil ceptemi tasinir diye basda bir cikisi vardi
muhtesem

C

izle izle, Gülmekden yikilacaksin, evrimciler disarda olsalar döverdi bu iki lavugu

C

Bunlar adanan oktarin avukatlari

C

Sercan biraz sonra atsam kardes you tube da bulurumda tam disari cikiyorum kizimi gezdircem simdik

C

Bedava dağitilan o evrim kitabi neydi yahu

C

Yaratilis atlasi--->evrim atlasinin 1e 1 kopyasidir

C

Darwin 1809- 1882 doğum ölüm tarihidir
Evrim kuramını başlatan bilimcidir bir aforizması ve kitapları vardır
Darwinizm ondan gelir ilk ortak atamız olan homo sapiens üzerinde araştırmaları olmuştur

N

Türlerin kökeni olan kitabını okumalısınız 1838 doğal seçilim fikrinide ortaya atmıştır ateizmin babası darwin deil hoyle dur.

N

Bana göre darwin ateizm babası olamaz hoyle yani ama darwininde baya katkısı olmuştur

N

Ateistlerden bahsedersek çok gerilerde farkli alanlarda farkli bilim adamları var. Bakmak lazim

C

Grupta bir video paylaştım izleyin lutfen

H

O zamanki kısıtlı araçlarla ortaya koyduğu doğru şeyler olsa da dayanak ve sonuclari yanlış olan bir teoremin kutsallastirilmasidir.
...
Bir arkadaş ta değişen türlere örnek olarak "filler dişleri yüzünden avlandiklari için artık filler dişsiz doguyorlar" diye çok bilimsel bir gerekçe, delil icat etmiş! Komik desem kırılır, trajikomik desem belki düşünür de mantıksız olduğunu görebilir.
...
Ara form falan da boşuna aranmasın çünkü hiç olmadı, olması da mümkün değildir.

A

Ateistler den bahsedebilecek, ataizmi savunabilicek birileri var mı cidden!

A

Adnan Beyazıd bey neden kırılayım belki de yanlış düşunuyorumdur, onlarca farkli türe ayrılan kedi türleri var, başkalaşim var metamorfoz var evrim yanlış bir teoriyse eğer bu dediklerim ne sekilde oluyor sizce? Ateistler elbette var. Biraz once merak edip baktım en eski Yunanistanda metaryelizmden bahsediyor.

C

Dişleri sökülüyor diye filler nasıl dişsiz dogabiliyor, öncelikle bunu iddia eden bir makale, döküman gibi bir şey varsa onu incelemek isterim.
...
Kedi türleri olmasi, bir kediden zamanla farklı cografyalara gore farklı kedilerin oluşmasını göstermez.
...
Ateist yok demedim, elbette çok eskiden vardır. Ateizmi savunabilicek varmı dedim, var mi peki!
Selam.

A

Soya cekim, kalıtım genetik değişiklikler, dönüşümler görülmüyor mu. Birileri din sektörüne Darwin taş koydu diye kutsal sansa da ne ilk kesfeden Darwindir nede Darwinle sınırli kalmıştır. Darwinizm diye birsey yok. Konu evrim teorisi ve gerçekliği, tıpta uygulanan moleküler biyoloji ve kalıtım yöntemleriyle milyonlarca kez ıspatlanmaya devam etmektedir, ornegin kan uyuşmazlığından doğan engelli çocuklar, yada akraba evliliğinden doğan spastik çocuklar ortak atalardan ayni soya cekimden kaynaklanmaktadir. Fakat bunu eger ki evrim ve biyoloji bu kadar ilerlemese, kalitim kavrami bulunmasa yaradan böyle yazmış sanacaktik yanlış mıyım Adnan bey? Yani evrim bunlara müsaade etmeyen doğa kanunlarını ortaya koyduğu için mi yanlış buluyorsunuz?

C

Ben savunuyorum. Bir yorumun altında paylaşmıştım. Dunyada Hristiyanlıktan sonra en yaygın inanç inançsizlik. Yani dünyanın 1.7 milyarlïk kesimi istatiklere gore bu sekilde yaşıyor. Muslumanlardan da fazla. Dişleri sökülen filler bu tecrübeyi ister istemez genlerine yanlış donanım ve hayatta kalmayı engelleyen düzenek olarak aktariyor, bilinçli olan birşey değil, bu nedenle fil farklı donanima yöneliyor, tıpkı eskiden kaplanların 2 dişi dışardayken şuanki haline dönüşmesi gibi. Yani ıspat dolu. Gizli değil ki herşey apaçık ortada zaten. Evrim yoksa canlıları yukardan hediye paketleriyle yeryüzüne mi bırakıyorlar, anne babalarimiz yok mu onlarin genleriyle hayatta değilmiyiz, yaşamla edindiğimiz tecrübelere gore hastaliklar bile farklilaşmiyor mu?

C

Darwin i yanlış iddialarına rağmen taktir eden biriyim. Benim şahıslarla yada icatlar la ilgili baştan reddim, kötü düşüncem yoktur.
Evrim teorisini Darwinizme dönüştürenler yokmudur, vardır. Dolayısıyla Darwinizm de vardır. Şimdi bunun üzerinde polemik yapmaya gerek yok. Ben kısa bir not düşmek istiyor ve bir soru sormak isiyorum. Sonra gerekirse sorularım olabilir.
...
Evrim teorisi hala teoridir değil mi! Ama ne yazık ki bunu anlamayan yada anlasa da hoşuna gittiği için teorileri bilimsel kesin sonuçlar gibi kabul edenler vardır. Bunun sosyo psişik nedenlerini de ele almak istemiyorum. İlgilileri kendisi düşünsünler.
...
Yukarıda kan uyuşmazlığı ve akraba olanlarin evliliklerinden doğan çocukların ortak aradan geldiğine kanıt olduğunu neye göre söyledin?
Eger başka birilerinin buluşu ise seni kurtarır, sadece inanma bakımından tanlis yapar ama bu şahsi iddia ise o zaman tekrar fakat iyi düşünerek aynı şeyi yine iddia edip edemeyeceğini soylermisin? Cevabını göre bir sorum daha olabilecek cunku!

A

Kaplanların da dişleri bir yerlere takıldığı için mi genlerine dişlerini içeri cekmelerini aktarmislar yoksa?

A


zip zip baliklari deyip birakiyorum abi

C

Ben de çamur zip zip ına sarılın diyecektim ama bir talihli bahseder nasıl olsa deyip vazgeçtim ki o sen oldun cem, Tebrikler.
...
Yukarıda, Caglayan Ödek hanımın bir iddiası üzerine soru sordum, sen de aynı iddia sa bulunabilirmisin?

A

hangisi ab fillermi?

C

zip zip baliklarini ilk ben sana vermistim yan not olarak bunuda alalim abi, denizden karaya gecise örnek istemistin verincede begenmemistin
hatirlatirim

C

Zip zip ve sudan karaya bir resim konusunu hatırlıyorum. Seninle böyle bir durum var di da şimdi neden hatirlatma gereği duydun onu anlamadım.
...
Filler de olabilir ama kan uyuşmazlığı ve akraba olanlarin evliliklerinden doğan çocukların ortak atadan gelindiğine delil olmasi doğru mudur? Sorusu idi.

A

Valla abi fillerde bi degisiklik var, artik disleri olmadan dunyaya gelen filler görulmeye baslandi, disleri yuzunden öldurulen filler, Dissiz fillerin yasamasina olanak sagladi buda onlarin cocuklarina verildi .
YAni filler digerlerine cocuklarinizi dissiz dogrun demedi, bu fillerin atalarida disssizdi dogada avlanilmadiklari icin, nesillerini devam ettirebildiler. Böylede devam ederse gelecekde sadece dissiz filler olacak
ortak ata konusunu hic bilmiyorum ne demek istediginide anlayamdim daha dogrusu

C

Dişlerine ne olduğunu bilemem fakat dönüştügü ortada. Akraba evliliklerinde elbette problem ortak atadir. Cunku akraba evlilikleri yakınlık derecesine gore doğan çocukta, anne babada hemen hemen aynı genotiplerin mevcut bulunmasindan dolayı eksik yada kırık gen oluşmasına neden olur, kromozom eksikliği bile oluşur. Akraba evliliklerinde görülen engelli çocukların ana nedeni budur, diger sorunlarda da kan uyusmazligi. Bunun haricindr akrabas evliligi bir nesilde sorun cikarmasa bile kırık geni çocuga da aktarabilir.

C

Bir homoerektüs insanının kalıntısıyla. Bir neondartel iskeleti asla evrime örnek gösterilemez. Her ikisi de farklı değerlendirilmeli.

H

Yani özet olarak yakınlık derecesinden dolayı ayni kromozom tipini goren genler mutasyona ugruyor.

C

Evet akraba evliliklerinde Sayısal Kromozom Aberasyonları diye bir sey var abi, yani insandaki 46 kromozomun yarisi anneden yarisi babadandir ve ortak kromozomlara sahip yani ortak atadan gelen kromozomlar varsa bu sapmalara yol acar .

C

Çünkü afrikadan yola çıkılan tek yer arap çoğrafyasıdır. Yemen halkı etiyopyalıların torunudurlar

H

Cem, soruma tam cevap değil, o çocuklar ortak atadan gelmeye delil mi değil mi?

A

Siyahlar ve beyazlar kardeş değiller. Kızılderilerin amerikan kıtasında, aborjinlerin avusturalya da, siyahların afrika da, ve beyazların ana kara da olmaları bir tesadüf değildir. Herkesin evrim süreci farklıdır. Bu yüzden neondartel kalıntısı beyazların atalarının evrim sürecini açıklamakta kulanılmalı

H

Fikret Oruk, ne diye ortak atadan bahsediliyor o halde!

A

Ortak bir ata yok. Benim bulgularıma göre. Karasal yaşamı başlatan şey yağmurdu. Ve halkların hepsi dikkat edin bir kara parçasında yaşıyor ve arada yaa deniz var yada suu

H

ABi öyle bir soru soruyorsunki tez sorusu
evet kanittir cunku ortak ata ortak kromozom veriyor buda genlerin degismesine sebeb
hayir degildir ayni degisimi baska etkenlerlede görebiliriz

AMa buna cevap vermek icin ortak ata nedir, akrabalik nedir aile nedir, bunlarin iliskilerinde nasil bir aktarma vardir bunlarin hepsinin cevaplanmasi lazim

http://acikerisim.aku.edu.tr/xmlui/bitstream/handle/11630/2343/Hilal%20TUNCAY%20Referans%20No%20419697.pdf?sequence=1

C

Fikret Oruk türlerin hiçbir sekilde etkilesimde bulunmadığını mı düşünüyorsunuz?

C

Yani herkesin evrim süreci farklı çünkü kapalı toplum olarak evrim sürecini yaşadılar

H

Fikret kitalar her zaman böyle birbirinden ayri degildi kitalar arasinda yuruyerek gecebilecegin bu gun köprü diye adlandirdigimiz kara baglantilari vardi

C

Kaplanla aslandi yanilmiyorsam, bu türlerin çiftleşmesiyle beyaz aslan ortaya cikiyordu. İnsanlarin ataları da benzer yakınlık kurup ten rengi ve yüz tipi farkliliklarina, türlerin değişmesine yol açmış olamaz mı?

C

LIGER

Cem Turkarslan 2 yıl

insanlarin renk ve yuz cesidlilikleri cografyayla alakali gunesin durumuyla alakali havanin sicakligiyla alakali, nemim oraniyla alakali vs vs vs

Cem Turkarslan 2 yıl

Cem şimdi bir beyaz çifti Afrika'ya yerleştirsek bin yıl sonraki bebekleri kara derili/zenci mi olur yani, bunu mu diyorsun? Kara derili olanı da kutuplara yerleştirsek bembeyaz bebekler mi olur size göre?

Adnan Beyazıd 2 yıl

Okyanus çökmeden sonra karalar yeniden görünür olduğunda okyanus suyu aynı özellikteydi. Çünkü yani amerikaya yağmuru taşıyan bulutlar ile ana karaya yağmuru getiren bulutlar aynı özelliklere sahipti. Sadece çok küçük farklılıklar vardı bu farklılıklarda renklerimizin farklı olmasına neden oldu

H

yazilanlari okuyormusun brader
kitalar ayri degildi diyoruz

C

Bilgileriniz nerdendi Fikret Oruk anlattiklarınız bilimden kopuyor git gide

C

Ben ayrıydılar diyorum birader

H

size kolay gelsin

H

Senin ne dedigin önemli degil, bilimsel olarak biz bu gun kitalar arasi köprulerin nerede oldugunu biliyoruz oradan gecen insanlarin kalintilarida cabasi

C

Koskoca kıtaların ayrılmadan önceki dönemini, buzul çağini falan da çope atiyor ve siz biliyorsunuz dimi, hala bir yerlerde adalar batıyor. Tektonik tabakalarda düzenli olarak devam eden hareketlilik ve kaymalar var.. Evrimden jeolojiye nasıl geçtiniz?

C

adam daha bering köprüsünü duymamiski grönlanddaki buzul köpruden haberi yokki
bilimsiz yazanlara illet oluyorum

C

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1928449537373980&id=100006268563510&fref=gc&dti=1335713849781608&hc_location=ufi Benim de bu konularda farklı fikirlerim var dostlar. Ve söylediğim şeylere inanıyorum.

H

Adnan Beyazıd bey beyaz olan afrikalılar var zaten

C

Cem bilim bilim deyip o kadar da bilimi kutsamayin! Bilim dediğimiz şey her şeyi bilir mi, bildiklerini dahi het zaman digru bilebilir mi?

A

Bakın zenci afrikalilar demedim beyaz dedim

C

Ben ezbere yaşayan biri değilim. Bilim Gök taşları 20 milyon yıl boyunca dünyayı bombalayarak okyanusu oluşturdu diyor diye bu saçmalığa inanmak zorunda değilim.

H

Bu isler inanmakla olmaz, allaha iman etmiyoruz burada, madem bilimsel bir konu konusulacak ozaman destekli yazilir ispatlar koyulur ortaya

Adam gidiyor grönlandda yuzlerce kilometre buzulun icinde buzdan cesedler cikasriyor ilk insanlarin cesedleri yanlarinda ki aletleri cikariyor ayni aletleri avrupada yasayan insanlarda göruyoruz daha sonra kuzey amerikada
ya bunlar es zamanli ayni aletleri ürettiler yada avrupadan grönland uzerinden yada bering köprusunden amerikaya gecis yaptilar.

C

Abi biz bilimi kutsamiyoruz bilim bize neyin nasil oldugu konusunda ispatlar sunuyor .

C

Caglayan Ödek , soruma cevap alamadım. Basit bir doru sordum, ona da cem oho o kadar karışık bir şey demiş ve link vermiş.
...
Kan uyuşmazlığı ve akraba olanlarin evliliklerinden doğan çocukların ortak atadan gelindiğine delil olduğunu hala iddia ediyirmusunuz yoksa olmayabilir mi dersiniz?

A

abi verdigim link sordugun konu uzerine bir tez
vaktin oldumuydu bi oku onu ltf

C

Dünyanın düz olduğunu sananlarda bilimsel bir gerçeklik sanıyordular bu durumu. Demek bilim de gerçek ortaya çıkana kadar bir sürü teori ye ev sahipliği yapmaya devam edecek

H

FIkret tabiki inanmak zorunda degilsin, dunyanin uzerindeki okadar krateri de görmezden gelebilirsin dert degil, daha dogrusu benim derdim degil

C

Cem, yarın bilim yanılmısiz derse ne yapacaksın yahu! Şimdi birileri senin kabul ettiğin bilimsel sonuçların aksini imkan falan bulamadigindan iddia edemiyor ise bu seninkini mutlak doğrumu yapar!
...
En basit mantık ile curutulecek bir şeye binlerce bilimsel sonuç ilan edilse ne olur yani!

A

Ediyorum kendi kafama gore degil, hastalıkların yapılan arastirmalarina gore. Bu etken yuksek %80 gibi bir olasılıgı var. Bu ayrıca sadece engellilik olacak degil, 20-40 lı yaslarda bir bagisiklik sistemi hastaligi olarak veya baska cesitlerde de gorulebilir. Goruluyor zaten. Buyrun bir gün Çapa immünolojiye gelin hastalarla konusun bilim kutsal degildir gercektir, kutsal olan kisim inancinizdir, bilim inanc bicimi degildir, sunları birbirine karıstırmayin Adnan Bey size bircok kez bunu soyledim.

C

Bilimle inancı karistirdigimi gördün ve bu konuda beni ikaz mi ettiğini söylüyorsun! Adnan oktar la bile karustirabilirsin ama sakın bunu bana yamama lütfen.

Adnan Beyazıd 2 yıl

Yanılan teori veya denenmisligin tümü olmaz, ornegin astrofizigin koydugu teorilerle, sürekli an be an incelenen biyoloji bir degil. Mutasyon tüm canlılarda gorulen birsey. Akraba evliliklerinin neden oldugu hastalıklar icin özellikle nöromüsküler ve immunoloji bölümünü inceleyin. Genlerin neden oldugu cok hastalik var. Akraba evliligi yapmayın diye saglikcilarin uyarmasinin nedeni zaten genetik bozukluklara neden olan cocukların dogmasıdır. En yuksek riski onlar tasir.

C

Bunlara itirazım yok ta bunlar insanların ortak atadan geldiğinin delili olamaz. Tam aksine ortak atadan gelmediğini gisterir ama ikazima rağmen düşünüp bunu bulamadınız.

Adnan Beyazıd 2 yıl

Abi bu bilimdir yarin daha iyisi getirilirse duzeltilir
en azindan bilim hic bir zaman bu benim DUSUNCEM deyip ortaya tezler atmiyor elindeki sonucu yine elindeki ispatlarla destekliyor, ve bu gun teknolojinin doruk noktasindayiz
Sizler kabul etsenizde etmesenizde evrim diye bir gercek butun dunya tarafindan kabul ediliyor, Bu ögreti uzerinden genetik bilimi yapiliyor hayatimizin 4 bir yanina bu bilim entegre ediliyor .
Arkadas ya gercekden ne bering bogazini duymus ne ilk insanlarin göclerini biliyor nede insanlarin yayilma haritasini incelemis
Ben dunyaya meteorlar yagdigi tezine inanmiyorum demek bu gun uzerine gulunecek bir durum, dunyanin bir ates topu oldugu zamanlarda sumu vardi dunyada, MAdem yokdu bu su nereden geldi diye bi sorar insan .
Ne yazikki evrime karsi cikan arkadaslarin hepsinde ama kayitsiz sartsiz hepsinde kocaman bir bilgi eksikligi var, ne arkeolojiyle ilgileniyorlar ne antropolojiyle ne paleontolojiyle ne primatolojiyle ne genetikle, bu is böyle olmaz, bir seye karsi cikmak icin ilk önce o seyi bilmek lazim, daha sonra destekli bir sekilde curutebiliyorsan curut, biz sahtekarliklarai gercek diye kabul etme taraftari degiliz, ama ispatsiz dusuncelerede inanacak kadar saf degiliz

C

Genetik bozuklukluklarin goruldugu cocuklardır diyecektim. Bilimin yanılabilirligi her zaman olabilir Adnan Beyazıd bey çünkü sabit kalmaz gelisir, gelistikce kesfedilir, kesfedildikçe eksiklikler düzeltilir, en dogru cevapları yine somut olarak bu sekilde bulursunuz. Tapılmaz, saygı duyulur. Ogrenilir, merak edilir. Hepsi bu.. Suan yazdiklarimin size sıradışı gelmesi beni şasirtti, akraba ortak atayi taşir yani ornegin amca cocukları evliyse ayni dededen babaanneden gelmiyormu? Bu genler cocuklara gecmiyor mu bunun neresi anormal?

C

İnsanların ortak atadan geldiği iddiasindan bahsediyorum. Dediklerin insanların ortak atadan gelmediğinin ispatidir diyorum.

Adnan Beyazıd 2 yıl

Darwinizme dinci kesim kaka dedi diye bu kadar kusur bulmaya calismayin sonucta hoca ufuruguyle degil kalp krizi gecirdiginizde kalp masajiyla iyilesiyorsunuz, zaten yanlişlıkları bilim adamları çamur atanlar sayesinde degil kendi tezleri ustunden ilerleyerek yeniden dogrusunu bulur açıklar. Bir de bunlar haricinde, bilimin değiskenligi hele ki biyolojik evrimde süreklidir, orneğin çernobilin yayılan radyasyon etkisiyle kanser hastalıklarının artışı, gdo ile farkli hastalar türemesi, farkli enerji kaynakları, agır sanayii nin, atıkların hava kirliliginin neden oldugu hastalıklar tedavi edilmedigi takdirde anneden cocuga tasınıs bicimi gibi gibi. Uzar gider dünya yerinde saymadığı icin bilim de ayni seyleri iddia edemez yeni sorunları sebepleri cozmesi gerekir, onlardan beklenen budur.

C

Caglayan, senin bu dediklerin ortak atadan gelen kimseler için doğru olabilir diyorum. Ama iyice düşünmediğin için anlayamadigin durum, yine bu dediklerin insanların ortak atadan gelmediğinin kanıtı olmasıdır diyorum. ... Gel de şimdi çay içerek aynı ortamda sesli sohbeti arama! Yazılı ortam olduğu için anlaşılmiyor galiba.

Adnan Beyazıd 2 yıl

Darwin i taktir ettiğimi söyledim. İddialarının hepsine katılmasam da çabalarını ve buluşlarıni yabana atamayiz. Bu haksızlık olur. Hepsini reddetme yorum ama hepsini de digru bulmuyorum. Bunu da bizzat teorinin kendi iddiaları üzerinden curutebilecegim için böyle kabul ediyorum.

A

Çernobilden etkilenenlerin bebekleri özürlü olabilir, özürlü bebeklerinde sonra özürlü bebekleri olabilir ama bir zombi yada bir vampir olmazlar herhalde değil mi?

A

ABicim bi defa buyuk bir yanlisi surada bi duzeltelim bu bir teori degil
dilimize cevrilirken yapilan bir yanlislik var
evolutionsteori demek--->evrimin teorisi demek--->evrim teorisi degil arada bi fark var
birisi evrimin mekanizmasini anlatirki bu evrimin teorisidir m
digeri dilimize gecmis haliyle evrim bir teoridir der evrim teorisi diye

C

Evrimin teorisi diye durumu kurtarmaya çalışanlar şunu bilmiyor mu peki! Bunların mutlak dogrulugu mu ispatlanmis ta evrimin teorisi deniyor! ... Tabi uyanık birileri teori olmaktan çıkarıp güya bilimin kabul ettiği bir sonuç göstermek istiyor.

Adnan Beyazıd 2 yıl

Abi niye zip zip dedim biliyormusun gecen seferde aynisini yaptin cunku durumu kurtarmak icin zip zip baligi imdadina yetisti cem dedin, orada birakdik konuyu Bunlarin mutlak dogrulugu bir kere degil yuzlerce kere ispatlandi, yuzlerce birbirinden bagimsiz fakultelerde ispatlandi binlerce antropolog tarfindan ispatlandi ve bu ispatlar bu gun yuzbinlerce evrim ögrencisi tarafindan dunyanin en unlu fakulte ve universitelerinde dders olarak ögreniliyor . Bu gun evrimin gecerliliginin aksini ispat edebilen adama bu dunyada nobel ödulunu verirler, Bununla ugarsan da cok kisi var ama ne yazikki ortada bir tane nobel ödülü yok. He bide ara gecis formu yok deyip duranlar var ya, onlarin fosil biliminden haberi bile yok, binlerce ara gecis formu var, hemen hemen her canlidan her cenliya gecis bu gun ispatli bir sekilde elimizde, ama bizimkiler ara gecisden yari timsah yari ördek gibi bir seyler anladigi ve bunu aradigi icin, ne yazikki hulamiyor elimizdekileride anlamiyorlar

Cem Turkarslan 2 yıl

ara gecis formu

com-1zyq29q4ftqrvpgsptuu.jpg

Cem Turkarslan 2 yıl

Kutsallastirdigimizi da siz iddia etmekten vazgeçin. Adı üstünde inançsızım diyorum. Yani metafizik kutsal kavramı zaten benim için yok.. Kırıcı gelen bir cümle söylediysem kusura bakmayin, fakat bakış açınız tarafsız olsun lütfen. Yargilardan kurtulmanizi rica ederim. Ispatlı olan birseye ıspatı var mı demeniz komik oluyor, cunku zaten ülkemizde akraba evliligi cok yaygın belli bolgelerde. Yani kendi gozunuzle de gormuyormusunuz? Bu arada surekli degisen cevaplar canli yasaminin degisiminin gostergesidir. Yeni kesifler dışında mutasyonlar ve değisiklikler bunu ıspatlar.

C

CAglayan hanim temin sayfanizda bir sey begendim farkettinizmi
tesladan

C

Dogru bulmadıgınız noktaları da bakın ne kadar guzel soylediniz kendi iddiaları üzerinden cürütebilirim diyorsunuz. Evrim keşfedilmemis olsa zaten ne tez ne anti tez olabilirdi. Bu evrimin zaten var oldugunun kaniti, denenmis ispatlanmis, anti tezler mevcut. Cernobil konusunda yazdiginiza anlam veremedim. Katılmadığınız noktalar nedir?

C

Evet gördüm, ben de bu fikirdeyim zaten Cem bey tek fark ilahi kısmı: 9

C

tekrar bakdim bulamadim paylasimi buraya alacakdim, tesla kendisine feyz veren bir gucden bahsedince bu hic garibinize gitmiyor ama bir arap ayni yerden feyz alip kurallari siralayinca bu kabul görmuyor niyeyse

C

Tek fark ilahi kısım dedim bunları kendim icin paylasmiyorum zaten cevrem icin paylasiyorum.

C

oda enteresant, ben kendi sayfamda neyi dusunuyorsam onu paylsirim sayfam beni ifade eder .

C

Ayrıca ayni kisi hersey frekans ve enerjiden ibarettir de demeyi biliyor.

C

Bir süre önce deisttim bunu da eklemeyi unutmayayim.

C

tuhh keske ozaman gelseydiniz gruba, daha bi can simidi atma zamanimiz varmisti simdik zor olacak guc olacak ama insAllah olacak dert yok

Cem Turkarslan 2 yıl

ooohhhoohhh eger gizemli seyler duymak istiyorsaniz size biraz tasavvuf ve quantum sunalim
http://www.beyindoktoru.com/tasavvuf-ve-kuantum-fizigi.htm?fref=gc

C

https://sonmucid.wordpress.com/2011/02/04/kuantum-fizigi-ve-tasavvuf-ayni-seyi-soyluyor/?fref=gc

C

İlk attığınız sayfada problem var. Diger alıntıya baktım. Fakat uzak oldugum degil uzerine cok düsündüğüm ve ardından etkilesim yasasiyla, kollektif bilincte cevap buldugum bir konu bu.

C

kollektif bilinc guzel bir yaklasim her insanin butun bilgileri icinde barindirdigi konusunu peygamberlerin bu bilgilere ulasip yasadiklari zaman ve ötesi icin degerlendirmeler yaparak insanliga sundugu ile bagdastirabiliriz

C

Ben zaten Kurandan dolayı ateist oldum Cem bey sayfada hangi tanrı dogru söylüyor diye bir paylasım yaptım. Rica etsem onun altındaki yoruma bakarmısınız. Telim yapıstırma özürlü sorun olmasa Teslayı da yollayacaktım size

C

saattendir belki Adnan Beyazıd bey

C

Onun da etkisi vardır ama daha çok yazıya dökülmesindeki zorluklardir. Bir de burada hava nispeten soğuk oluyor, aynı ortamda fiziken sohbetin sıcaklığı tam yakalanmiyor.

Adnan Beyazıd 2 yıl

Kurandan dolayi ateist oldun! Bir gün uygun olduğunuzda bunu konu edebilirmiyiz, ne dersin?

A

Kurandan kimse ateist olmaz, en fazla kuranin ne dedigini anlaymamissinizdir bu yuzden redlerin icindesinizdir .
Evet bunu konu yapalim bakalim bi ney neyxmis
ama gec oldu benim el yatar
size hayirli geceler, hangi tanri konusunu sabaha bulabilirsem bakicam ve yazicam

C

Arkadaslar ben de teşekkür ediyor ve izin istiyirum. Sağlıcakla kalın, iyi geceler olsun.

A

Sorgulamaktan degil anlamaktan durum biraz degisik Cem bey. Kuranın özü başka bir sır tasıyor. O cozulunca hicbirsey kalmadı diyelim. Bu kafamda yargilarimla verdigim karar degil yargilardan arınarak verdigim anlam. Bir anlık bir anlam kollektif bilinci arastirmama neden olan bir tecrube diyebilirim. Yani ozentilikten ateist olmadim. Ne olduğunu bilerek tercih ettim.

C

Herkese iyi geceler. Post u acan arkadasim umarim teli sessize almistir.

C

Cem ışık inan birşey bilmiyorsun. Ezberlemişsin bir kaç şey tekrarla dur. Ama bari hakaret etmeden tekrarla.

H

HAKARET.....??

C
Daha fazla göster
Yükleniyor...